Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

9 rynker - to helt nye

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-10, 21:49   #21
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er ganske liten i utgangspunktet, og nå synger svangerskapskiloene på siste vers her - og hvor forsvinner kiloene førsta fra? Puppa, vel!

livet er hardt, Skremmern.
Men hva har det med rynker å gjøre?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:51   #22
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Så rar du er. Jeg trodde dette var sutre-tråden over livets urettferdigheter, men tydeligvis ikke. Kos deg med rynkene dine.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:54   #23
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Nei, dette er er min eigne rynketråd. Men det kan få lov å vere din puppe-sutre-tråd og viss du vil.
Oj, no blei eg nynorsk. Det blir eg når eg har noko litt meir viktig å melde.
Kanskje eg er rar?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:55   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Jeg ser at jeg har begynt å få rynker på brystet. :Prøver å megle:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:56   #25
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Ja, mellom puppene liksom? Det har eg og. Men det er på ein måte litt... søtt, i all fall viss dei er der fordi det er liten plass mellom puppane. Men eg har jo motor vei mellom, så...ja...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:58   #26
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Ja, mellom puppene liksom? Det har eg og. Men det er på ein måte litt... søtt, i all fall viss dei er der fordi det er liten plass mellom puppane. Men eg har jo motor vei mellom, så...ja...

Her tror det det nylig må ha vært planert.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 22:00   #27
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Planert? Høh? Meinte sjølvsagt motorvei, ikkje motor vei. Hehe.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 23:03   #28
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Bli feit. Da forsvinner de. Jeg er smellfeit og har ikke en eneste rynke. Hele skjønnhetsindustrien har totalt misforstått i årtier; vil man ha babyhud, så må man spise mer mat.

Faktisk så er det ein god idé. Eg hadde korkje rynker eller celulittar da eg vog 10 kg meir. Store puppar hadde eg også!

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 23:42   #29
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Du kan se det ja? Hvordan kan du det?

Hva med de som ikke får så mye rynker da? Er de livløse?

Har du sett gamle mennesker helt uten rynker? Jeg har ikke sett så mange, og kanskje ikke lagt merke til dem. Men jeg har sett og lagt merke til gamle mennesker med masse flotte smilerynker, og gamle folk med sure biske rynker, og ingen smilerynker.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 23:53   #30
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Har du sett gamle mennesker helt uten rynker? Jeg har ikke sett så mange, og kanskje ikke lagt merke til dem. Men jeg har sett og lagt merke til gamle mennesker med masse flotte smilerynker, og gamle folk med sure biske rynker, og ingen smilerynker.

Nei jeg har ikke sett det, men jeg har heller ikke kjent så enormt mange gamle folk gjennom livet. I alle fall ikke mange nok til at jeg kan konkludere med at man får smilerynker om man smiler mye og "sinna-rynker" om man er en bister og lite munter person.

At man ved å være sur eller blid som gammel, fremhever de rynkene man har, ja det tror jeg. Men jeg tror ikke det er et resultat av at man har vært sur eller ikke, igjennom livet.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 23:56   #31
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nei jeg har ikke sett det, men jeg har heller ikke kjent så enormt mange gamle folk gjennom livet. I alle fall ikke mange nok til at jeg kan konkludere med at man får smilerynker om man smiler mye og "sinna-rynker" om man er en bister og lite munter person.

At man ved å være sur eller blid som gammel, fremhever de rynkene man har, ja det tror jeg. Men jeg tror ikke det er et resultat av at man har vært sur eller ikke, igjennom livet.

Da er vi uenig. For jeg tror man må smile mye for å få masse smilerynker. De kommer ikke av seg selv.
De som røyker får røykerynker rundt munnen. Det har min søster som er 2 år yngre enn meg. Jeg røyker ikke, og har ingen.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 23:59   #32
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Bli feit. Da forsvinner de. Jeg er smellfeit og har ikke en eneste rynke. Hele skjønnhetsindustrien har totalt misforstått i årtier; vil man ha babyhud, så må man spise mer mat.

Se der! Derfor jeg ble spurt om leg. da jeg kjøpte rødvin i dag. Feit, men ser 14 år yngre ut enn jeg faktisk er.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 00:01   #33
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Da er vi uenig. For jeg tror man må smile mye for å få masse smilerynker. De kommer ikke av seg selv.
De som røyker får røykerynker rundt munnen. Det har min søster som er 2 år yngre enn meg. Jeg røyker ikke, og har ingen.

