Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du veggord?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-11, 12:43   #121
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Det som er med begrepet "harry" er at det er så nedvurderende. Når man kaller andre harry, så er det litt "Du er så folkelig mens jeg er så individuell og kul" over det - selv brukte jeg ordet uanstendig mye i mine "ironisk distanse"-tenår/tidlig voksen alder. Nå synes jeg det er et poeng å kunne gjøre rede for hva en selv liker uten å trashe andres smak så veldig.

Jeg synes forresten heller ikke automatisk at noe er stygt selv om det ikke er min smak. Noen ganger synes jeg interiør, klær eller gjenstander er grelle, men som oftest synes jeg at ting jeg ikke kunne tenkt meg selv, ser helt greit ut hos/på andre.
Det har riktignok gått litt inflasjon i shabby chic og det har aldri vært min stil i eget hjem - men jeg synes mange har det kjempefint med den stilen.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 12:50   #122
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Det Zoë sa.
Å kalle noe eller noen for harry passer ikke med mitt ønske om å være raus og inkluderende og aksepterende. Jeg føler meg noen ganger fristet til å bruke begrepet, men da er vi mye lenger unna "akseptert" smak enn veggord og shabby chic, altså. Mer på danseband og matchende grilldress-nivå.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 13:07   #123
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det Zoë sa.
Å kalle noe eller noen for harry passer ikke med mitt ønske om å være raus og inkluderende og aksepterende. Jeg føler meg noen ganger fristet til å bruke begrepet, men da er vi mye lenger unna "akseptert" smak enn veggord og shabby chic, altså. Mer på danseband og matchende grilldress-nivå.

Hva er så mye verre med det ene enn det andre? "Akseptert" smak!!! Jeg synes det er vel så nedvurderende, midt i det rause og inkluderende og aksepterende.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 13:24   #124
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det som er med begrepet "harry" er at det er så nedvurderende. Når man kaller andre harry, så er det litt "Du er så folkelig mens jeg er så individuell og kul" over det - selv brukte jeg ordet uanstendig mye i mine "ironisk distanse"-tenår/tidlig voksen alder. Nå synes jeg det er et poeng å kunne gjøre rede for hva en selv liker uten å trashe andres smak så veldig.

Jeg synes forresten heller ikke automatisk at noe er stygt selv om det ikke er min smak. Noen ganger synes jeg interiør, klær eller gjenstander er grelle, men som oftest synes jeg at ting jeg ikke kunne tenkt meg selv, ser helt greit ut hos/på andre.
Det har riktignok gått litt inflasjon i shabby chic og det har aldri vært min stil i eget hjem - men jeg synes mange har det kjempefint med den stilen.

Einig!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 13:28   #125
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Hva er så mye verre med det ene enn det andre? "Akseptert" smak!!! Jeg synes det er vel så nedvurderende, midt i det rause og inkluderende og aksepterende.

Det var ment som en selvironisk kommentar. Jeg vil så gjerne, men noen ganger blir jeg fristet allikevel.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 13:46   #126
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Her er jo alt harry lenge før tiden.

Ikke sant??

Jeg syns jo jeg følger litt med, men i det øyeblikket jeg har fått opp øynene for noe nytt og fancy noe, så kommer Candy og Tallulah og sier at "kjære vene, det dukket jo opp for 4-5 år siden og er da over middagshøyden for leeeenge siden! "

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 13:50   #127
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du veggord?

Nei.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 13:50   #128
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ikke sant??

Jeg syns jo jeg følger litt med, men i det øyeblikket jeg har fått opp øynene for noe nytt og fancy noe, så kommer Candy og Tallulah og sier at "kjære vene, det dukket jo opp for 4-5 år siden og er da over middagshøyden for leeeenge siden! "



Det minner meg om samboeren til en venninne av meg som kommenterte for en del år tilbake at når Tallulah og Høvdingen har begynt å dra på svenskeshopping, da er det i ferd med å bli hipt. Et halvt år etterpå hadde Dagbladet en artikkel om de nye svenskeshopperne.

En god del av det "tradisjonelt harrye" er jo ganske hipt igjen, hagegnomer er jo til og med i ferd med å gå over av sin andre hipphetsfase, nå er det tidlig nittitall som er på høyden. Og det er blodharry, altså.

Det er godt å vite at ingen er hippe og trendy på alt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 13:55   #129
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Av og til tenker jeg at det letteste er å stå helt stille. Like det samme hele tiden, og så er man trendy en gang hvert 15.-ede år, eller så. Det er som den med klokka: En klokke som står stille er i hvert fall riktig to ganger i døgnet. En som går 5 minutter for sent er ALDRI riktig!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:01   #130
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du veggord?

