Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-11, 17:22   #81
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Hvem er denne pandaen som omtales i den andre tråden?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 17:22   #82
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Jeg har som nyttårsforsett å bli litt mer triggerhappy på rødprikkingen. Alle som legger seg før 23.00 (nyttårsaften som hverdag) får en rød en av meg. Hvis de tør å melde seg, da.
:bretter opp ermene:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 17:37   #83
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvem er denne pandaen som omtales i den andre tråden?

Den er vel hentet herfra? :ny, men kan min panda:

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 17:41   #84
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

m^2 - du viderebringer til venninnen din at hun mest sannsynlig ser røde prikker på grunn av julespøken og ikke fordi folk har rødprikket, håper jeg?

Også må hun sette "venninnen til m^2" i signaturen vøtt. Da går dette riktig vei, tenker jeg. :husker kontrollpanelet til Drammen etter den særeste introduksjonstråden siden Winall:

Men sånn ellers - jeg skriver sjelden noe i introduksjonstrådene. Med unntak av en eller annen som virkelig irriterte fletter på meg, husker ikke hvem i farta.
Dog leser jeg tidvis gjennom dem iblant. Og har lagt merke til at det ofte kommenteres skrivefeil, og måten det gjøres på er ofte ikke så høflig som jeg synes man burde være når noen er ny.

Jeg synes man kan la velkomsten gå noenlunde greit jeg. Så kan man heller plukke skrivefeilene etterhvert hvis folk ikke lærer mens de ser seg rundt. Og skal man si fra så er det greit å ta med noe ala "Men, mens jeg ønsker deg velkommen - vi er litt nøye her - fint om du ikke bruker tretusen tankestreker i alle setninger - smilefjes gjør nemlig det og vi - vi holder på å bli gale av det."

  Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 17:44   #85
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

"Men, mens jeg ønsker deg velkommen - vi er litt nøye her - fint om du ikke bruker tretusen tankestreker i alle setninger - smilefjes gjør nemlig det og vi - vi holder på å bli gale av det."

Får vi ikke bruke tankestreker her, liksom?

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 17:45   #86
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

m^2 - du viderebringer til venninnen din at hun mest sannsynlig ser røde prikker på grunn av julespøken og ikke fordi folk har rødprikket, håper jeg?

Også må hun sette "venninnen til m^2" i signaturen vøtt. Da går dette riktig vei, tenker jeg. :husker kontrollpanelet til Drammen etter den særeste introduksjonstråden siden Winall:

Men sånn ellers - jeg skriver sjelden noe i introduksjonstrådene. Med unntak av en eller annen som virkelig irriterte fletter på meg, husker ikke hvem i farta.
Dog leser jeg tidvis gjennom dem iblant. Og har lagt merke til at det ofte kommenteres skrivefeil, og måten det gjøres på er ofte ikke så høflig som jeg synes man burde være når noen er ny.

Jeg synes man kan la velkomsten gå noenlunde greit jeg. Så kan man heller plukke skrivefeilene etterhvert hvis folk ikke lærer mens de ser seg rundt. Og skal man si fra så er det greit å ta med noe ala "Men, mens jeg ønsker deg velkommen - vi er litt nøye her - fint om du ikke bruker tretusen tankestreker i alle setninger - smilefjes gjør nemlig det og vi - vi holder på å bli gale av det."

Jeg tenker du leste mine innlegg i den gamle tråden, jeg. :gremmes over mitt dårlige språk og elendige tegnsetting i 2006:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 17:46   #87
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Jeg har rødprikket en relativt ny bruker, men tror ikke det var i en introtråd. :tilstår:

Samtidig så har det jo vist seg at noen, eller kanskje bare en eller to av de nyeste brukerne (som jeg husker) tigget til seg poeng for å komme inn på markedsplassen etc, dersom det er tilfellet, at man prikketigger, så er det jo viktigere at det kanskje blir litt balanse i regnskapene?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 17:49   #88
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg tenker du leste mine innlegg i den gamle tråden, jeg. :gremmes over mitt dårlige språk og elendige tegnsetting i 2006:


Jeg har ikke lest den enda - men nå må jeg jo igrunnen det.

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg har rødprikket en relativt ny bruker, men tror ikke det var i en introtråd. :tilstår:

Samtidig så har det jo vist seg at noen, eller kanskje bare en eller to av de nyeste brukerne (som jeg husker) tigget til seg poeng for å komme inn på markedsplassen etc, dersom det er tilfellet, at man prikketigger, så er det jo viktigere at det kanskje blir litt balanse i regnskapene?

