Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-19, 20:50   #161
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Helvetes jævla forbanna vogntogsjåfør som prøvde å kjøre skiløypa og dermed har sperret oss (som i hele grenda) inne/ute.

Ka i f..?

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 05-02-19, 20:53   #162
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.710
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Smertene etter operasjon kom tilbake og det etter noen dager uten smertestillende, men nå hadde jeg ikke noe valg. Kanskje like greit å fortsatt være sykemeldt da.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 06-02-19, 18:09   #163
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.312
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

De skiløypene kan komme litt overraskende på i Floksas hood. :beentheredonethat:

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 06-02-19, 19:25   #164
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Kø og mensen er det jeg gruffer over i dag. Snøen har selvsagt en stor skyld i køen i dag, og de andre dagene de siste to ukene.

(Det er egentlig litt rart at det tilsynelatende ikke er greit å like snø og vinter bare fordi man bor i Norge, og vet at den kommer hvert år.)

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 06-02-19, 19:50   #165
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

De skiløypene kan komme litt overraskende på i Floksas hood. :beentheredonethat:

Enig i den altså. Men ikke med semi

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 5D21247D-6156-4525-B4CD-6D2BFC9D715E.jpg (14,8 KB, 85 visninger)
__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 06-02-19, 19:58   #166
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Øverland, sidemål og hele ideen min om at studiekompetanse var kjekt å skaffe seg.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 06-02-19, 20:50   #167
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Snøkaos og treg trafikk!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Gammel 06-02-19, 22:21   #168
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.432
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Kø og mensen er det jeg gruffer over i dag. Snøen har selvsagt en stor skyld i køen i dag, og de andre dagene de siste to ukene.

(Det er egentlig litt rart at det tilsynelatende ikke er greit å like snø og vinter bare fordi man bor i Norge, og vet at den kommer hvert år.)

Det er vel greit både å like og å ikke like snø og vinter, det er bare slitsomt å høre på at folk klager over det ustanselig.

Jeg liker ikke senvinteren/tidligvåren, når det ikke er grønt enda, det ligger flekker med skitten snø, og all hundedritten smelter fram. For vått til å gå tur på bena, for lite og råtten snø til å gå på ski (bortsett fra på høyfjellet). Men jeg vet jo at vi må gjennom april for å få mai, og jeg gidder jo ikke å gå rundt og klage over at april må finnes liksom.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 06-02-19, 22:25   #169
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Jeg klager kun høyt så andre hører det når det blir kø på grunn av snø. Hvis det ikke blir kø så bryr jeg meg ikke om snøen. Jeg bare overser den

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 06-02-19, 22:48   #170
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Øverland, sidemål og hele ideen min om at studiekompetanse var kjekt å skaffe seg.

Neida, det er nok egentlig verd det.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Gammel 06-02-19, 23:43   #171
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.432
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg klager kun høyt så andre hører det når det blir kø på grunn av snø. Hvis det ikke blir kø så bryr jeg meg ikke om snøen. Jeg bare overser den

Ja, hva du gjør bryr jeg meg ikke så mye om da, du jobber jo ikke i min avdeling. Så du får klage så mye du vil, og definitivt i denne tråden, for den er til for det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 07-02-19, 07:00   #172
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Øverland, sidemål og hele ideen min om at studiekompetanse var kjekt å skaffe seg.

Vi har vel alle hatt den dippen i motivasjonen, men nå er du snart i mål! Gi jernet!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 07-02-19, 10:20   #173
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Louis Vuitton-vesker, de eeer så stygge! Jeg fatter ikke greia med å kjøpe dritstygge og sjukt overprisede vesker, bare fordi det er et kjent merke? Nei, de er ikke klassiske og tidløse, de er bæsjebrune med gull på, og stygg logo og grusomt mønster, og de passer ikke til noen ting! Og jeg er helt enig med Linn Skåber som tenker at folk som går rundt med vesker til 15 000 er tjukke i hue og kan like gjerne tatovere dust i panna.

Joda, av alle ting man kan la seg provosere av, jeg ser den... Muligens litt pms på gang her. Jeg syns fremdeles de er stygge da.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 07-02-19, 10:38   #174
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.432
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Louis Vuitton-vesker, de eeer så stygge! Jeg fatter ikke greia med å kjøpe dritstygge og sjukt overprisede vesker, bare fordi det er et kjent merke? Nei, de er ikke klassiske og tidløse, de er bæsjebrune med gull på, og stygg logo og grusomt mønster, og de passer ikke til noen ting! Og jeg er helt enig med Linn Skåber som tenker at folk som går rundt med vesker til 15 000 er tjukke i hue og kan like gjerne tatovere dust i panna.

Joda, av alle ting man kan la seg provosere av, jeg ser den... Muligens litt pms på gang her. Jeg syns fremdeles de er stygge da.

Smaken er som baken, sikkert noen som synes de er nydelige. Men er litt enig med deg altså. Ikke sånn at jeg irriterer meg over dem, men det er heller ikke min smak.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 07-02-19, 13:35   #175
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.710
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Nå gruffer jeg over at jeg ikke har Wi-Fi og internett hjemme pga strømbrudd i nabolaget. Og at det er så vanskelig å skrive jobbsøknad.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 07-02-19, 13:39   #176
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Sitter også fast med jobbsøknad, Millen.

Gruffer over manglende bruk av blinklys. Og blinklys i bruk etter at svingen er begynt.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 07-02-19, 17:05   #177
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Louis Vuitton-vesker, de eeer så stygge! Jeg fatter ikke greia med å kjøpe dritstygge og sjukt overprisede vesker, bare fordi det er et kjent merke? Nei, de er ikke klassiske og tidløse, de er bæsjebrune med gull på, og stygg logo og grusomt mønster, og de passer ikke til noen ting! Og jeg er helt enig med Linn Skåber som tenker at folk som går rundt med vesker til 15 000 er tjukke i hue og kan like gjerne tatovere dust i panna.

Den siste setningen der har eg lest før ein stad!! Du er sikker på at du ikkje plagierer noko nå?



Bill MRK norsklærar.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 07-02-19, 17:15   #178
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Den siste setningen der har eg lest før ein stad!! Du er sikker på at du ikkje plagierer noko nå?



Bill MRK norsklærar.

I så fall er det vel Linn Skåber som paroiderer?

I dag gruffer jeg over forkjølelse. Jeg hoster, nyser og er stemmeløs.

007 er ikke aktiv  
Gammel 07-02-19, 18:14   #179
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Hvorfor må idrettshallen være så kald??!?
Jeg skal sitte her i 2 og 1/2 time....

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 07-02-19, 19:03   #180
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.432
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Hvorfor må idrettshallen være så kald??!?
Jeg skal sitte her i 2 og 1/2 time....

Herregud ja. Øverst på kuldelista mi er Abrahallen i Malvik og judohallen i Levanger. For de burde selvsagt helst tatt hensyn til meg, som skal sitte i ro og se på, og ikke alle de som skal drive idrett der.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no