Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Matkasse - er det vits i?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-14, 17:06   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Matkasse - er det vits i?

Etter mye Adams matkasse-snakk både på Facebook og i virkeligheten kjenner jeg at jeg blir litt påvirket. Egentlig så tror jeg ikke at vi trenger dette. Jeg fyller kjøleskap og fryser og lager god, sunn og variert mat, og jeg kan ikke se for meg at denne kassa vil gi oss verken rimeligere eller veldig mye bedre middager. Det er selvfølgelig alltid gøy å prøve nye oppskrifter og råvarer, men det gjør jeg ganske ofte uten kasse. Mangler ikke verken kokebøker eller internett.

Jeg ser derfor for meg at dette er for folk som enten er i ekstrem tidsklemme og sliter med å få handlet/mangler fantasi/trenger hjelp til å komme i gang med å lage mat. Men nå ser jeg jo at mange utenfor disse kategoriene også benytter seg av sånne løsninger.

Så hva er fasiten her? Går vi glipp av noe om vi holder oss til Filifjonkens egen matkasse?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 17:25   #2
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.026
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Jeg er både flink til og interessert i å lage mat. Sunn, variert hverdagsmat. Ja, og litt usunt iblant også. Vi har matkassa nå, fordi jeg har gått meg litt tom på kjøkkenet. Jeg har vært uinspirert og har syntes at planlegging har vært vel så kjipt som matlagingen.

Å få en pakke på døra (hvem sier vel neitakk til pakke liksom) med råvarer til fem måltider har vært supert for min del. Noen nye råvarer har blitt introdusert (brosme, jeg har aldri brukt den fisken før) og jeg har måttet lage nye retter på dager hvor jeg har vært mest frista på ferdigpizza.


Jeg føler faktisk at de fem middagstenkefrie dagene gir meg litt mentalt kjøkkenoverskudd etterhvert.

Vi har levering hver 14 dag.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 17:54   #3
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.923
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Vi har også levering annenhver uke. Vi har hatt det i kortere perioder to ganger tidligere også.

Jeg er også glad i å lage mat, men jeg merker at jeg går litt lei av å finne på og at vi i stor grad gjentar det samme. Familien er heller ikke særlig hjelpsom med å komme med ideer.

En periode der middagen er bestemt for oss annenhver uke er faktisk ganske avslappende. Vi bare kommer hjem og lager en av de middagene som står i heftet, alle ingrediensene er i kjøleskapet og ingen har måttet planlegge noe som helst.

Vi har vel hatt tre leveringer fra Adams matkasse så langt og har likt alt vi har fått. Vi kommer ikke til å ha det alltid, men fortsetter nok en stund til.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 17:58   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Jeg vet ikke, men jeg må si at hver gang den reklamen dukker opp så får jeg for meg at Adam Levine fra Maroon5 har slått seg på dagligvarer. Både på grunn av utseendet og navnet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 18:10   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Vi prøvde litt men droppet det. Vi er ikke lei av maten jeg lager men jeg kunne få helt jernteppe og klarte ikke å komme på en eneste middagsrett.

Nå etter sommeren har jeg skrevet ukesplan med 4 ukers rullering så da har jeg noen retter å velge i så jeg følger ikke listen slavisk.
Dessuten så har jeg blitt mer obs på hva matvarene koster og prøver å holde oss godt under 100-lappen på hverdagsmiddagene.
Jeg bruker den appen, MAttilbud, og handler inn litt utifra hva som er på tilbud.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 18:14   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.549
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Jeg har vurdert det, fordi jeg misliker sterkt å planlegge middager. Å måtte bestemme hva vi skal ha til middag hver dag er det absolutt verste med å være voksen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 18:16   #7
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Jeg har ikke giddet å prøve. I stedet tok jeg et skikkelig skippertak og la opp middagsplan fra ukene 40 til og med 48, der jeg tok alle mulige hensyn til familiens ulike aktiviteter og besøk og reiser og alt med seg. Når en bruker en times tid til sånn planlegging er det lett og greit å finne ulike retter så en ikke gjentar seg selv og til og med introduserer noe nytt. Enten idéene nå kommer fra egne kokebøker/oppskrifter eller en leiter litt rundt på nettet. Når middagsplanene er klare er jo ukehandlelista to tredjedels ferdig også.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 18:21   #8
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.026
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Vi pleier også å planlegge for noen uker fremover. Det er gull verdt og fungerer normalt sett veldig bra.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 19:47   #9
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har vurdert det, fordi jeg misliker sterkt å planlegge middager. Å måtte bestemme hva vi skal ha til middag hver dag er det absolutt verste med å være voksen.

