Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mindre gode sjekkereplikker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-07, 17:27   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mindre gode sjekkereplikker

Jeg ble sittende og mimre litt tilbake til min glade ungdom i dag, og kom på en knippe sjekkereplikker unge menn har kommet med til meg, som ikke virket helt som de hadde tenkt de skulle gjøre...

1. "Har du lyst til å bli med hjem eller? Jeg ha'kke tenkt å voldta deg altså - ja, med mindre du har lyst til det, da..."
(Full og innpåliten nabogutt en nyttårsfeiring. Hm... hvorfor gadd jeg ikke bli med ham, egentlig?)

2. "Vil du bli med å feire St.Hans eller? Vi skal opp til D*tjern og pælme polakkene i vannet!"
(Full og innpåsliten nabogutt et halvt år etterpå... Tro hvorfor jeg svarte jeg hadde andre planer for kvelden?)

3. "Je.... je.... je trudde itte du var SÅ gammal!"
(Nydelig ung mann, arving til en "gærd oppi Tuddær'n"... Stakkar gutten... sjekka opp en gammel, gammel dame på 24 år a gitt...)

Noen som vil dele håpløse sjekkereplikker dere har fått?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 17-03-07 kl 17:38.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 18:47   #2
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker


Har ingen gode å komme med selv, har blitt altfor lite sjekket opp. Eller så husker jeg for dårlig. Eller så er jeg bare altfor lett å sjarmere ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 19:03   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

Jeg kan dele en annen, selv om jeg har sagt den før i et annet forum.

En litt blærete vestkantkompis av meg gikk bort til en fisefin dame i baren og serverte følgende slager:
- Se her, her har du Visakortet mitt. Jeg kommer tilbake om en time, drikk deg pen i mellomtiden.

Tror ikke det ble noe napp, gitt!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 19:12   #4
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

"Du ser sliten ut i dag. Det er jo ikke rart, for du har løpt rundt i drømmene mine i hele natt"...

Sitat litt sent på kveld på håndballcup da vi var ca 17 år

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 19:17   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

Jeg tok en skikkelig dårlig en engang, men den funket.

God og brisen slenger jeg meg ned ovenfor en mann som sitter ved et bord. Han har et eller annet i et lite glass og jeg sier at det jeg drikker er mye bedre enn hans. Han var nå ikke så sikker, så jeg sier noe sånt som; om du lener deg over mot meg, så skal jeg bevise det. Hvorpå det innledes en heftig klinings.

Those were the days.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 19:17   #6
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

Datt du ikke pladask for de replikkene altså??

Jeg har vel ingen replikker å komme med, men heller et desperat forsøk på å få meg tilbake....jeg hadde gjort det slutt og hadde gjort det klart at det ikke kom til å bli noe mer, men han ville komme på besøk å snakke litt med meg. Jeg var ikke så interessert i å få noe mer ut av det, og han skulle til å gå, og han sa: "dette ble nok ikke helt det jeg hadde tenkt, men jeg ville gjerne gi deg et juleeventyr og håpet ting ville ordne seg"

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 20:01   #7
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg tok en skikkelig dårlig en engang, men den funket.

God og brisen slenger jeg meg ned ovenfor en mann som sitter ved et bord. Han har et eller annet i et lite glass og jeg sier at det jeg drikker er mye bedre enn hans. Han var nå ikke så sikker, så jeg sier noe sånt som; om du lener deg over mot meg, så skal jeg bevise det. Hvorpå det innledes en heftig klinings.

Those were the days.

Menn liker vel det meste av sjekketriks?

  Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 20:29   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

Forrige helg sa en full, underlig mann:
"Du, du er skikklig skjønn, vet du det? Selv om du ser ut som ei kjerring på håret."



Og like etterpå sa han: "Jeg vet du har skjærste, men det gjør ingenting for meg altså. Hvis du blir med på hotellet skal jeg ikke si noe til noen. Ikke til kona mi heller."

