Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-07, 19:46   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Tror dere boka lå i posten i dag? NEIIII!!! Helvetes møkkadritt! :griner:

Men fakturaen lå der.

Har nå sittet 20 minutter i telefonkø hos Norli... Mon tro om der finnes andre som er sinte på dem i dag?

Tuller du?? Jeg hadde nektet å betale, sånt går faen ikke an? Hva sa de? De har sikkert mistet MANGE kunder nå. MANGE! Jeg kommer jo aldri til å anbefale dem, heller aldri bestille noe derfra selv, og det samme regner jeg med at du gjør.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 23:07   #42
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

Stakkar norli-butikkene - de sliter litt nå, ser jeg. Jeg bestilte den også, men fikk den ikke. Kjøpte den på mandag i en norli-butikk i stedet. Til deres forsvar kan jeg opplyse at det ha hatt store dataproblemer i det siste og sliter med litt leveringer, dessverre. Jeg håper, for deres skyld, at det retter seg snart. Men å sende faktura og ingen bok tar litt kaka, synes jeg!

Men, jeg skjønner ikke helt hastverket dere har? Boken har kommet, men boken blir ikke borte selv om en ikke får tak i den på slaget 01.01 den dagen den gis ut! Den er å få tak i etterpå også.

*hilsen en ikke fullt så ivrig HP-fan, men som koser seg med boken nå*

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 23:14   #43
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

Har ENNÅ ikke fått den!!!!

De sa at de ikke hadde sendt den før fredag ettermiddag pga noen "restriksjoner" og blablabla. Når jeg spurte hvorfor bokkilden hadde sendt den på onsdagen, kunne han ikke svare på det med annet enn et lite "andre er kanskje mer slepphendte med reglene". Ro ro til fiskeskjær!

Jeg kommer til å ringe dem i morgen tidlig, og si at jeg nekter å betale fullpris for boka. Jeg ble lovet, i mail, at jeg skulle ha den i hende lørdag. I dag er det onsdag, og fremdeles ingen bok.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 23:21   #44
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

De sa at de ikke hadde sendt den før fredag ettermiddag pga noen "restriksjoner" og blablabla. Når jeg spurte hvorfor bokkilden hadde sendt den på onsdagen, kunne han ikke svare på det med annet enn et lite "andre er kanskje mer slepphendte med reglene". Ro ro til fiskeskjær!


Det er jo bare tull.
Bokkilden sendte ut på onsdag, men hadde samarbeid med posten, så de ble ikke levert før lørdag. Det var planlagt det, vi fikk de ikke før på lørdag.
Så det så.

Jeg hadde også nektet å betale full pris.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 23:55   #45
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

Bokklubben sendte den også ut forrige onsdag. Og på pakken var det trykket "skal utleveres 21.07", så jeg fikk den på lørdagen.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 04:05   #46
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.673
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

Jeg har heller ikke fått boka mi enda.. vurderer og å sende mail om at jeg ikke vil betale full pris

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 08:02   #47
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Men, jeg skjønner ikke helt hastverket dere har? Boken har kommet, men boken blir ikke borte selv om en ikke får tak i den på slaget 01.01 den dagen den gis ut! Den er å få tak i etterpå også.

*hilsen en ikke fullt så ivrig HP-fan, men som koser seg med boken nå*

Det har vel med at vi har ventet i årevis på denne boken, gledet oss ihjel i flere år på å få lese avslutningen på hele historien. Jeg har telt dager til boka skulle komme, og da er det jævlig kjipt å vente en uke ekstra fordi bokhandlerne ikke vet hva service er.

Ja, det som er ENDA viktigere, er jo at HP er den mest "spolerte" boka i media nå, ALLE diskuterer denne boka. Derfor bør man lese den KJAPT om man vil unngå å få røpet noe, feks. hvem som dør.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 09:13   #48
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

For noen talentløse, ekle små mennesker. Kaldkvel dem fra meg og i ren sympati.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 11:09   #49
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det har vel med at vi har ventet i årevis på denne boken, gledet oss ihjel i flere år på å få lese avslutningen på hele historien. Jeg har telt dager til boka skulle komme, og da er det jævlig kjipt å vente en uke ekstra fordi bokhandlerne ikke vet hva service er.

Ja, det som er ENDA viktigere, er jo at HP er den mest "spolerte" boka i media nå, ALLE diskuterer denne boka. Derfor bør man lese den KJAPT om man vil unngå å få røpet noe, feks. hvem som dør.

