Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den store parfymetråden

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-06, 23:27   #41
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Dette er min favoritt også

Jeg har også Stelle til fest og Chance fra Chanel som en hverdagsparfyme etter flowerbomb

Må bare tilføye at jeg er så glad i parfymen, at jeg til og med tar på meg litt når jeg skal legge meg om kvelden! Så da kryper jeg under dyna med et smil om munnen....

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 08:15   #42
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Flowerbomb må jeg tydeligvis få testet. Noen som kan beskrive duften?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 09:29   #43
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Må bare tilføye at jeg er så glad i parfymen, at jeg til og med tar på meg litt når jeg skal legge meg om kvelden! Så da kryper jeg under dyna med et smil om munnen....

Det gjør jeg med Burberryen min også!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 09:38   #44
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Flowerbomb må jeg tydeligvis få testet. Noen som kan beskrive duften?

Jeg er ikke så god på å beskrive parfymedufter, men her er noe jeg sakset:

Top notes: tea and bergamot
Middle notes: Sambac jasmine, orchid, freesia, rose
Full-bodied and opulent, Flowerbomb is a floral explosion, a profusion of flowers that has the power to make everything seem more positive. The perfume's magically evocative notes will immediately awaken your deepest senses, giving you the impression of living life in your own secret garden away from hard reality.

Den siste setningen er jo svært så forlokkende.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 09:47   #45
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

giving you the impression of living life in your own secret garden away from hard reality.

Den siste setningen er jo svært så forlokkende.


Det er nå jeg ikke klarer å la være å tenke på kjellerstua, Claire.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 09:59   #46
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det er nå jeg ikke klarer å la være å tenke på kjellerstua, Claire.

Ja, hvem trenger Flowerbomb når de har kjellerstue.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 09:14   #47
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Jeg har to parfymer jeg bytter mellom. Laguna til hverdags, og JPG til fest. Burde sikkert ha fornyet meg....

Vedlagte bilder
Filtype: jpg laguna.jpg (20,7 KB, 2 visninger)
Filtype: jpg jpg.jpg (4,9 KB, 2 visninger)
gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 11:41   #48
Krissi
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 13
Krissi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Gnuri: jeg liker ogsaa Salvor Dali sin Laguna. Naa er favoritten Sexy fra Carolina Herrera eller 1881 fra Nino Cerutti......................

Min ekssvigermor ga meg alltid Dior sin Poison til jul og bursdag. Jeg hatet den, og det hopet seg opp med flasker paa badet....Forholdet tok slutt etter 7 AAR OG 14 FLASKER pOISON......

Krissi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 14:33   #49
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Opprinnelig lagt inn av Krissi, her.

Gnuri: jeg liker ogsaa Salvor Dali sin Laguna. Naa er favoritten Sexy fra Carolina Herrera eller 1881 fra Nino Cerutti......................

Min ekssvigermor ga meg alltid Dior sin Poison til jul og bursdag. Jeg hatet den, og det hopet seg opp med flasker paa badet....Forholdet tok slutt etter 7 AAR OG 14 FLASKER pOISON......



Er det mulig....!
Hadde hun Alzheimer eller noen annen diagnose?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 15:57   #50
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Jeg har veldig, veldig, veldig mye parfyme. Nå om dagen er det DKNY Delicious, og Light Blue - Dolce&Gabbana som er favorittene.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:02   #51
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store parfymetråden

POISON er jo helt grusom....-og så 14 flasker, da..
Hmm-kanskje jeg også skal teste ut den Sexy eller 1881, bare for å ha noen å skifte på...

Opprinnelig lagt inn av Krissi, her.

Gnuri: jeg liker ogsaa Salvor Dali sin Laguna. Naa er favoritten Sexy fra Carolina Herrera eller 1881 fra Nino Cerutti......................

Min ekssvigermor ga meg alltid Dior sin Poison til jul og bursdag. Jeg hatet den, og det hopet seg opp med flasker paa badet....Forholdet tok slutt etter 7 AAR OG 14 FLASKER pOISON......

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 08:58   #52
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Kanskje hun prøvde å forgifte deg?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:21   #53
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Kanskje hun prøvde å forgifte deg?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:27   #54
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Denne er den absolutte favoritten her i huset, den har jeg brukt i et par år!
Har også Pure Poison fra Dior, og So fra Givenchy.

Jeg må fortelle at jeg ble steika galen når sambo kom hjem fra utlandet og hadde kjøpt MIN parfyme i bursdagspresang til svigermor
Sånt gjør man ikke

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:37   #55
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Skjønner godt at det ble litt feil, ja...

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg må fortelle at jeg ble steika galen når sambo kom hjem fra utlandet og hadde kjøpt MIN parfyme i bursdagspresang til svigermor
Sånt gjør man ikke

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:48   #56
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Jeg testet Flower Bomb i et parfymeri idag, og den kjentes deilig ut. Minner veldig om en parfyme jeg hadde for noen år siden, Lalique ett eller annet.

Noen som vet om Flower Bomb selges på taxfree og hvor mye den koster? Jeg glemte å spørre om prisen idag.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 02:21   #57
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Jeg sverger til Gucci og Dolce & Gabbana " Light Blue"
Har skapet fullt av diverse, men disse to er favourittene mine.
Før disse to brukte jeg mye CK One og Eternity.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 11:12   #58
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.313
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

En annen favoritt er Paco Rabanne pour Elle.
Den lukter deilig. Blir ikke så mye parfymebruk med liten baby. Vil jo ikke at A skal lukte parfyme. Babylukten er jo den beste lukten i verden!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 17:00   #59
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Har i hele mitt liv bare kommet ove 2 parfymer som jeg kan bruke, har en hel haug som bare står, fordi jeg ikke kan bruke de.

Det er skikkelig 80 og 90-talls parfymer, men de eneste som ikke lukter kvalmt.

Gio, fra Giorgio Armani(ikke aqua, den lukter kattepiss på meg) og Giorgio Beverlyhills.

Bestiller begge 2 fra USA, fordi de ikke er å få tak i andre steder.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 18:02   #60
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Gio, fra Giorgio Armani(ikke aqua, den lukter kattepiss på meg) og Giorgio Beverlyhills.

Bestiller begge 2 fra USA, fordi de ikke er å få tak i andre steder.

Giorgio Beverly Hills har jeg kjøpt flere steder i utlandet, men ikke i Norge.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no