Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

9 rynker - to helt nye

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-10, 10:14   #81
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.


Rulleugress = Tumbleweed. Skal se om jeg kan få det inn i ordboka

Det må jo vere den ville varianten av hybelkaninen det da

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 10:16   #82
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Åh... eg og syns smilerynker er ein fin ting. Eg har to, og så sjølvsagt nokre under augene, så den er grei. Det var meir slike ting som utvikla seg på kryss og tvers her og der i ansiktet, utan tillatelse, eg klaga på her.

Jeg skjønte det, det var bare så koselig sagt av henne. Det med smilerynkene. Smilerynker er veldig fint.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 22:30   #83
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Det må jo vere den ville varianten av hybelkaninen det da




(Nå måtte jeg lese store deler av diskusjonen her høyt for mannen, for å få frem dette poenget. Knallbra!)

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no