Ok, da. Har du ventet så lenge og så voldsomt på den så skjønner jeg det jo. Men som nevnt, jeg la inn forhåndsbestilling på den også, men siden jeg ikke fikk den eller har hørt noe mer fra deg så har jeg heller gått og kjøpt den i en butikk. Skulle den plutselig dukke opp, så kan en bare gå tilbake og få byttet den.

Jeg har enda ikke lest "en skit" om boka i media, men det er fordi jeg unngår det som pesten. Vil ikke høre noe om det før jeg har fått lest den.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 20:02   #50
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

Gjett om den kom i dag.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 20:12   #51
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

Følgende e-mail er herved sendt avgårde.

Opprinnelig lagt inn av re.Vedr.din ordre hos norli.no

Nå er det nesten en uke siden boken skulle vært her, og jeg har fremdeles ikke fått den. Syns det er merkelig at fakturaen har funnet veien, mens boken ikke har det. Jeg ønsker ikke å betale fullpris for en bok jeg ble lovet å ha i hende 21.07, som kommer nesten en uke for sent! Dette er rett og slett dårlig service. Jeg snakket med en person hos dere i tlf. mandag 23.07, og han kunne fortelle meg at boken ble sendt fra lager fredag ettermiddag pga. restriksjoner. Når jeg så spurte hvorfor Bokkilden.no kunne sende sine bøker med A-post onsdag formiddag, kunne han ikke svare annet enn at "noen sikkert er mer slepphendte med reglene enn andre." Ikke et godt nok svar med andre ord. Jeg regner med at jeg ikke er den eneste som har fått boken (altfor) sent, og håper dette ikke er standard praksis hos dere. Det burde vært opplagt at en bok som sendes fredag ettermiddag, slettes ikke er i stand til å være mottakeren i hende lørdag formiddag. Og når en i tillegg ikke kan få ordentlige forklaringer på hvorfor og hvordan konkurrentene klarer å levere i tide, så blir det rett og slett for dårlig. Håper dere er klar over at dere nok har mistet mange kunder nå, deriblandt meg.

MVH Ms.Lee

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 23:23   #52
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.673
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 00:41   #53
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Bokklubben sendte den også ut forrige onsdag. Og på pakken var det trykket "skal utleveres 21.07", så jeg fikk den på lørdagen.

Sånn var det her også. Ikke noe vanskelig det vel. Norli har tabba seg grundig ut.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 00:43   #54
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.132
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Gjett om den kom i dag.

Men kjære vene da, så tålmodig du (tross alt) er? Jeg ville ha gått og kjøpt den i en butikk for lengst, og så bare sendt tilbake Norli-boken når (hvis) den dukker opp, med beskjed om at jeg ikke kom til å kjøpe noe mer fra dem.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 00:47   #55
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men kjære vene da, så tålmodig du (tross alt) er? Jeg ville ha gått og kjøpt den i en butikk for lengst, og så bare sendt tilbake Norli-boken når (hvis) den dukker opp, med beskjed om at jeg ikke kom til å kjøpe noe mer fra dem.

hardt på skilpadda her! *ikketålmodig*

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 01:05   #56
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men kjære vene da, så tålmodig du (tross alt) er? Jeg ville ha gått og kjøpt den i en butikk for lengst, og så bare sendt tilbake Norli-boken når (hvis) den dukker opp, med beskjed om at jeg ikke kom til å kjøpe noe mer fra dem.

Han jeg snakket med på mandag sa at den lå nok i postkassa på tirsdagen. Så jeg har kikket i kassa med spenning hver dag hele uka. Dessuten har jeg ikke hatt muligheten til å komme meg i en bokhandel. Uansett var det for å slippe det jeg forhåndsbestillte den. OG for å få den PÅ utgivelsesdatoen. Jaddah!

Gleder meg litt til å se hva de har å si til Mailen.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 01:13   #57
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

AAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!!!

Serpent Sortia, jælva norli!!!!


(Nattens sinneutbrudd fra meg. )

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 01:36   #58
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

*stemmer for en sectumsempra spell jeg*

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 01:38   #59
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

*stemmer for en sectumsempra spell jeg*

Fant ingen smily til det. Ikke Avada Kedavra heller.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 08:25   #60
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...

Crucio!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no