Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva går gjennom hodet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-23, 11:17   #21
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Jeg har en kort liste med ting jeg ikke aksepterer i det offentlige rom (stort sett dreier det seg om snakking på lesesaler og bråking/lysforurensning på kino), og disse sier jeg systematisk fra om til synderne. For ellers blir det jo ikke bedre. Man kan jo gjerne øve på hvordan man sier det. Bestemt og vennlig er fint. (Å sette seg på andres vesker eller hive dem opp i bagasjehylla eller ned på gulvet ubedt (true story), er derimot ikke så fint.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 11:24   #22
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Aquanor-dressene.

Her i byen har vi flere rullebånd enn -trapper, og jeg forundrer meg over at folk har tid til å stå stille og la seg transportere på dem, så sakte som de går.
Samme folka om stopper og står stille når de når topp eller bunn av rullebånd/trapp, eller når de har gått gjennom en døråpning. Uansett om det er på Jekta (i Tromsø) eller Oslo S.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 11:49   #23
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Det er ikke OK å bli sur. For et par måneder siden ble jeg virkelig overrasket da en dame på vår alder spurte en ung dame om å få sitte i setet der den yngre hadde plassert den store vesken sin i og den unge damen svarte nei, det var vanskelig. Jeg ble enda mer overrasket da den voksne damen godtok dette. Selv jeg hadde ikke godtatt dette.

C3PO er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 11:53   #24
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Her må jeg ile til og forsvare folk som ikke er fra Oslo. De aner ikke om denne reglen og fettern min med familie som var på "storbybesøk" i sommer ble veldig overrasket over at folk hadde sett så rart på dem.

Jeg tar jo sånne rulletrapper hver dag, og det er stor forskjell på atferden i starten og slutten av august.

Det der er fullt på høyde med å si at alle fra Oslo tror det går isbjørner i gatene i Tromsø.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 11:54   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Det der er fullt på høyde med å si at alle fra Oslo tror det går isbjørner i gatene i Tromsø.

Hvorfor må du komme med sånn kjipe kommentarer?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 11:55   #26
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvorfor må du komme med sånn kjipe kommentarer?

Fordi jeg synes det var en ganske nedlatende ting du påstår, og ville sammenlikne det med noe omvendt.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 11:58   #27
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Fordi jeg synes det var en ganske nedlatende ting du påstår, og ville sammenlikne det med noe omvendt.

Men da har da vært sagt i en tidligere tråd her inne at det med å stå til høyre i rulletrapp ikke er en greie utenfor Oslo?

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 11:59   #28
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Det er vanskelig å ta mot kritikk uten å bli sur, og det at kritikken er berettiget gjør sjelden at man føler seg bedre. Det er en nyttig ting å øve på (og mase på ungene om å jobbe med å håndtere).

(Helt enig i HI-irritasjonen, altså! Og ler veldig av beskrivelsen til My.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 12:01   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Fordi jeg synes det var en ganske nedlatende ting du påstår, og ville sammenlikne det med noe omvendt.

Nå får jeg i hvert fall veldig god trening i å øve meg på å tenke at det ikke er så farlig om ikke alle liker meg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 12:02   #30
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.733
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Her må jeg ile til og forsvare folk som ikke er fra Oslo. De aner ikke om denne reglen og fettern min med familie som var på "storbybesøk" i sommer ble veldig overrasket over at folk hadde sett så rart på dem.

Jeg tar jo sånne rulletrapper hver dag, og det er stor forskjell på atferden i starten og slutten av august.

Vi lærte regelen i England, forøvrig en meget lur regel.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 12:06   #31
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Klart man står til høyre i rulletrappa, det har jeg til og med lært barnebarn på fire.

Distriktsboer.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 12:07   #32
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Tenker også at det faktisk ikke gjør noe om den du ber flytte sekken blir sur. Folk er sure hele tiden, det går greit.



Jeg - som alltid har sekk og som dermed omtrent alltid sitter med den på fanget - bruker (når buss/tog/t-bane/trikk han massevis av stående folk) å aktivt gå inn for å få sitte der noen har satt sekken/posen/baggen sin. Da bare smiler jeg mitt absolutt største smil, ser på personen og sier "Unnskyld?". Bruker å få plass da.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 12:17   #33
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.



Jeg - som alltid har sekk og som dermed omtrent alltid sitter med den på fanget - bruker (når buss/tog/t-bane/trikk han massevis av stående folk) å aktivt gå inn for å få sitte der noen har satt sekken/posen/baggen sin. Da bare smiler jeg mitt absolutt største smil, ser på personen og sier "Unnskyld?". Bruker å få plass da.

