Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Håret ditt

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-06, 23:20   #41
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Spørsmål

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jo, hadde tenkt å reise til min faste frisør i dag, men hun gadd ikke ta meg i mot. Så jeg må vente ei uke til, men da kommer hun til gjengjeld på hjemmebesøk.

Så jeg må holde ut ei uke til. Selve fargen er det ikke så nøye med, men skøten på extentionen har seget ganske langt ut nå, så det blir nok litt hestehale til uka ja

Men hun skal jo sitte barnevakt for meg til helga... ?

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 14:04   #42
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Styler det selv hjemme når jeg gidder, men synes ofte jeg får sånn "flyvertinnelook", litt vel damete og ordentlig...

Excuse moi!!!??? Flyvertinnelook du! Hva er galt med det da liksom? Hilsen arg flyvertinne med egen look ....og antakelig drit-kjedelig med lysblondt langt hår i hestehale....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 15:04   #43
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Excuse moi!!!??? Flyvertinnelook du! Hva er galt med det da liksom? Hilsen arg flyvertinne med egen look ....og antakelig drit-kjedelig med lysblondt langt hår i hestehale....

Tenkte meg du ville tørne nå ja!






__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 15:18   #44
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du?
Lys blond.

Er den naturlig?
Ja.

Farger du evt håret selv, eller hos frisør?
---

Går du ofte hos frisør?
Tre ganger i året.

Bilde takk!
Tror ikke det, snart tre måneder siden sist.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 18:37   #45
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du?
Jeg har tre forskjellige farger jeg. Er ikke sikkert på akkurat hvilke farger det er, men håret ser brunt ut.

Er den naturlig?
Er brunette naturlig.

Farger du evt håret selv, eller hos frisør?
Har ei søster som skal ta svenneprøva neste måned. Så ho tar seg av det.

Går du ofte hos frisør?
Ca hver 6 uke, kanskje.

Bilde takk!
...

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica

Sist redigert av Vanilja : 15-10-06 kl 19:39.
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 18:39   #46
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Tenkte meg du ville tørne nå ja!







Who's this?? Me? or you?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 18:53   #47
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du?
Mellomblond. Varierer naturlig noe med årstidene.

Er den naturlig?
Ja, jeg har ikke prøvd noen form for farge siden en 10-kroners glansvask for femten år siden.

Går du ofte hos frisør?
Fire ganger i året. Jeg har langt hår i en klipp som ikke krever hyppig vedlikehold. Men jeg passer godt på håret i mellomtiden, og setter kur i badstu annenhver uke.

Bilde takk!
Hehe... eneste bildet jeg har hvor man ser håret mitt godt er fra januar, da jeg lot frisøren få lov til å gre ut håret mitt helt glatt. Det var rart, det! Jeg har et kjempestort og krøllete hår, og har ikke sett det glatt siden jeg var åtte.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:00   #48
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Håret ditt

Nå har jeg musegrått/mellombrunt hår (alt etter dagsform og selvtillitt).

Fargen jeg har nå er naturlig ja.

Jeg bleker/striper håret hos frisør om sommeren og farger det mørkere, gjerne med rødskjær hjemme om vinteren. Er i en mellomperiode nå og klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal finne på.

Er hos frisør hver måned / annenhver måned. Jeg har kortklippet hår som er kjempetykt og det krever hyppig vedlikehold for å se bra ut.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:16   #49
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Nå har jeg musegrått/mellombrunt hår (alt etter dagsform og selvtillitt).

Fargen jeg har nå er naturlig ja.

Jeg bleker/striper håret hos frisør om sommeren og farger det mørkere, gjerne med rødskjær hjemme om vinteren. Er i en mellomperiode nå og klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal finne på.

Er hos frisør hver måned / annenhver måned. Jeg har kortklippet hår som er kjempetykt og det krever hyppig vedlikehold for å se bra ut.

Jeg ser veldig for meg deg som rødhåra faktisk

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:34   #50
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Har nokså kort kommunefarget hår.

Var hos frisøren i forrige uke, to farger + bleking i tuppene. Mørk brunt innerst, og lysere og lysere utover.

