Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 12:49   #61
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Jeg er urstygg, jeg har visst også valgt feil karriere her i livet.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 12:49   #62
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg tror ikke man ville sett det så godt hvis man kun hadde hatt bilde 2 å forholde seg til.

Jeg vet ikke, jeg. Synes du virkelig damen på bilde 2 ser stygg ut? Alle ser jo at hun har et merkelig og anstrengt ansiktsuttrykk og er veldig bustete, så man skjønner at hun antagelig egentlig er penere enn bildet viser - er det vanskelig å se at noen er pen når de ikke er nystelt og smiler pent på bildet?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 12:52   #63
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er urstygg, jeg har visst også valgt feil karriere her i livet.

Ja, da burde du nok satset på babystjeling. Det er åpenbart det naturen har ment at du skal drive med.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 12:52   #64
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg vet ikke, jeg. Synes du virkelig damen på bilde 2 ser stygg ut?

Nei, bare forvirret og ute av balanse. Men så synes ikke jeg at hun andre var direkte stygg heller.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 12:53   #65
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Nei, bare forvirret og ute av balanse. Men så synes ikke jeg at hun andre var direkte stygg heller.

Det synes ikke jeg heller. Jeg synes bare astronautdamen var penere.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 12:54   #66
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, da burde du nok satset på babystjeling. Det er åpenbart det naturen har ment at du skal drive med.

Nei, jeg vil heller gjøre noe annet slemt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 12:57   #67
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes bare astronautdamen var penere.

Det synes jeg også.

Og forbrytelsen hennes var jo "penere" også; "crime of passion". Kanskje man ville ha syntes at hun var styggere hvis hun hadde gjort det som den første kvinnen hadde gjort?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 13:01   #68
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg tror ikke man ville sett det så godt hvis man kun hadde hatt bilde 2 å forholde seg til.

Enig!
Jeg sier heller ikke at hun er stygg, men at hun ser mindre oppegående ut, og ikke direkte vakker ut på bilde 2 er det vel ingen som helst tvil om. Hun ser absolutt ikke ut som om hun er ved sine fulle fem, og det gjør henne muligens ja, stygg ja....Men da er det jo situasjonen hun gjennomgår som gjør henne stygg (samt dårlig lys).




Charlize Theron som vanlig glamourøs stæsjet, og som gal morder i "Monster".

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 13:08   #69
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Charlize Theron som vanlig glamourøs stæsjet, og som gal morder i "Monster".

Det var en veldig overbevisende endring, ja. Men der er det jo heller ikke bare snakk om at hun ikke "kommer til sin rett" på bilde to, der er det profesjonelle makeup-artister (pluss hennes eget talent) som går inn for å få henne til å se både styggere og galere ut, i tillegg til at hun la på seg 10-15 kilo for å spille rollen (og la de ikke også inn noe i kinnene hennes for å endre ansiktsformen, tro?).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 13:09   #70
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Det finnes også nok av paparazzi-bilder på nett og ellers som viser hvordan glamorøse kjendiser "egentlig" ser ut, altså når de pusser nesen eller spiser samtidig som vinden rufser til håret deres, eller lignende. Det er ytterst få som ser modellvakre ut uten modellsminke og et flatterende ansiktsuttrykk.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 13:23   #71
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Og det får de også, ihvertfall om de har nok penger.

Jeg synes vel i grunnen at hun her ser skikkelig creepy ut jeg. Vel har hun glatte veldformede trekk, men det er noe med det stive ansiktet og blikket hun alltid har på bilder som gjør at jeg grøsser.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, der ser man jo egentlig veldig godt hvor lite pen en flott dame kan se ut med grell belysning, ustelt hår og et håpløst ansiktsuttrykk.

... og det har ikke de der h***** butikkene skjønt enda med tanke på prøverommene.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det finnes også nok av paparazzi-bilder på nett og ellers som viser hvordan glamorøse kjendiser "egentlig" ser ut, altså når de pusser nesen eller spiser samtidig som vinden rufser til håret deres, eller lignende. Det er ytterst få som ser modellvakre ut uten modellsminke og et flatterende ansiktsuttrykk.

Hvordan man har det inni seg har utrolig mye å si for hvordan en fremstår. Ansikt og mimikk har enormt mye å si. Jeg ser det spesilelt på meg selv i speilet. På gode dager der jeg er glad, smertefri og har stelt meg, så er jeg rimelig fornøyd med speilbildet mitt. Mens på dager der jeg er sliten, har mye smerter, er nedfor og hele verden ser vrang ut, -og jeg heller ikke har fått stelt meg. Vel da kan jeg skremme fanden på flat mark.

Jeg leste noe en gang om at man var selv ansvarlig for sitt utseende etter fyllte -husker ikke om det var 30 eller 40. I allefall, så har det med at hva vi tenker på, hvordan vi spiser, hva vi føler, osv setter sine spor etterhvert. Og det er vel årsaken til at endel av disse som var så pene som unge og har levd et utsvevende liv ikke alltid er så flotte lengre på reunion etter 20 år. Mens andre igjen blir vakrere med årene.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 13:53   #72
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Halvannet år i fengsel, sminkeløs, fangedrakt og utsikter til mange flere år i fengsel, vil gjøre snodige ting med både utseende og frisyre til de fleste, skulle jeg tro.



En uke på sofaen med feber er mer enn nok for meg ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:04   #73
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg tror ikke dette er en hypotese som holder vann, akkurat. Og minus frisyre, dystert uttrykk, dobbelthake-kameravinkel og fengselsdress tror jeg denne damen er helt gjennomsnittlig pen. Det handler nok mer om hva som er inni hodet enn om hva som er utenpå.


Her må jeg si meg enig!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:09   #74
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Nå har jeg sjekket det på crimelibrary.com, og det er slettes ikke slik at flertallet av de mordende, torturerende og gale kvinnene er stygge.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:20   #75
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Ja, dama til Donald ser skikkelig evil ut! Ser ut som hun alltid er klar til å klore ut øynene på deg...

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:43   #76
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er ikke så veldig pen. Nabolag, barnehage og skole burde kanskje advares? :suspekt:

Jeg tror de har en god mistanke allerede.

*peker på avataren*

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:46   #77
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, der ser man jo egentlig veldig godt hvor lite pen en flott dame kan se ut med grell belysning, ustelt hår og et håpløst ansiktsuttrykk.

Som belysningen på et hvilket som helst offentlig toalett. Å speile seg på kjøpesenter kan virkelig ta motet fra en stakkar.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:50   #78
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

De der narkolysene de har på noen offentlige toalett er helt grusomme. Første gangen jeg så meg i speilet på et slikt rom, trodde jeg at jeg var død.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:52   #79
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De der narkolysene de har på noen offentlige toalett er helt grusomme. Første gangen jeg så meg i speilet på et slikt rom, trodde jeg at jeg var død.


Narkolysene er egentlig helt OK, for de er på en måte tilgjort. Lyset er ment å virke på en bestemt måte.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:55   #80
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Ja jeg vet at de er der for en (god) grunn, men man ser allikevel ut som et maltraktert lik i speilet.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no