Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Elegant forbi køen

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-06, 23:12   #1
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Utrop

Elegant forbi køen

Skrik deg forbi talemenyen

Hvis du er blant dem som ikke liker Telenors talestyrte kundeservice-meny, er det en fordel om du er en rappkjeftet bergenser.




Av: Marius Sørland Eltervåg

Ved å gi klart uttrykk for frustrasjon blir du koblet rett inn i køen uten å måtte gå gjennom talemenyen først.
– Det er riktig at vi har et system som oppfatter frustrasjon. Men det er ikke slik Dagbladet skriver at man kommer foran dem som allerede er i køen, sier informasjonssjef i Telenor, Atle Lessum, til BA.
Grunnen til at du hopper over talemenyen dersom du skriker, er at systemet da ikke oppfatter hva du sier, og det vil la kunden stå fast.
– Jeg vil fraråde folk å bruke denne «snarveien», ettersom du ikke nødvendigvis kommer til en kundebehandler som har kompetanse på det området hvor du trenger hjelp, sier Lessum.


http://www.ba.no/nyheter/article2309668.ece

gjett hvem som skal teste dette ut!!!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:14   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

He he - hørtes moro ut...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 11:05   #3
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Fantastisk

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 21:14   #4
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard


Men systemet reagerer hverken på banning eller sarkasme.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 21:17   #5
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stilig. Lurer på om det der funker på telefonen på jobben hos oss.....

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 21:18   #6
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Halleluja - det er håp

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 21:21   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er bra at de har et sånt system, for det er mange som sliter med disse talemenyene.
Jeg har visst om dette en god stund, men aldri benyttet meg av det. På en måte er det synd at det blir offentlig kjent, for det kan resultere i misbruk, noe som igjen kan føre til at de må ta vekk denne funksjonen, noe som igjen vil være dumt for de som sliter skikkelig med talemenyer (eldre f.eks.).

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 23:26   #8
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hehe- det minner meg på at jeg i min pure ungdom fant en telefonkiosk som du slapp å putte penger på, dersom du skrek hver gang en mynt skulle falle ned... Sjeldent har det vel blitt ringt så masse til USA og England fra telefonkiosk der i byen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 00:49   #9
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Helt fantastisk
Her skal det hyles!!!

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 01:49   #10
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den skal jeg bruke i morgen!
Igjen!
Meldte feil på summetonen på torsdag eller fredag, og fikk rep. garanti. Fremdeles har jeg bare rar summetone - ny telefon, skjønner ingenting.
Da må jeg ringe i morgen igjen.

Eller forresten, jeg ringer M, eldstesønnen, han er lærling i Relacom. Telenors montør og reperasjonsavdeling. Han må ta en tur innom og høre på moderens telefon........

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 23:20   #11
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elegant forbi køen

Noen som har prøvd?

Derfor har jeg ikke Telenor lengre, jeg orker ikke å stå i lange telefonkøer for den minste ting.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 01:16   #12
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Elegant forbi køen

Tror jeg skal teste det ut neste gang jeg ringer til dem.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 01:25   #13
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elegant forbi køen

NSB hadde i hvert fall ikke lagt inn frustrasjonssikring på sitt ruteopplysningssystem for noen år siden.

Jeg gjentok gang på gang "HJERKINN". Og jeg fikk til svar "Sa du Trrrrøndhaim". "HJERKINN" brølte jeg på de fleste dialekter jeg klarte å gjengi. Trrrøndhaim ble gjentatt og gjentatt med unntak av en gang. Da svarte hun "Sa du Lillehammer?" Det endte opp med at jeg måtte vente slik at dama selv lista opp hver stasjon på dovrebanen. Eller "døvrebanen" som de tydeligvis ble uttalt hos NSB.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no