Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell London?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-15, 13:49   #21
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Hotell London?

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Hvilket området synes dere det er best å bo i? Min andre halvdel vil helst bo i Paddington området pga nærhet til banen etc. Jeg har aldri vært i London og har ikke snøring.
Noen andre steder som er bedre hvis man ikke vil kjøre langt med banen eller gå for mye?

Kommer an på hva formålet med turen er. Paddington har gjerne små trange hotellrom synes jeg.
Jeg liker meg ekstremt godt på Radisson Blu Edwardian Grafton, ligger rett ved Warren Street tbane, som har to linjer (Northern/Victoria) - en stopp til Oxford Circus eller to til Tottenham Court Road. Liker meg veldig godt i området der, og skal garantert bo der neste gang. Koste hva det koste vil.

Bodde på Premier Inn County Hall når jeg var avgårde i høstferien. Stort rom og grei beliggenhet i forhold til alt vi skulle. Men jeg liker meg nok bedre nord for elven selv. Synes ikke tuben var like fleksibel derfra som den er fra Euston-området. Men det var bare min personlige mening :-) Og ekstremt kort vei til banen. Var mye mer stress og langt under bakken å gå på Waterloo station, kjekt med Warren Street. VI kjørte faktisk masse buss når vi var der, det var enklere med barn. Når jeg kom i rushet med junior som bare er 120 høy så ble han løpt overende av stressende londonboere flere ganger. Så var litt stress synes jeg!

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 15:02   #22
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotell London?

Nå ble jeg så fristet at jeg har booket på Premier Inn London Kensington. Ca 350£ for tre netter på fire sengs rom. Det må være et godt valg nær Earls Court for oss som kommer med banen fra Heathrow.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-15, 14:01   #23
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell London?

Tusen takk for tips. Har ikke klart å bestemme meg før nå, og kom over dette i går. Vi kan fritt avbestille til like før avreise om vi ser noe annet og bedre. Har funnet mye bra til sånn 25 t for oss 3, men synes dette virket bra og perfekt beliggenhet. https://www.booking.com/hotel/gb/39-...d=2#map_closed

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-15, 14:04   #24
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell London?

Og når jeg nå leser videre på omtalene så ser jeg at de klager på at rommene er små mm. Vi skal være der i hele 8 dgr og må iallefall ha plass til bagasje osv..
Kjenner jeg meg selv rett så blir vi nok å finne noe annet

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-15, 15:59   #25
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell London?

Amerikanere klager alltid på at hotellrom i London er for små. Det sier omtrent like mye om amerikanske hotellrom som om engelske, og jeg ville ikke lagt for stor vekt på det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-15, 16:25   #26
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell London?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Amerikanere klager alltid på at hotellrom i London er for små. Det sier omtrent like mye om amerikanske hotellrom som om engelske, og jeg ville ikke lagt for stor vekt på det.

Ja det har du jo rett i

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-15, 16:34   #27
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell London?

Jeg trivdes godt på denne B&B-en ved Vauxhall: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...n_England.html

Syns generelt det er hyggeligere og mer for pengene på bed and breakfast, enn på hoteller. Romslig kan man vel ikke kalle det, men det var hyggelig og sentralt.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-15, 20:40   #28
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell London?

Vel hjemme igjen etter en flott tur!
Vi bodde på Regency Hotell Parkside i Nottingham Place, rett ved Madam Toussauds. Lite, hyggelig og rolig hotell. Rett ved banen, to stopp så var vi midt i smørøyet! Koselige cafeer og små butikker rett ved. Litt lytt mellom rommene var det eneste minuset.
Kan anbefale det

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-15, 22:02   #29
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.018
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hotell London?

Så bra at dere har hatt en fin tur. Skal kikke på hotellet.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-15, 22:32   #30
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell London?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Så bra at dere har hatt en fin tur. Skal kikke på hotellet.

St.Giles er bra, billig og enda nærmere sentrum. Men det var utsolgt når vi booket. Har fått det anbefalt av mange

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-15, 23:08   #31
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell London?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Amerikanere klager alltid på at hotellrom i London er for små. Det sier omtrent like mye om amerikanske hotellrom som om engelske, og jeg ville ikke lagt for stor vekt på det.

Vi bodde på et hotell i USA som ble beskrevet som litt kummerlig og trangt i en del anmeldelser. Gleder var derfor stor ved ankomst da vi fant to romslige dobbeltsenger, sittegruppe, romslig klesskap, mye gangplass (til sko, kofferter osv..), jevnt over større enn de fleste hotellrom jeg har bodd på i alle fall.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 12:29   #32
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell London?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Nå ble jeg så fristet at jeg har booket på Premier Inn London Kensington. Ca 350£ for tre netter på fire sengs rom. Det må være et godt valg nær Earls Court for oss som kommer med banen fra Heathrow.

Hvordan var dette hotellet? Vi har booket et leilighetshotell 39 studios, men jeg er noe usikker.

Flere forslag?

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 12:31   #33
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell London?

K West i Sheperds Bush har blitt mitt noe favoritthotell i London.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-16, 12:48   #34
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotell London?

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Hvordan var dette hotellet? Vi har booket et leilighetshotell 39 studios, men jeg er noe usikker.

Flere forslag?

Jeg fikk ikke testet, måtte jobbe i skolens vinterferie. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-16, 13:14   #35
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell London?

Etter å ha booket og avbooket flere ganger i går landet jeg foreløpig på dette.Club Quarters Hotel, Lincoln's Inn Fields

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no