Den der hvem det nå var fikk opptil flere røde i introtråden av meg også. Jeg pleier normalt ikke te meg sånn, men jeg kan ikke si jeg angrer det aller minste heller.

  Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 17:51   #89
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.


Jeg har ikke lest den enda - men nå må jeg jo igrunnen det.

Jeg har heldigvis forbedret meg litt. FP har lært meg mye! :evig takknemlig:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 18:20   #90
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Jeg måtte jammen sjekke, for det ringte noen bjeller her, og jeg hadde en mistanke om at jeg hadde rødprikket skrivefeil.
En kjapp sjekk viste at det ikke var rødprikk av skrivefeil, men rødprikk for en trassig holdning og lite vilje til bedring (Eller, om du vil: sutring )etter at vedkommende hadde fått påpakning for skrive - og tegnsettingsfeil av andre.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09

Sist redigert av Enhjørning : 05-01-11 kl 20:23.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 18:28   #91
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes det er teit å rødprikke (særlig nye brukere) for skrivefeil. Jeg er også veldig lite glad i den "tradisjonen" som finnes om å kommentere språkbruken til nye brukere i introduksjonstrådene deres.

Enig

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 18:40   #92
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du er pinadø ikke sann. Har du lest den diskusjonen om igjen eller?

Nei, det tok jeg meg ikke tid til nei Det er noen år siden. Innser nå at jeg ikke husker alt som ble skrevet der...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 18:49   #93
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Nei, det tok jeg meg ikke tid til nei Det er noen år siden. Innser nå at jeg ikke husker alt som ble skrevet der...

For i den tråden var vi enige! Det var ingen som hadde noen interesse av å terpe på rettskrivingen til andre brukere - ei heller masserødprikke nykommere eller støvsuge hele forumet for skrivefeil. Det du reagerte på var altså et ikke-eksisterende problem, og ikke vet jeg hvofor du feilet å se det etter så mange teskjer, men det gjorde du altså ikke. (Jeg har lest den tråden mange ganger, spesielt på nattevaktene. )

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 18:53   #94
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

For i den tråden var vi enige! Det var ingen som hadde noen interesse av å terpe på rettskrivingen til andre brukere - ei heller masserødprikke nykommere eller støvsuge hele forumet for skrivefeil. Det du reagerte på var altså et ikke-eksisterende problem, og ikke vet jeg hvofor du feilet å se det etter så mange teskjer, men det gjorde du altså ikke. (Jeg har lest den tråden mange ganger, spesielt på nattevaktene. )

Lost in space

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 21:46   #95
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Bauche: Fikk du rødprikk fordi du skrev føtter i stedet for bein? Vet ikke folk at bein ikke finnes nordover i landet??

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er sikkert den eneste som ikke synes julepyntingen av kontrollpanelet er morsom. :dukker:

Nei vi er flere.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 21:49   #96
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og siden mange sikkert nå har blitt riktig så nysgjerrig: en klassiker til glede for nye og gamle lesere.


Skilpadda snillet Jessica i den tråden! Må ha vært før hun ble passiv-agressiv mellom tennene.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 21:54   #97
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.


Skilpadda snillet Jessica i den tråden! Må ha vært før hun ble passiv-agressiv mellom tennene.

Hadde klart å holde meg til nå, men jeg får vel lese tråden jeg også da... :vil se snillingen til Skilpadda:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 21:55   #98
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Jeg husker ... Var det Toffen som snillet til Skilpadda? Det er enda mer spesielt. Eller var det omvendt ...

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 21:58   #99
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har som nyttårsforsett å bli litt mer triggerhappy på rødprikkingen. Alle som legger seg før 23.00 (nyttårsaften som hverdag) får en rød en av meg. Hvis de tør å melde seg, da.
:bretter opp ermene:

Altså, nå skal jeg snart legge meg, men jeg har klokka på ringing i natt, bare for å komme ned å oppdatere forumet. Jeg skal i tillegg lese litt på senga, så hvem vet hvor sent det egentlig blir. Nei, noe forteller meg at det der lar seg vanskelig gjennomføre, rine.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 22:03   #100
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Aha, det har vert rødpynting av prikker ja. Alt jeg går glipp av. Jeg trodde seriøst at jeg hadde fått en rødprikk for en snopeoppskrift jeg la ut.


Det tenkte jeg ikke på

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no