Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

FrP-koden

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-07, 20:28   #21
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-koden

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hvilket virke har du i SV?

Hemmelig agent i sosilaismens og feminismens tjeneste. For folket, alltid. Jeg skal prikke deg når jeg kan prikke deg igjen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 20:40   #22
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FrP-koden

Dette var et meget interessant tips Mim! Jeg må lese boken. Dessuten så står det respekt av at du forteller oss om din nyervervede innsikt.

Selv er jeg både statsviter og politisk aktiv, men jeg reagerer til tider på tonen her inne... nettopp den tonen du selv påpeker.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 16:39   #23
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FrP-koden

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Dette var et meget interessant tips Mim! Jeg må lese boken. Dessuten så står det respekt av at du forteller oss om din nyervervede innsikt.

Selv er jeg både statsviter og politisk aktiv, men jeg reagerer til tider på tonen her inne... nettopp den tonen du selv påpeker.

Signerer Nooria!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 16:58   #24
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FrP-koden

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.


Selv er jeg både statsviter og politisk aktiv, men jeg reagerer til tider på tonen her inne... nettopp den tonen du selv påpeker.

Me too. Ofte hindrer den meg i å gidde å engasjere meg i en tråd. Jeg kan godt være enig i det som sies, men jeg synes det blir så selvforherligende at jeg lar være å uttale meg.

Bok ikke lest, men skal leses

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 01:55   #25
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-koden

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ok, skal jeg gjore! Tar med notatblokk paa stranden i dette sekund.

Hvilket parti brenner du for da, Lille Ru?

Jeg er omtrent like langt til venstre som det Mim er, og i følge den samme Mim er jeg altfor raddis for å være medlem av det partiet jeg er; noe jeg innbiller meg bare er smiger for å få meg til å bytte parti.
Jeg er medlem av Ap, men er relativt raddis Ap-medlem, og kunne nesten like gjerne vært medlem av Sv.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 11:06   #26
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-koden

Ja, når ble du industriromantiker, Ru?

Ru og jeg er nok ganske så rørende enige når det gjelder rettferdighet, klasseanalyse, fattigdomsproblematikk og en idé om at ingen skal falle utenfor, uansett hva slags utgangspunkt de har eller hvordan de roter det til for seg.

Der jeg ikke vet helt om vi er enige er i fht miljø. Og dersom Ru er enig med meg, bør hun nok vurdere å bytte parti. Samtidig, dersom målet er et snev av innflytelse er ikke SV i Bergen helt gjennomslagskraftig. Eller, vent, de har vel inngått et slags regjeringsplansopplegg der? Rødgrønt fellesskap til kamp mot Friele og andre fjoller?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-07, 23:09   #27
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FrP-koden

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja, når ble du industriromantiker, Ru?

Ru og jeg er nok ganske så rørende enige når det gjelder rettferdighet, klasseanalyse, fattigdomsproblematikk og en idé om at ingen skal falle utenfor, uansett hva slags utgangspunkt de har eller hvordan de roter det til for seg.

Der jeg ikke vet helt om vi er enige er i fht miljø. Og dersom Ru er enig med meg, bør hun nok vurdere å bytte parti. Samtidig, dersom målet er et snev av innflytelse er ikke SV i Bergen helt gjennomslagskraftig. Eller, vent, de har vel inngått et slags regjeringsplansopplegg der? Rødgrønt fellesskap til kamp mot Friele og andre fjoller?

Er Friele en fjolle? og hvorfor det i så tilfelle? Noe jeg ikke har fått med meg skjønner jeg...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-07, 23:10   #28
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FrP-koden

Forresten så leser jeg også Frp-koden nå.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 01:47   #29
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-koden

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er Friele en fjolle? og hvorfor det i så tilfelle? Noe jeg ikke har fått med meg skjønner jeg...

Friele er definitivt en fjolle, i hvert fall som ordfører.
Halve Bergen og litt til ble lurt trill rundt ved forrige kommunevalg, stemte på Friele som ordfører og glemte at vi har byråd i denne byen. Han er heldigvis bare gallionsfigur, og like greit det, så mye han blander politikk og egeninteresser.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 10:51   #30
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-koden

Vi har fått en fjolle i Oslo også, som skal få velgerne til å nikke gjenkjennende og tenke "Gud, for en kjekk mann", og glemme det som egentlig er viktig.



Det som er viktig er nemlig ikke at han er sønnen til Wenche Foss, at han har masse rike venner, er advokat, har ung kome eller mye på forsiden på VG og Dagbladet.

Det som ER viktig er at han aldri kommer til å bli ordfører, ettersom Høyre og FrP kommer til å samarbeide igjen, dersom de, Gud forby, skulle få makten igjen. Selv om Høyre skammer seg over at de samarbeider og FrP later som de ikke gjør det (for hvordan skal de ellers kunne skylde på makta, når de ER makta?) så samarbeider de faktsk. Og det betyr at Høyre får byrådsleder og FrP får ordføreren. Fabian Stang blir ikke ordfører uansett.

Han er dessutn komplett inkompetent og gjør et stort poeng av å åpne konvolutten med bystyrepapirer i salen. Han er alltid uforberedt og kan ingenting om politikk eller ulike saksfelt. Det er utrolig flaut!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 22:22   #31
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FrP-koden

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Vi har fått en fjolle i Oslo også, som skal få velgerne til å nikke gjenkjennende og tenke "Gud, for en kjekk mann", og glemme det som egentlig er viktig.



Det som er viktig er nemlig ikke at han er sønnen til Wenche Foss, at han har masse rike venner, er advokat, har ung kome eller mye på forsiden på VG og Dagbladet.

Det som ER viktig er at han aldri kommer til å bli ordfører, ettersom Høyre og FrP kommer til å samarbeide igjen, dersom de, Gud forby, skulle få makten igjen. Selv om Høyre skammer seg over at de samarbeider og FrP later som de ikke gjør det (for hvordan skal de ellers kunne skylde på makta, når de ER makta?) så samarbeider de faktsk. Og det betyr at Høyre får byrådsleder og FrP får ordføreren. Fabian Stang blir ikke ordfører uansett.

Han er dessutn komplett inkompetent og gjør et stort poeng av å åpne konvolutten med bystyrepapirer i salen. Han er alltid uforberedt og kan ingenting om politikk eller ulike saksfelt. Det er utrolig flaut!

Jeg er faktisk helt enig i at Fabian Stang er en stor fjolle som ikke har noe å fare med i politikken. Hvor i all verden kom han inn liksom???

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no