Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trøste-shopper du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Trøste-shopper du?
Ja, ofte 8 6,56%
Nei, aldri 20 16,39%
Av og til 43 35,25%
Sjelden 18 14,75%
Ikke mye... 15 12,30%
Pittepittelitt kanskje? 14 11,48%
Trøste-shopper ikke, shopper av andre grunner.. 6 4,92%
Finner på noe annet enn å sløse pengene på shopping, mager trøst 5 4,10%
Annet 1 0,82%
Dustepoll 0 0%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 122. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-11, 10:38   #61
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøste-shopper du?

Åh, Polyanna! Jeg trøsterydder også! (Hvilket tyder på at jeg ikke har trengt så veldig mye trøst i det siste, som jo er en fin ting. But then again... )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 12:03   #62
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.502
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trøste-shopper du?

Jeg sinna-rydder. Trøsteshopping og sinnarydding. Trøstetrening hadde jo vært fint, men jeg er nok ikke helt der kjenner jeg. Heller trøsteshopping etter trening, man trenger jo trøst etter sånt slit.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 12:25   #63
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.176
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøste-shopper du?

Jeg trøstetrener ikke (for opptatt med rydding), men jeg prøver å få trent når jeg er sur, for det hjelper faktisk. Og det er utrolig hvor behjelpelig mannen er med å legge til rette for at jeg skal få kommet meg ut en tur når det "trengs".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 13:01   #64
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøste-shopper du?

Jeg både trøsteshopper, trøstetrener og trøsterydder. Men trøstespiser gjør jeg heldigvis ikke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 16:12   #65
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøste-shopper du?

Jeg trøsteshopper av og til. Stort sett bøker, garn eller god mat.

Og jeg trøstetrener definitivt. I likhet med Polyannas mann er min plutselig veldig innstilt på å gi meg treningstid når jeg er i det rette humøret.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 17:05   #66
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trøste-shopper du?

Ja, jeg gjør det. Det hjelper uten tvil.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 20:58   #67
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøste-shopper du?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg trøstetrener ikke (for opptatt med rydding), men jeg prøver å få trent når jeg er sur, for det hjelper faktisk. Og det er utrolig hvor behjelpelig mannen er med å legge til rette for at jeg skal få kommet meg ut en tur når det "trengs".

Eg ser det samme med min kjære. Om han ikkje får trent og er litt gretten er han et heilt nytt menneske etter trening. Eia var eg slik.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 08:44   #68
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.755
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trøste-shopper du?

Nei. Jeg er en meget systematisk shopper som har en mental liste over ting jeg trenger, og som kjøper dette etterhvert. En måned kan det være fjellstøvler, en annen måned kamera osv. Denne måneden sto dunjakke og innesko for tur. Neste måned skal det investeres i nye joggesko.

Jeg går aldri i butikker hvis jeg ikke skal kjøpe noe spesielt. Jo, kanskje i en bokhandel hvis jeg har behov for å slå ihjel litt tid. Da søker jeg også systematisk gjennom de temaene jeg finner interessante og lager flere mentale ønskelister.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 21:56   #69
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trøste-shopper du?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg trøstetrener ikke (for opptatt med rydding), men jeg prøver å få trent når jeg er sur, for det hjelper faktisk. Og det er utrolig hvor behjelpelig mannen er med å legge til rette for at jeg skal få kommet meg ut en tur når det "trengs".

Samme med Dibmannen. Han nærmest sparker meg ut med treningsbag i hånden når jeg er sur og gretten på kveldstid. Og det hjelper hver gang.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 01:44   #70
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trøste-shopper du?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg trøstetrener ikke (for opptatt med rydding), men jeg prøver å få trent når jeg er sur, for det hjelper faktisk. Og det er utrolig hvor behjelpelig mannen er med å legge til rette for at jeg skal få kommet meg ut en tur når det "trengs".

I følge mannen så vasker og rydder jeg vist når jeg er sur, og da i et forrykende tempo...

Han påstår at han ser at blikket mitt svartner, og så spretter jeg opp og stamper ut på badet og henter vaskebøtta, og VIPS så er huset rent på en-to-tre.

Jeg er selvfølgelig ikke enig med han, for jeg er jo aldri sur, bare effektiv.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no