Går til frisør hver 5.-6. uke.

Bruker penger på hår og briller, klærne kjøper jeg på kappahl...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:43   #51
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg ser veldig for meg deg som rødhåra faktisk

Fordi jeg er så ....... sint?

Kort, rødt, røft og bustete gjennom vinteren. Men kanskje ikke denne vinteren, for jeg tipper klorvann tar knekken på enhver hårfarge

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 12:26   #52
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Fordi jeg er så ....... sint?

Kort, rødt, røft og bustete gjennom vinteren. Men kanskje ikke denne vinteren, for jeg tipper klorvann tar knekken på enhver hårfarge

Sint nei?
Jeg er også rødhåra, og er ikke særlig sinna.. og har ikke sånn heftig temperament mange mener rødhåra jenter har heller

Men jeg bare ser det for meg.. uten spesiell årsak

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 13:18   #53
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Da har jeg gravd fram noen bilder... For spesielt interesserte (dvs. de som har truffet meg IRL) poster jeg også bildet av Acsa med glatt hår etter at en frisør hadde gredd det i en hel time...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSCF35282.JPG (120,2 KB, 67 visninger)
Filtype: jpg frisøramok.jpg (148,1 KB, 65 visninger)
__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 15:57   #54
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Da har jeg gravd fram noen bilder... For spesielt interesserte (dvs. de som har truffet meg IRL) poster jeg også bildet av Acsa med glatt hår etter at en frisør hadde gredd det i en hel time...

Du er veldig pen, Acsa. (Det visste jeg egentlig, siden jeg har møtt deg, men det er sikkert greit å høre det her likevel. )

Og jeg klarer ikke la være å kommentere at jeg synes du er minst like søt med krøller som uten, så hvis det tar en time å lage glatt hår, tror jeg ikke jeg ville hatt det som hverdagsfrisyre, akkurat.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 16:01   #55
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du er veldig pen, Acsa. (Det visste jeg egentlig, siden jeg har møtt deg, men det er sikkert greit å høre det her likevel. )

Det er helt greit!

Og glatt hår, det tror jeg er en engangsgreie. Men frisøren min hadde mast om å få prøve i to år, så jeg ga etter. Neste morgen satte jeg hodet under dusjen....

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 16:06   #56
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Du har så flott hår, Acsa! (Og sterke gener, ser det ut til?)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 16:42   #57
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du?
Kommuneblond med lyse striper (selv om graviditeten har gjort meg temmelig mørk. Blir det værende så mørkt tro? )

Er den naturlig?
Ja, den kommuneblonde delen (eller kommunebrune ) men stripene er fake

Farger du evt håret selv, eller hos frisør?
Hos frisør

Går du ofte hos frisør?
Annen hver mnd

Bilde takk!
Skal til frisøren i morgen. Kanskje jeg tar et bilde etterpå?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.


Bruker penger på hår og briller, klærne kjøper jeg på kappahl...

Enig! Mer HM på meg da. Men nå blir det nok mye Zara, skal bare kvitte meg med mage etc

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 16:57   #58
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Du har så flott hår, Acsa! (Og sterke gener, ser det ut til?)

Hehe... nå har til og med Plutten begynt å få krøller! Faren mener at han kommer til å hate det om noen år, men min erfaring er at det alltid er gutta med lange krøller og gitar som får jentene, så han får bare velge riktig miljø!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 13:31   #59
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Lyst blondt

Er den naturlig? Jepp

Farger du evt håret selv, eller hos frisør?

Går du ofte hos frisør? Nisj, altfor sjeldent..Glemmer det av og vips er det gått 3 måneder...

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 13:46   #60
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Kaptain Sabeltann, her.

Hvilken hårfarge har du? Lyst blondt

Er den naturlig? Jepp

Farger du evt håret selv, eller hos frisør?

Går du ofte hos frisør? Nisj, altfor sjeldent..Glemmer det av og vips er det gått 3 måneder...

Det stemmer jo ikke helt med bildet.
Da er du vel ikke blek heller.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no