Da betyr det at om jeg i teorien sitter her i sofan og holder meg følelsesløs de neste 15 årene, så slipper jeg unna det meste av rynker?

Det er forskjell på huden til en som røyker og en som ikke gjør det. Det skal jeg ikke diskutere. Men jeg tror likevel at disse rynkene hadde søstern din fått uansett, men at de nok har kommet en del før pga at røyking gir dårligere hud.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 00:13   #34
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Da betyr det at om jeg i teorien sitter her i sofan og holder meg følelsesløs de neste 15 årene, så slipper jeg unna det meste av rynker?

Det er forskjell på huden til en som røyker og en som ikke gjør det. Det skal jeg ikke diskutere. Men jeg tror likevel at disse rynkene hadde søstern din fått uansett, men at de nok har kommet en del før pga at røyking gir dårligere hud.

Du slipper jo å få smilerynker.
Rynkene til røykere er karakteristiske streker man får rundt munnen når man snurper munnen når man røyker.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 11:06   #35
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Faktisk så er det ein god idé. Eg hadde korkje rynker eller celulittar da eg vog 10 kg meir. Store puppar hadde eg også!

Då er det berre å gå igang, Bergensis! Det er jo påske(marsipan)tid, så du kan få ein pangstart!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 12:12   #36
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Då er det berre å gå igang, Bergensis! Det er jo påske(marsipan)tid, så du kan få ein pangstart!


Eg går faktisk korkje opp eller ned uansett kva eg gjer eller ei. I fjor gjorde eg eit realt forsøk via vektklubb.no. Eg ville ned 5 pyntekilo, men det rikka seg ikkje. Det rare er at det ikkje rikkar seg andre vegen heller, uansett kor mykje tull eg eter. Kroppen har stabilisert seg på 61 kilo. Alt eg pendlar er +/- ein halv kilo eller så. Eg jobbar hardt med å bli fornøyd med dette, for kroppen er openbart fornøyd.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 12:33   #37
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Jeg tror det er mye genetisk, alle mine søsken og jeg har god hud og ikke rynker selv om vi er fra 35 og opp. Moren min på 62 har veldig lite rynker. Det har kanskje også noe med at ingen av oss er store solfantaster, for jeg har jo venninner som soler seg mye i ansiktet og det synes for å si det mildt. Jeg bruker faktorkrem hele året også, og har ingen synlige rynker selv om jeg er godt over 40. Noen smilerynker rundt øynene, men det kan jeg leve med. Det kommer nok mer...

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 12:47   #38
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Du slipper jo å få smilerynker.
Rynkene til røykere er karakteristiske streker man får rundt munnen når man snurper munnen når man røyker.

Så de får ikke rynker fordi hudkvaliteten generelt blir dårligere av å røyke altså... Jeg syntes uansett at det er litt anderledes med folk som soler seg mye og som røyker, kontra de som ikke gjør det. Man får helt klart hudskader av røyk og sol.

Jeg har prøvd å google dette med at man kan unngå å få rynker om man ikke gjør noen grimaser, men finner ikke noe som tyder på det egentlig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 12:49   #39
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Jeg fikk masse rynker etter fylte 30 (da mitt siste barn ble født) og har nå plenty rundt øynene. Har også rundt munnen, enda jeg sluttet å røyke for elleve år siden. Skal jeg bli straffet for det nå? Har også begynt å få slapp hud rundt halsen. Og jeg ser tynn og fæl ut på hele overkroppen. Det var dagens sutring. Hjelper ikke å være skikkelig forkjølt, heller da. Sånn, nå fikk jeg klaget litt ekstra. Skal vente med å klage over de blå posene under øynene (som er verre enn rynkene).

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 12:51   #40
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Jeg fikk masse rynker etter fylte 30 (da mitt siste barn ble født) og har nå plenty rundt øynene. Har også rundt munnen, enda jeg sluttet å røyke for elleve år siden. Skal jeg bli straffet for det nå?

I følge kilder her inne, kan du unngå disse rynkene om du ikke smiler så mye.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no