Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hagemøbler og grill

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-07, 22:15   #21
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Den var herlig. Tipper den koster over 399,-

En ørliten fare for det, ja.
Amor: Link finner du i Glitter sitt innlegg litt lenger opp. Pris er det ingen som vet, enn så lenge …

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 22:20   #22
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Her koster den 19.900
http://www.mamut.com/homepages/Norwa...1/subdet36.htm

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 22:22   #23
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

:gråter sårt: Da er det nok en stund til jeg får en sånn.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 22:23   #24
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Her koster den 19.900

Den er uansett for stor til verandaen min

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:29   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Fy fader den "stolen" var herlig!

Men ganske så uaktuelt prismessig ja .

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:56   #26
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.049
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Nå som jeg hadde falt for den stolen .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 22:04   #27
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Ahhh, den stolen var helt rå, men dyr...Vi var jo mange som falt for den, kanskje vi skal spleise alle sammen, så har vi hver våre uker gjennom sommeren.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 20:24   #28
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.787
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Vel og merker er terrassen bektraktlig større, men størrelsen rettferdiggjør dessverre ikke en stol til 20 000. Jeg tror jeg må gå for alminnelige hagemøbler først.

Nå er jeg forresten veldig i tvil. Rottingmøblene er kjempefine å se på og behagelige å sitte i, men ryggen kan ikke reguleres. Det kan ryggen på noen aluminiumsstoler jeg fant. Jeg liker jo å kunne regulere stolryggen, noe jeg merket da jeg satt ute i mange timer i dag. Men rottingmøblene er så mye finere. Estetikk over pittelitt større komfort?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 20:26   #29
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Ahhh, den stolen var helt rå, men dyr...Vi var jo mange som falt for den, kanskje vi skal spleise alle sammen, så har vi hver våre uker gjennom sommeren.






:gråtersårtjegogså:

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 20:27   #30
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Vel og merker er terrassen bektraktlig større, men størrelsen rettferdiggjør dessverre ikke en stol til 20 000. Jeg tror jeg må gå for alminnelige hagemøbler først.

Nå er jeg forresten veldig i tvil. Rottingmøblene er kjempefine å se på og behagelige å sitte i, men ryggen kan ikke reguleres. Det kan ryggen på noen aluminiumsstoler jeg fant. Jeg liker jo å kunne regulere stolryggen, noe jeg merket da jeg satt ute i mange timer i dag. Men rottingmøblene er så mye finere. Estetikk over pittelitt større komfort?


Vi har to uteplasser og på den siden hvor vi stort sett kun benytter utemøblene til å spise i (der hvor grillen står) vurderer vi rotting. Jeg synes det er veldig ok å kunne regulere stolryggene om jeg skal slange meg i dem.

Lykke til med planlegging og handling!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 20:33   #31
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Gaia, kva med å kjøpe ei gruppe i rotting til spising og meir sånn besøkgreie, mens du kjøpe et par regulerbare stolar i tillegg til solbading?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 21:07   #32
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Mamma og pappa kjøpte sånne aluminiumsstoler til en tusenlapp i fjor. Dessverre så måtte de kastes etter å ha stått ute, fordi de oksiderte. Verdt å tenke på.

Ellers må jeg si, som Maximilia, at hvitmalte tremøbler passer kjempegodt til stakittgjerde-stilen. Jeg har sett noen veldig fine stoler og sofaer som har kryss i ryggen, om du skjønner hva jeg mener. Men akkurat nå husker jeg ikke hvor det var.

På grillfronten så er det Weber som er Suburban Fashion. Det er ekstremt viktig å ha riktig antall brennere for å komme med i Det Gode Selskab.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 21:16   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Ahhh, den stolen var helt rå, men dyr...Vi var jo mange som falt for den, kanskje vi skal spleise alle sammen, så har vi hver våre uker gjennom sommeren.

Høres ut som en god idé. Timeshare-Nirvana!

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

På grillfronten så er det Weber som er Suburban Fashion. Det er ekstremt viktig å ha riktig antall brennere for å komme med i Det Gode Selskab.

Weber er best, uansett. Min grillelskende mann skal enten ha Weber eller sevbygd.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 21:19   #34
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Jeg har aluminiumsmøbler og er i prinsippet fornøyd med det, men styr unna Plantasjen. Det går i stykker for et godt ord.

Når det gjelder griller er det to store merker som utpeker seg; Weber og et eller annet med Broil....? Vi har en Weber Q, kjempepraktisk og fin, og tar ikke så diger plass.

http://www.weber.com/bbq/img/Q120_detail1.jpg

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 22:02   #35
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.787
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Mamma og pappa kjøpte sånne aluminiumsstoler til en tusenlapp i fjor. Dessverre så måtte de kastes etter å ha stått ute, fordi de oksiderte. Verdt å tenke på.

Ellers må jeg si, som Maximilia, at hvitmalte tremøbler passer kjempegodt til stakittgjerde-stilen. Jeg har sett noen veldig fine stoler og sofaer som har kryss i ryggen, om du skjønner hva jeg mener. Men akkurat nå husker jeg ikke hvor det var.

På grillfronten så er det Weber som er Suburban Fashion. Det er ekstremt viktig å ha riktig antall brennere for å komme med i Det Gode Selskab.

Da utgår aluminium, med mindre vi på ett eller annet magisk vis plutselig får litt mer bodplass. Forslaget om et par klappstoler ekstra var godt.

Du må gjerne komme med forslag som passer til det hvite stakkitgjerdet mitt.

Foreløpig status er at det nok blir et stk. Weber med tre brennere uten sideplate og rottingmøbler eller utemøbler i hvitt tre.

Er jeg da med i det gode selskap?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 22:07   #36
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.


Er jeg da med i det gode selskap?

Du er i hvert fall velkommen i mitt selskap. Men hvor godt det er kan jo diskuteres.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 22:10   #37
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.787
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Du er i hvert fall velkommen i mitt selskap. Men hvor godt det er kan jo diskuteres.

Det er alt som teller for meg. Og skal det en Webergrill til, så skaffer jeg det.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 00:02   #38
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Jeg kan anbefale Cane-Line. Vedlikeholdsfrie rotting-utemøbler, designet av de to fremste arkitektene i Danmark, håndlaget i Indonesia. Rustfrie, tidløse, miljøvennlige, og gjennomfarget slik at den ikke mister fargen slik som all annen rotting gjør.
Ich bin in løøv.

www.caneline.dk

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 00:24   #39
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Opprinnelig lagt inn av Heidi, her.

Jeg kan anbefale Cane-Line. Vedlikeholdsfrie rotting-utemøbler, designet av de to fremste arkitektene i Danmark, håndlaget i Indonesia. Rustfrie, tidløse, miljøvennlige, og gjennomfarget slik at den ikke mister fargen slik som all annen rotting gjør.
Ich bin in løøv.

www.caneline.dk

Oj, lekkert lekkert men selges det her i Norge?

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 01:09   #40
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hagemøbler og grill

Vi har aluminiums utemøbler, bord med glassplate.
Dette har stått ute i 1 år nå, uten noe beskyttelse.
De er like hele og pene.

Disse kjøpte jeg på Jysk.
Vi har bare vært fornøyde med møbler fra Jysk.
Har kastet mye av tremøblene da vi har gått leie og ikke fordi de var ødelagte eller noe sånt.-

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no