Hattifnatten: Det er omtrent sånn harry er for meg, med glimt i øyet. Jeg er rimelig sikker på at grilldress- og dansebandfolket er klar over harryfaktoren, og synes det er greit. De liker det, og fortsetter med sin greie uansett hva resten av verden måtte mene. Selv har jeg masser av harrygreier hjemme, furupanel, kioskromaner, pepsi max og til og med en arvet skutefigur av selveste Santa Maria, og det er bare halvannen uke siden jeg var på harrytur til Strømstad. Men jeg topper ikke det med klisjeer i skjønnskrift på veggene mine altså.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:01   #131
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Jeg står ganske stille. Ingen får meg ut av mine røde converse, jeans og olajakker. Men det kan nok hende de skifter litt fasong og tilbehør.

Jeg får en veldig barnslig trass mot alle trender som slår an så veldig, som for eksempel veggord. Selvsagt kan det finnes både kule og estetisk fine veggord, men jeg skal søren ikke ha det når ethvert interiørblad strør om seg med dem. I tillegg er jeg en blanding av sur og fornøyd hver gang min stil svinger innom markedet, sur fordi da kan alle ha det, og fornøyd fordi jeg kan finne billige ting på HM i riktig stil.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:01   #132
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Er det så ille å si at Shabby chic er litt på vei ut da? Det har jo vart altfor lenge allerede.

Jeg har ikke veggord, men så et stilig Beatlessitat laget av tynt stålrør hos en venninne som jeg gjerne kunne hatt. Også har jeg nøkkelknagg som det står KEYS på. Ellers liker jeg ikke bokstavtrenden noe særlig og styrer unna den.

Ellers må jeg si at jeg elsker den miksen av retrofarger og retromønstre og blandingen av nytt og vintage-interiør som er så poppis i endel blogger nå.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:03   #133
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.



Det minner meg om samboeren til en venninne av meg som kommenterte for en del år tilbake at når Tallulah og Høvdingen har begynt å dra på svenskeshopping, da er det i ferd med å bli hipt. Et halvt år etterpå hadde Dagbladet en artikkel om de nye svenskeshopperne.

En god del av det "tradisjonelt harrye" er jo ganske hipt igjen, hagegnomer er jo til og med i ferd med å gå over av sin andre hipphetsfase, nå er det tidlig nittitall som er på høyden. Og det er blodharry, altså.

Det er godt å vite at ingen er hippe og trendy på alt.

Søren også, jeg som skulle mingle med de andre harryene her, og tilsto svenskeraidet. Da er man bare fremdeles hip og kul og individuell da, altså.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:14   #134
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Søren også, jeg som skulle mingle med de andre harryene her, og tilsto svenskeraidet. Da er man bare fremdeles hip og kul og individuell da, altså.

Det er desverre ikke så enkelt. Man kan nemlig bare være harry på harryshopping, eller man kan være ironisk harry på harryshopping, og da egentlig litt harry da også, eller man kan være oppriktig, men riktig på harryshopping, og da hipp. Men det er egentlig litt for mange år siden, nå er det egentlig bare harry igjen. Helt til Nordbysenteret får egen økosjappe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:23   #135
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du veggord?


Så når man er på svensketur, og bare handler fine bordbeskyttere i silikon, god ost og sukkerfri sjokolade så er man nå ikke hip og kul, men heller egentlig ikke helt harry, bare harry-wannabe? Men dersom man stapper i seg bacon og pølser på båten, handler parfyme, røyk og øl og kilovis med kjøtt, og løper inn på Godisfabrikken for å kjøpe billigst mulig snop, i stedet for godtebutikken i etasjen under, der de har best godt, så er man harry? Dette må testes ut. Finner fram gratisbilletten til ferga.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:25   #136
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Got it!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:26   #137
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Jeg har forresten et skilt på veggen på terrassen, men husker ikke hva som står der.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:27   #138
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Got it!


Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:31   #139
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du veggord?

Vi har ikke veggord, men jeg fikk visst et sett med sånne magnetord til jul en gang, så om jeg får ånden over meg, kan det jo hende at de ender i kjøleskapsord.

Ellers har jeg for noen år siden brodert en vegglimerick til et nygift par, men jeg vet ikke om de har hengt det opp.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 14:34   #140
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

En ting jeg alltid har blitt fascinert av i miljøer som faller helt inn i "harrybegrepet" (leser Se og Hør, smugler røyk når de kan, brukte hvite tennissokker mens det var ut og inn og ut igjen, blir vulgærfulle i Syden og hvadetnåer) er at de har hatt en helt befriende mangel på oppmerksomhet rundt bedømning av hva som teller og ikke. Altså, de blir påvirket av trender, de også, om enn i et annet tempo, men å slutte å bruke praktiske tennissokker bare fordi det skal være harry? For noe TØYS! Det gir man vel blaffen i!

Det virker veldig mye mer behagelig enn den evige "Nåh! er moonboots in! Nåh! er det ut!"-kavet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no