Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Lavkarbo

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-13, 08:11   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg deler Pøbelsara og legen sin skepsis. Til tross for at eg har betydeleg overvekt eg bør kvitte meg relativt raskt med med av helsemessige grunnar, vurderer eg ikkje lavkarbo. Eg vil ha eit sunt og bærekraftig kosthold, så for meg blir det å kutte ut grove kornprodukt og rotgrønnsaker uforsvarleg miljømessig. Eg trur ikkje at det å erstatte karbohydrater med fett kan vere bra for kroppen på lang sikt, heller. Personleg har eg trua på grovare, meir fiber og meir grønnsaker, mindre halvfabrikata og meir grønnsaksbasert mat frå botn av. Etter at eg la om kosten i denne retningen har eg gått ned fem kilo på 2,5 månad. Det er ikkje like raskt som lavkarbo, men det er i alle fall noko eg personleg kan leve med.



Ein spis jo mykje mindre bærekraftig mat på Lavkarbo enn andre diettar. Viss det skal vere nok mat til alle folk i heile verda, må vi spise mindre animalske produkt, ikkje meir.



For meg blir det meiningslaust å kutte ut grove kornprodukter, rotfrukter, bønner, linser og anna bærekraftig mat med kjøtt og egg, slik den globale befolknings-, mat- og resurssituajsonen er nå. I tillegg til det som går på CO2-utslepp i kjøttindustrien, har vi mengden bærekraftig mat som går med for å fore kyr, svin og kyllingar til mat- og eggindustrien. Når vi spis kjøtt av dyr fora på korn, istadenfor å spise kornet, blir 90% av energien borte på vegen, ifølge Grønn Hverdag. Å kutte ut desse matvarene er i mine auge heilt uforsvarleg etisk, både med tanke på miljø og med tanke på den totale mengda matresursar som skal fordelast på verdas befolkning. Vi må spise mindre animalske produkt, ikkje meir, viss det skal vere mat nok til alle.

Det er henta frå denne artikkelen. Her finn du og ei lang liste med oversikt over korleis det er kjøttindustrien som har finansiert mesteparten av forskninga (det som var kjend fram til 2011) som støtter opp om dietten. Eg lar meg i alle fall ikkje overbevise av studier finansiert av ein industri med så åpenbare interesser. Eg trur FHI er meir objektive.

(Og med det betviler eg ikkje skadeverknadane av dagleg inntak av store mengder sukker, som av mange blir framstilt som alternativet til lavkarbokosthold. Det er ikkje enten halvannan liter cola til dagen eller lavkarbo, som er dei to alternativa ein har).


Kjempebra innlegg, tankevekkende.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no