Helt enig.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 19:48   #10
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Vi prøvde det i en uke. Det passet ikke for oss.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 19:51   #11
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Njæ. Vi har hatt det et par ganger (Godt Levert), og det er litt gøy med nye oppskrifter og råvarene er skikkelig gode, men vi trenger det egentlig ikke. Vi har bra koll på hverdagsmiddagene selv.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 19:56   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har vurdert det, fordi jeg misliker sterkt å planlegge middager. Å måtte bestemme hva vi skal ha til middag hver dag er det absolutt verste med å være voksen.

Nei, det er jo en av de mange bra tingene med å være voksen! Da kan en jo lage det en til enhver tid har lyst på. Det er egentlig akkurat der jeg er litt skeptisk til matkasse. For mye styring. Hvis jeg plutselig MÅ ha brosme med couscous på tirsdag så er det ikke sikkert jeg har lyst på det.

Jeg planlegger ikke hva vi skal ha for hver dag i uka, men handler inn et utvalg råvarer som kan brukes til litt forskjellig (evt. med litt ekstra handling etter behov).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 20:10   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.549
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Nei, det er jo en av de mange bra tingene med å være voksen! Da kan en jo lage det en til enhver tid har lyst på.

Ja, og det er der det skorter for meg. Jeg har ikke lyst på noe. Vi spiser variert og sunt, og jeg er veldig glad poden er glad i sunn mat, for da kan han få velge og vi ender likevel aldri opp med pasta, pølser eller pizza. Når vi har det er det jeg som har valgt det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 20:17   #14
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.035
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Vi har det tre dager i uka de fleste av ukene, og har hatt det en stund. Vi er godt fornøyde med det, hovedsakelig fordi vi slipper å bruke en hel kveld i uka på handling, som før var alternativet (vi handler aldri på ettermiddagen). I tillegg har det gjort oss flinkere til å bruke rene produkter.

Dersom jeg hadde god tid til å planlegge, mulighet til å impulshandle og likte å være mer kreativ, hadde jeg ikke syntes jeg trengte det.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 20:40   #15
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Jeg tviler på at dette er noe for oss, men kanskje jeg skal pøve en liten uke for å se. Ikke mye brosme her i gården, men vi spiser jo bare rent, fra bunnen og fornuftig hver eneste dag. Jeg er glad i å planlegge og bestemme, det er jo det BESTE med å være voksen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 21:02   #16
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Vi har ikke prøvd. Jeg er helt enig med dere som sier at det å planlegge middager hver dag er noe av det kjedeligste med å være voksen. Enda kjedeligere er det forresten å legge unger.

Vi kjører et enkelt middagsregime på hverdager. Fisk eller kylling på en seng av grønnsaker i ildfast form. Ved siden av har vi naturris eller potet. Enkelt, litt kjedelig, men smakfullt og 100% hjemmelaget.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 21:25   #17
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Eg er ikkje gira på at ein eller annan kasseleverandør skal bestemme kva eg skal ha til middag. Eg liker å planlegge enkle, sunne kvardagsmiddagar sjølv. Men vi har begynt å handle gjennom kolonial.no nå, som har utleveringsstad som er praktisk for den ruta mannen køyrer til og frå jobb. Då planlegg eg middagane, og vi handler på nett, og matvarene blir levert ferdig pakka i bilen (dei har heimkøyring og). Eg har veldig sansen for dette opplegget, vi sparer den tida som går bort til å handle, samtidig som vi får planlagt middagane og innkjøpa sjølv.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 21:26   #18
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.474
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Tror ikke det er noe for sånne småhusholdninger som meg, og dessuten er jeg mer vi-tar-hva-vi-har enn en som følger oppskrifter når det gjelder middag.
Hva er galt med repetisjon i matveien, forresten?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 21:36   #19
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.887
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Vi har i perioder hatt 3-dagers pakken fra Godt Levert. Det er greit å slippe å planlegge middager, samt handle inn. Også fint med variasjon.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 21:41   #20
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Jeg synes det ble veldig dyrt også nå. 845 for vår familie for tredagers. Ofte kommer vi nok under hundrelappen når vi lager maten selv, så jeg synes ikke der kunne forsvares akkurat nå (vi skal gjøre en stor investering og må stramme inn livreima litt, det skal sies. )

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no