Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

15-åring ønsker seg glattetang til jul

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-11, 21:29   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.809
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

15-åring ønsker seg glattetang til jul

Er GHD eneste saliggjørende? Syns den er dyr...., hun har litt annet på ønskelisten sin også som jeg har lyst å innfri.

Jeg ser f.eks. Elkjøp selger ørtifjørti varianter av glattetenger, noen av de må vel være brukende? Koster fra 299,- til 599,-

Erfaringer noen?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 21:36   #2
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 15-åring ønsker seg glattetang til jul

Jeg har erfart at man får det man betaler for når det gjelder glattetanger. Mange av de billige blir ikke varme nok feks.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 21:37   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 15-åring ønsker seg glattetang til jul

Jeg hadde en Braun eller Philips fra Elkjøp før jeg kjøpte GHD, og det var virkelig noe helt annet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 21:43   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: 15-åring ønsker seg glattetang til jul

Hvis du kjøper fra utlandet sparer du en god del. Min GHD tang koster ca 1160 kr på lookfantastic.com, jeg betalte 1900 kr hos frisør her.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 21:45   #5
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åring ønsker seg glattetang til jul

Jeg har en rimeligere variant, og har ingen problem med å få silkeglatt hår ila noen minutter med den. Og jeg har i utgangspunktet korketrekkere.

Jeg sier kjør på med en rimeligere variant, og innfri flere ting på ønskelisten.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 21:47   #6
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.809
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 15-åring ønsker seg glattetang til jul

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg har en rimeligere variant, og har ingen problem med å få silkeglatt hår ila noen minutter med den. Og jeg har i utgangspunktet korketrekkere.

Jeg sier kjør på med en rimeligere variant, og innfri flere ting på ønskelisten.

Hvilket merke har du?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 21:50   #7
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 15-åring ønsker seg glattetang til jul

Min heter Braun Professional.
Den har kjeramiske plater, av og på knapp, og et hjul for å stille inn tempratur.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no