Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Klarer Joika sykle 45 min på spinningsykkelen sin kl 6 i morgen tidlig?
Ja, jeg har trua! Joika klarer det hun bestemmer seg for! 54 77,14%
Nei det er altfor tidlig og Joika er i for dårlig form! 14 20,00%
Annet (skriv i tråden) 2 2,86%
Deltakere: 70. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-15, 22:24   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Jeg har egentlig bestemt meg for å stå opp kl 0600 og sykle 45 min på den nyinnkjøpte spinningsykkelen min i morgen. Meneh... Får jeg det til? Jeg er veldig B-menneske og i elendig form...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:24   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Klart du gjør, er jo bare å gjøre det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:26   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Bare og bare.. Det er jo slitsomt. Og klokka er 6!!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:27   #4
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Det er klart du får til, du har bestemt deg.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:27   #5
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Klart du klarer! Jeg har PT-time kl. 6.30 i morgen. En times beinhard styrketrening. Klarer jeg, klarer du!

Hilsen sofapoteten

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:28   #6
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Stemte nei.
Men det er etter hva jeg føler at jeg hadde hatt overskudd til.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:28   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Lurer på hvor vanlig det er å trene på morgenen egentlig..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:29   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Klart du klarer! Jeg har PT-time kl. 6.30 i morgen. En times beinhard styrketrening. Klarer jeg, klarer du!

Hilsen sofapoteten

Er du tjukk også? Bare lurer. Det er nemlig det som er litt bøygen.. Jeg er jo helt kjørt etter en halvtime. Og i tillegg er klokka 6!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:29   #9
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Klart du klarer! Jeg har PT-time kl. 6.30 i morgen. En times beinhard styrketrening. Klarer jeg, klarer du!

Hilsen sofapoteten

PT er noe helt annet, synes jeg.
Selv om det er beundringsverdig uansett å pushe seg så tidlig på morgenen.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:30   #10
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Like før jul kom jeg inn i en rytme med morgenspinning 2 ganger i uka. Det var VONDT (i øynene, kroppen, beina, hodet, ALT) første gangen, men så utroooooolig digg etterpå! Det er noe en kan fortelle til HVEM SOM HELST og de blir imponert!! Ikke så gøy hvis en skryter i det uendelige, men i morgen må du tillate deg å fortelle det til 5 andre folk, i tillegg til FP.

Hvis jeg klarer, klarer alle.

You can do it!!!

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:31   #11
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Tenk at du kan sette deg i sofaen i morgen ettermiddag med god samvittighet og tenke "jeg har trent i dag. Jeg har trent i dag!! Jeg har faktisk trent i dag, i dag tidlig!!!"

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:31   #12
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Klart du kan!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:31   #13
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Like før jul kom jeg inn i en rytme med morgenspinning 2 ganger i uka. Det var VONDT (i øynene, kroppen, beina, hodet, ALT) første gangen, men så utroooooolig digg etterpå! Det er noe en kan fortelle til HVEM SOM HELST og de blir imponert!! Ikke så gøy hvis en skryter i det uendelige, men i morgen må du tillate deg å fortelle det til 5 andre folk, i tillegg til FP.

Hvis jeg klarer, klarer alle.

You can do it!!!

Det stemmer ikke at alle klarer det. Det er en bragd i min verden.
Jeg er livredd for å skuffe meg selv, så litt derfor denne tråden ble til. Nå må jeg jo dokumentere med bilder evt, og jeg trenger det sparket bak, for å si det sånn...

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Tenk at du kan sette deg i sofaen i morgen ettermiddag med god samvittighet og tenke "jeg har trent i dag. Jeg har trent i dag!! Jeg har faktisk trent i dag, i dag tidlig!!!"

Nemlig. Jeg vil kjenne på den følelsen.. Dessuten innbiller jeg meg at det er bedre for forbrenningen å trene tidlig...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:32   #14
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Er du tjukk også? Bare lurer. Det er nemlig det som er litt bøygen.. Jeg er jo helt kjørt etter en halvtime. Og i tillegg er klokka 6!

Klokka er vel ikke seks når du har syklet i en halv time vel! Da er den jo halv sju og det er noe helt annet!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:33   #15
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Tror det er enklere om du drar til et treningssenter og blir med på en spinningtime.
Men det er vel derfor du har kjøpt en å ha hjemme, for å slippe å dra et annet sted.


Men, ja: -klart du kan!!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:33   #16
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Men det er bare viljestyrken det kommer an på. Og når klokka ringer i morgen tidlig, og du VET at du har bestemt deg, så er det bare å få på treningstøyet i halvsvima, og komme i gang. Du vil være halvveis før hodet ditt har skjønt hva du holder på med!

Hvis du i morgen tidlig ikke har lyst, så går du i kjelleren og henter verktøyet som trengs. Du åpner verktøykassen og tar ut motivasjon, viljestyrke, stå-på-vilje og alt du trenger for å gjennomføre, så klarer du det.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:34   #17
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Klart du kan! Legg deg tidlig i kveld, så blir det enklere å stå opp!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:34   #18
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Klart du kan, helt normalt å trene 06:30. En liten banan 15 min før og godt med vann med en gang. Kroppen er litt dehydrert etter natta. Jeg kan drikke en dl kaffe før hvis tid.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:36   #19
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Jeg kommer garantert til å måtte dra meg opp av kjelleren... Kjenner meg selv såpass...

Legger meg senest kl 23.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 22:36   #20
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?

Jeg trenet styrke klokken 7 to ganger i uka. Klart du klarer å komme deg på sykkelen i ditt eget hus klokken 6

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no