Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Grunn til at megler kjører opp temperatur på visning?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-16, 07:44   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grunn til at megler kjører opp temperatur på visning?

Vi titter på leiligheter, og på mandag var jeg på en ekstravisning som ble satt opp fordi jeg i utgangspunktet ikke ville rekke den ordinære visningen i går.
Det var satt på mye varme i leiligheten, og megler beklaget og sa at det var fordi eier hadde satt på alle ovner før han forlot leiligheten noen dager tidligere. Og megler hadde ikke hatt tid til å få ned temperaturen før denne visningen.

Så var det ordinær visning i går, og jeg fikk likevel mulighet til å dukke opp. Da var det også svært varmt i leiligheten. Megler hadde tent opp i peisen.
Vi har en varm høst i Trondheim, så det var ikke fordi det var kaldt i hvertfall.
Mulig han bare ville vise hvor koselig det var med fyr i peisen, men det fikk en noe uheldig effekt, siden det jo ble veldig varmt, og fordi det var en ny ovn ble den typiske "lukt av ny ovn som ikke har blitt fyrt i tidligere" svært fremtredende.
Vi kjente igjen lukten med en gang, siden det ikke er lenge siden vi selv har "brent inn" en ny ovn. Men jeg tipper at ikke alle klarte å plassere lukten.

Man skulle jo tro at megler visste slike saker?

Kan det være en annen grunn, enn at han ville at det skulle se koselig ut, til at han igjen hadde visning i særs varm leilighet?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no