Jeg ble skikkelig sjarmert...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 21:28   #9
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

Da jeg var i 20-årene jobbet jeg i noen år i bar. Gud hjelpes! Det finnes faktisk ikke grenser hva enkelte menn får seg til å si i håp om å få med seg damer hjem. Kreativiteten og sjarmen i det som blir sagt stiger jevnt i takt med promillen. :grøss:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 21:41   #10
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

Jeg sto i kebabkø for ti år siden, og hadde en mann bak meg i køen som begynte å fingre med håret mitt. Jeg snudde meg og rynket brynene og såg på ham, hvorpå han smiler sitt mest sjarmerende smil og sier: Du har ganske slitt hår, har du prøvd potetkur? Helt sant!:dådyrøyne: Det virker! Du bare rasper potet, og så har du det oppi håret, så får du bare DEEEET myke håret! Sa han mens han tok tak i håret mitt igjen og supte inn duften og la til: Å, så godt du lukter,- men det e`ganske slitt.
Mine rynkede øyenbryn gikk over til hevede øyenbryn og jeg snudde meg tilbake uten et ord. Hvorpå han ventet i ca 5 sekunder før han begynte å pikke meg på ryggen og si: Jammen, du damen, eg tror kansje vi kom litt skjeivt ut av dette, kan vi isje begynne på nytt igjen. Hei eg è Pål. :rekker meg hånden:

Heldigvis var kebaben min ferdig da.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 21:44   #11
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

Når jeg leser topicen Inagh, så leser jeg "Mine gode sjekkereplikker" - også klikker jeg meg inn i håp om å få noen tips jeg kan lagre til mitt neste liv

Jeg har forøvrig ingenting å tilføye annet enn å signere Kif.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 21:45   #12
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jammen, du damen, eg tror kansje vi kom litt skjeivt ut av dette, kan vi isje begynne på nytt igjen. Hei eg è Pål. :rekker meg hånden:

SKUFFA! Jeg som trodde han skulle si: "Hei, eg e HP!"

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 21:46   #13
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

Min fetter fikk seg faktisk kjæreste på denne replikken:

Hei, du er drømmedamen min!
Vel, forresten, bare litt større pupper, llitt blondere hår (hun var brunette), et par kilo mindre over ræven, og vel, tynnere legger og mindre kviser, - så langt kom han før han fikk seg en på trynet.
Jeg vet ikke hvordan samtalen foregikk etter dette, men de ble hvertfall kjærester og holdt sammen en god stund.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 21:47   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

- så langt kom han før han fikk seg en på trynet.

Så romantisk...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 21:47   #15
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

SKUFFA! Jeg som trodde han skulle si: "Hei, eg e HP!"

Han er det nok mye mer stil over vettu.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 21:48   #16
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

Åh jo. Jeg holdt på å glemme den beste/dårligste av dem alle. Jeg er nordlenning. På en fest i Stavanger en gang ble jeg forsøkt sjekket opp av en annen nordlenning med følgende replikk, ment i fullt alvor;

"Alle nordlenninger er så teite, syns du ikke?"


Denne nordlenningen er pappaen til ztjerna og min samboer i dag .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 21:50   #17
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

Den jeg husker best var han som mente at jeg hadde utrolig flotte brune øyne.

Hvor full og desperat han egentlig var vites ikke, men øynene mine er ganske blå.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 21:55   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

Venninna mi opplevde tidenes nedtur...

Fyren sjekka henne opp med "hei, vil du bli med hjem og se Fleksnes-episodene mine..."

Venninna ble med hjem, og venta seg mye mer enn en helkveld med Fleksnes på video'n ja... :skuffa:

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 21:58   #19
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

Denne fikk jeg servert av en full mann på fylla.

"De leppene der hadde gjort seg over pikken min!"

Eller:
"Skal vi drite i frimerkene og knulle i stedet?"

Eller:
"Jeg er sikker på at du er dårlig i sengen, lyst å motbevise det?"

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 22:11   #20
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

Ei som sto foran meg i drosjekø ble med en sjarmis etter denne sjarmetriks:" hei, du er jo helt pissgul i auan, om du blir med meg skal jeg ta deg på bordet i kaserna"(sagt med litt nordlandsdialekt).. Jenta kvitra og lo og jumpet inn i drosjebilen med han.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no