Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Fin til 40-årsdag

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-15, 23:23   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin til 40-årsdag

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Hahaha, da har jeg vært på handletur med mamma. Det ble ikke mindre enn 3 kjoler, blant annet den rødstripete fra Lindex, og et par stilige mørkeblå pumps. Det kommer til å bli veldig bra.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 23:25   #22
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Fin til 40-årsdag

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Wow, jeg måtte bytte kjole midt i et bryllup en gang. Da kjolen fra Floyd rett og slett raknet mens jeg satt i kirka...

Lindex og Oasis er gode forslag ettersom jeg har litt dårlig tid til lørdag og liker å prøve og kjenne på stoffet. Dårlig kombo å være avhengig av å prøve klærne og samtidig hate å gå i butikker. Likte svært godt den stripete fra lindex.

Noen av disse damene er jo også dertne på håret. Kanskje jeg skal prøve en løs knute som hun i den røde kjolen fra folk.

Haha, jeg slår den Tink. Jeg måtte bytte kjole i et bryllup engang fordi venninnen til bruden ble dritings og kastet opp utover meg. Og det før desserten.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no