Jeg er stort sett togpassasjer, og da pleier jeg å tilby folk som opptar 2-3 seter på et smekkfullt tog med seg selv og kofferten sin å løfte kofferten opp på hylla for dem. Menn blir ganske flaue da, men det syns jeg er til pass, når de ikke skjemmes fra før. Hvis de sier "det går bra, det trenger du ikke", pleier jeg å svare at jeg går av etter flyplassen, så jeg kan hjelpe dem med å løfte den ned igjen også, for dette toget er så fullt at vi trenger alle sitteplassene.

Jeg sier alltid dette veldig blidt og selvfølgelig, og ser ganske avvæpnende ut, så da pleier jeg å få vilja mi. (Også er det nok en del som ikke tror at jeg kan løfte en tung koffert og blir forfjamsa av det.)

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 12:21   #34
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nå får jeg i hvert fall veldig god trening i å øve meg på å tenke at det ikke er så farlig om ikke alle liker meg.

Kjære vene, jeg liker deg. Jeg likte ikke påstanden din.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 12:23   #35
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Ellers kan jeg bidra med at jeg nok er en som ser litt forfjamset ut om noen vil sitte ved meg der jeg mest sannsynlig er inne i et eller annet nydelig verk av en av favorittartistene på ørene og absolutt ikke vier det som skjer rundt meg oppmerksomhet.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 12:34   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Ellers kan jeg bidra med at jeg nok er en som ser litt forfjamset ut om noen vil sitte ved meg der jeg mest sannsynlig er inne i et eller annet nydelig verk av en av favorittartistene på ørene og absolutt ikke vier det som skjer rundt meg oppmerksomhet.

Ja, det er jo det jeg mistenker disse folka for å være. De går helt i sin egen verden, oppslukt av ett eller annet, og er overhodet ikke oppmerksom på det som skjer rundt seg. Det gjelder nok oss alle av og til, vil jeg tro, at vi kan irritere folk med å drømme oss bort og ikke følge med, men som du sier, da ser man gjerne litt forfjamset ut, og blir litt flau når man blir gjort oppmerksom på det. Men noe helt annet er å bli sur, himle eller nekte. For det er de som gjør det også, og som mener de har all rett til å opptre som de gjør.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 12:37   #37
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Et vennlig men bestemt "Unnskyld!" kombinert med et talende blikk på sekken eller veska har gitt meg sitteplass i 100% av tilfellene jeg har testet så langt. Klart noen kan ha helseutfordringer som ikke synes som gjør at de aller helst vil sitte alene, men noen av oss har også usynlige helseutfordringer som gjør at vi aller helst vil sitte i stedet for å stå når det er mulig. Så lever jeg ellers godt med at folk kan bli litt misfornøyde og småsure.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 12:46   #38
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Men da har da vært sagt i en tidligere tråd her inne at det med å stå til høyre i rulletrapp ikke er en greie utenfor Oslo?

Det ER jo en greie som selv 7 åringen min kan, i lille ålesund i alle fall, og har vært det i flere år. Er er tekstet på rulletrappa også.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 13:35   #39
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Folk er rare. I går ramlet jeg delvis på en somalisk dame i svært tradisjonelle klær på trikken (jeg nevner bakgrunn fordi jeg generelt forsøker å være veldig imøtekommende mot folkegrupper som lett blir diskriminert og opplever kjipe ting offentlig). Jeg smilte pent, så på henne og sa unnskyld på en veldig fin måte. Hun svarte ingenting og leet ikke en muskel i fjeset som kunne vise at hun anerkjente noe som helst av det jeg prøvde å formidle med ord og kroppsspråk. Da blir jeg liksom litt skuffet, for jeg prøvde jo å vise vennlighet.

Jeg er som deg Tjorven, jeg må støtt øve meg.

(Skal sies at en annen dame også ble sur på meg da jeg gikk på og sa JEEZ! og himlet med øynene mot meg, muligens fordi hun mente jeg ikke ventet til alle var gått av før jeg gikk på (hvilket jeg gjorde, og tilogmed datteren min påpekte at var korrekt. Hun klarte jeg å stryke ut av hodet nesten med en gang)

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 13:45   #40
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Ja, folk er rare. Jeg går på en veldig populær gruppetime på SATS, og jeg blir irritert når jeg som er ute i god tid for å få en ok plass, plutselig må flytte meg helt inntil veggen, slik at jeg har NULL plass til å bevege meg bare fordi noen presser jeg inn og tydeligvis vil stå akkurat der, selv om det er mye plass andre steder i salen. Men jeg tør ikke si noe. Jeg ble nemlig vitne til en episode en gang, der en person vennlig be spurt om hun ikke kunne stille seg et sted hvor det var mer plass, for der hun skviste seg inn, var det veldig trangt. Hun ble helt hysterisk og kjeftet og sa at hun godtok ikke at folk brølte til henne på denne måten og at vedkommende hadde gått langt over streken. Men ingen hadde brølt til henne i det hele tatt, så reaksjonen hennes var skikkelig ubehagelig. Det har i alle fall fått meg til å vegre meg forå si fra når folk gjør usmarte ting i SATS-salene.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no