Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å finne antall husstander

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-08, 17:09   #1
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Å finne antall husstander

Hvor finner man det?
Nå har jeg søkt på posten.no, statistisk sentralbyrå, Skien kommune og ellers på nett. Skjønner ikke hvor jeg kan finne det.

Noen som vet?

Altså, antall husstander på Gulset i Skien?

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 19:43   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å finne antall husstander

http://www.ssb.no/fobhushold/tab-2002-09-02-03.html

Men ikke det ble ikke så deltajert som du ønsker.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 19:49   #3
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å finne antall husstander

Jeg vil tro at Posten har en sånn oversikt, men ikke på nett. Ta en telefon til kundeservice og få dem til å sette deg i kontakt med rett person. Jeg kan ikke tenke meg at det IKKE finnes.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no