Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du veggord?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-11, 20:43   #61
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Noe sånt?

Den var fantastisk!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 20:45   #62
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du veggord?



Disse da?

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 20:45   #63
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du veggord?

Jeg synes det er kleint. Love, harmony, blessing, family, happy osv. blir litt vel pompøst og klissete for min smak.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 20:54   #64
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Slår følge med Kaija i flukten.

Jeg og.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 21:04   #65
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Absolutt ikke min stil. Det blir litt eh, for mye.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 21:05   #66
minimee
Aktiv
 
minimee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
Innlegg: 231
minimee er litt kul
Standard

Sv: Har du veggord?

http://www.veggfolie.no/ mange stilige her
Ikke så inn for slik superstore da.

__________________
Stolt 4 barns mamma og 2 engletvilling jenter i himmelen.
minimee er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 21:12   #67
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du veggord?

Nei, jeg har ikke det. Og det er mulig at huseier ikke hadde blitt så glad dersom jeg begynner å skrive rett på veggen.

Jeg har egentlig ingen formening om hva jeg syns om det, men om jeg en eller annen gang skulle hatt noe sånt, så skulle det vært på norsk. Jeg syns ikke det er harry.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 21:13   #68
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du veggord?

Aggresivt korsstingsbroderi er noe helt annet - når jeg finner noe som passer, skal jeg ha det. Selvbrodert.

Slike veggord minner meg forøvrig om da jeg bodde i Japan på 80-tallet hvor det var veldig in å ha lange meningsløse engelske utlegninger på alt fra shampoflasker til t-skjorter av typen "The sea, the wind blows, her hair, long beaches in the sun, emotions... osv" Leiker ikke harry.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 21:18   #69
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: har du veggord?

Hvis jeg skulle hatt noe skulle det vært norsk. Men det er ikke min stil rett og slett.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!

Sist redigert av Daisy : 21-08-11 kl 22:46.
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 21:19   #70
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.



Disse da?

Fantastisk!!! Jeg tror jeg MÅ ha noe sånt! Jeg kan lage det selv, jeg har jo brodert bringeduker og belter, dette er vel samme greien?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 21:22   #71
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du veggord?

Ja, harry er forresten litt feil å bruke. Man slenger litt ofte rundt seg med ordet og definerer noe som man ikke anser som SIN smak som harry.

Kilde Wikipedia:

Sitat:

Svært ofte vil harry bli brukt for å betegne folkelig populærkultur eller ikke-urban kultur. En person som er harry oppfattes ofte av andre som usofistikert, vulgær, eller med dårlig smak. Utslag av dårlig smak karakteriseres også med harry-begrepet, for eksempel «en harry klesstil», «et harry platecover». Siden hva som er god og dårlig smak både er motebestemt og subjektivt, finnes det ikke noen definisjon på hva som er harry som alle kan være enige i. D.D.E., Sputnik, svenskehandel, rånerkultur og hockeysveis nevnes av mange idag

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 21:24   #72
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Morsomt at du sier det. Jeg kjenner en med japansk bakgrunn som ristet på hodet over trenden som var her til lands for noen år siden med å bruke japanske tegn som dekor på alt mulig. Teksten som stod var visst av mindre betydning enn hvordan tegnene så ut. Det stod visst mye rart på tallerkner og interiør.

Hehe - ja det er i grunnen litt artig. Coming full circle, liksom.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 21:24   #73
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Morsomt at du sier det. Jeg kjenner en med japansk bakgrunn som ristet på hodet over trenden som var her til lands for noen år siden med å bruke japanske tegn som dekor på alt mulig. Teksten som stod var visst av mindre betydning enn hvordan tegnene så ut. Det stod visst mye rart på tallerkner og interiør.

Svigermoren min påsto at hun kjente en som hadde tatt noen tegn fra en meny og strikket inn i en genser. Hun gikk rundt med teksten "en god, men billig rett".

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 21:29   #74
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 21:40   #75
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Svigermoren min påsto at hun kjente en som hadde tatt noen tegn fra en meny og strikket inn i en genser. Hun gikk rundt med teksten "en god, men billig rett".

Det var et veldig bra sjekketriks for japanske menn å finne tegnene for navnene til jentene de ville ha på kroken. Mine tegn betydde visst blant annet "In beautifully". En annen kom, litt full, fram til noe som betydde "squatting" - dvs sitte på huk.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 21:45   #76
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du veggord?

Hehe den japanske trenden var heller ikke min smak. Jeg har ingen tilknytning til Japan, og synes det føltes utrolig rart å dekorere meg med japanske tegn.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 21:48   #77
lego
bygger
 
lego sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
Innlegg: 281
lego er litt kul
Standard

Sv: har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Nei, slikt liker jeg ikke. Synes det er litt harry. :dukker og løper:

Du kan jo bare få deg et det står Harry på?

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 21:52   #78
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Det var et veldig bra sjekketriks for japanske menn å finne tegnene for navnene til jentene de ville ha på kroken. Mine tegn betydde visst blant annet "In beautifully". En annen kom, litt full, fram til noe som betydde "squatting" - dvs sitte på huk.

Det som jo også faktiske er tilfellet er at de kinesiske tegnene (kanji) som brukes i Japan kan bety flere forskjellige ting avhengig av sammenheng (man har også to alfabet som beskriver lyder lignende våres i tillegg til de kinesiske kanjiene), så det er jo ikke usannsynlig at noe som betyr squat i en sammenheng kan bety noe a la pen i en annen. Men mine japanskstudier tok slutt da jeg hadde bare ca hundre kanji inne, og det er lenge siden, så jeg kan desverre elaborere. Og dette ble jo en relativt irrelevant avsporing ... *skylder på restene av lørdagsrødvinen*

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:18   #79
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Jeg syns det blir litt i kategori med barnevognskilt:


__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:19   #80
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.839
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Jeg har veggord på do. malt for ni år siden, en og en bokstav med sjablong - man fikk ikke ferdige den gangen. Det står "bær hver dag en kurv med grus til sammen sted, og du skal bygge et fjell. Men det ryker snart, doen skal pusses opp. Kanskje jeg skal ha "Drit og dra" over do?

På kjøkkenveggen i sommerhuset har jeg følgende skilt:
Dinner choices:
1. Take it
2. Leave it

Og "kiss the cook". Det er meg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no