Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den perfekte epilator, n-te del

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-11, 16:27   #1
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den perfekte epilator, n-te del

Ja, jeg har lest den enorme epilatortråden inngående. Jeg synes epilering er supert, og har en ganske enkel modell, Philips Satinelle Soft. Jeg synes imidlertid det tar så laaaang tiiiiid. Mitt spørsmål er altså: Er toppmodellepilatorene mer effektive, eller er det bare ekstrastæsjet som kjører prisen opp? (Jeg bruker typisk aldri ekstrautstyret, jeg tar av alt og kjører på full styrke.)

Hvilken er den mest effektive epilatoren, altså?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 16:31   #2
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den perfekte epilator, n-te del



Det tar tid med den oldis-Rollsen jeg kjøpte også altså. Temmelig lang tid. Jeg vil også ha en som bare svosjer over og blir fort ferdig.

  Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 16:32   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den perfekte epilator, n-te del

Du antyder at jeg nok en gang ønsker meg noe som ikke finnes?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 17:19   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den perfekte epilator, n-te del

Neida. Bare noe jeg ikke har. Det finnes masse greier jeg ikke har. Enda.

  Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 18:09   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den perfekte epilator, n-te del

Jeg synes det går ganske fort, jeg. Ikke så mye lenger tid enn barbering, egentlig. Jeg har bare hatt én, og det er toppmodellen til Braun, som er beskrevet i den andre tråden, så jeg vet ikke om det er jeg eller den som er effektiv, dog.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 18:18   #6
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den perfekte epilator, n-te del

Med min tar det liksom en halvtime bare å ta leggene om jeg skal gjøre det ordentlig. Det er ganske mye mer enn jeg bruker på å dra høvelen over, altså. (Det er fortsatt verdt det, siden jeg kan gå ca. en uke før neste gang etterpå.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 18:22   #7
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den perfekte epilator, n-te del

Hva koster en epilator? Er det vondt? Jeg er lei av å måtte barbere annenhver dag. Går den an å bruke over alt? Beklager at jeg kupper.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 18:24   #8
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den perfekte epilator, n-te del

Hva er en epilator?

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 18:25   #9
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den perfekte epilator, n-te del

Hvis du ikke synes det er noe vondt å epilere kan du jo forsøke kaldvoksen til veet, da forsvinner alt i noen svisj-svosjer.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 19:02   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den perfekte epilator, n-te del

Jeg har toppmodellen fra Braun, og syns ikke den er særlig effektiv. Ikke får den med alt heller, noen hår kapper den rett og slett av. Jeg vet ikke om det er mine hårsekker som tviholder på hårene, eller om det er maskinen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 19:03   #11
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den perfekte epilator, n-te del

Voksing må man vel spare ut hårene til? Nei, jeg vil epilere.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 19:04   #12
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den perfekte epilator, n-te del

Det er den Braunsaken jeg også har. Jeg bruker absolutt ikke en halv time på leggene altså. Tyve minutter på hele beina omtrent tenker jeg.

  Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 19:10   #13
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den perfekte epilator, n-te del

Hiver meg inn her. Har Braun toppmodell (eller i alle fall ganske nært), men bruker ikke noe av ekstrautstyret. Rå rulle rett på. Syns det er mest effektivt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 21:44   #14
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den perfekte epilator, n-te del

Jeg kastet meg på epilatorbølgen etter den forrige tråden, men er ikke overimponert. Jeg fikk ekstremt mange inngrodde hår, noe jeg aldri fikk av voksing, og beina ser helt herpet ut etter forsøk på å rydde opp i elendigheten. Faktisk så ille at mannen kommenterte det. Og da er det gale.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 21:45   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den perfekte epilator, n-te del

Så kjipt, MM. Jeg har ikke merket noe til det, men skrubber leggene med hampvott hver morgen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 21:47   #16
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den perfekte epilator, n-te del

Jeg prøvde også epilator etter den forrige tråden men AU. Tok vel tre hår, og det var det, før jeg gikk tilbake til høvelen.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 21:48   #17
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den perfekte epilator, n-te del

Det er nok det som må til for min del også, ja, verken hår som så ut som om de er tatovert på foten min eller sårene etter at jeg pirket dem ut var spesilet lekkert. Skal gi den en sjanse til og bruke hampvott og spesialkrem og se om det gjør susen. Hvis ikke blir det voksing i stedet.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 22:10   #18
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den perfekte epilator, n-te del

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Jeg kastet meg på epilatorbølgen etter den forrige tråden, men er ikke overimponert. Jeg fikk ekstremt mange inngrodde hår, noe jeg aldri fikk av voksing, og beina ser helt herpet ut etter forsøk på å rydde opp i elendigheten. Faktisk så ille at mannen kommenterte det. Og da er det gale.

Du også? Jeg har helt gitt opp epilatoren, og bruker varmvoks. Skjønner egentlig ikke hvorfor, for begge metodene drar jo hårene ut med roten, men bare epilatoren gir inngrodde hår.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
epilator


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no