Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinoff 2: Hvordan åpner dere bløtkokte egg?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-12, 00:53   #41
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff 2: Hvordan åpner dere bløtkokte egg?

Jeg tar av alt skallet, og kutter det opp over en kaviarskive, mens det smådrypper litt. Ved finere anledning gjør jeg som mannen din, dvs. jeg bruker nok skjeen.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 01:07   #42
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff 2: Hvordan åpner dere bløtkokte egg?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Man kan i hvert fall ikke begynne å spise egget i den butte enden!

Kan man det så!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 01:11   #43
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff 2: Hvordan åpner dere bløtkokte egg?

jeg halshugger egget med kniv og spiser det i den lille biten før jeg går løs på resten. Altså som mannen til HI, men da i den spisse enden av egget.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 08:04   #44
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff 2: Hvordan åpner dere bløtkokte egg?

Jeg tar alltid alt skallet av egget før jeg plasserer det i eggeglasset. Måltidet mitt er ødelagt om jeg finner eggeskall eller, gudforby, fiskebein. Noen ganger går det bra å ta skallet av bløtkokte egg, andre ganger ikke, med påfølgende utrenning av plommeinnhold.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 10:46   #45
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff 2: Hvordan åpner dere bløtkokte egg?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg tar alltid alt skallet av egget før jeg plasserer det i eggeglasset. Måltidet mitt er ødelagt om jeg finner eggeskall eller, gudforby, fiskebein. Noen ganger går det bra å ta skallet av bløtkokte egg, andre ganger ikke, med påfølgende utrenning av plommeinnhold.

Det er veldig skjelden fiskebein i eggene, altså, så jeg tror du kan ta det med ro.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 10:48   #46
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff 2: Hvordan åpner dere bløtkokte egg?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Nei, han er litt vill og gal der. Han har heller ikke noe system for hvordan han setter sammen taco, det blir helt tilfeldig hver gang.

Eeehh... er det noen som har et system for det?

Jeg slår av toppen av egget med kniven. Jeg synes det er mye mer plunder og heft med små skallbiter om man gjør som du gjør.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 10:50   #47
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff 2: Hvordan åpner dere bløtkokte egg?

Eggespising kan være veldig avslørende:

http://www.collegenet.com/elect/app/...p=44136#311742

(Hvordan du spiser eggene dine sier noe om personlighetstypen din. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 10:51   #48
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff 2: Hvordan åpner dere bløtkokte egg?

Den spisse enden må opp. Og jeg kakker med en skje og løfter toppen av, jeg vil ikke ha eggeskallbiter i egget mitt. Grøss.


Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Eeehh... er det noen som har et system for det?

Helt klart et system i Taco-lagingen. Ost, kjøttdeig, agurk, tomat, mais, løk, rømme, saus. Alltid.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 11:25   #49
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.432
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff 2: Hvordan åpner dere bløtkokte egg?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Eeehh... er det noen som har et system for det?
.

Ja, selvsagt: Salat, rødløk, paprika, tomat,annanas,mais og eventuelt knuste tortillachips og karbonadedeigen på toppen.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 14:47   #50
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff 2: Hvordan åpner dere bløtkokte egg?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

jeg halshugger egget med kniv og spiser det i den lille biten før jeg går løs på resten. Altså som mannen til HI, men da i den spisse enden av egget.

Halshugger?! Sikker på at egget er KOKT og at det ikke er kyllingen du snakker om?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Det er veldig skjelden fiskebein i eggene, altså, så jeg tror du kan ta det med ro.



Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Eeehh... er det noen som har et system for det?

Ja selvsagt.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Eggespising kan være veldig avslørende:

http://www.collegenet.com/elect/app/...p=44136#311742

(Hvordan du spiser eggene dine sier noe om personlighetstypen din. )

Passet ikke på noe av de jeg. Kansje jeg EGENTLIG ikke spiser egg?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Helt klart et system i Taco-lagingen. Ost, kjøttdeig, agurk, tomat, mais, løk, rømme, saus. Alltid.

Helt feil.
Riktig rekkefølge: Salat, løk, paprika, agurk, mais, kjøttdeig, salsa og ost.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 17:52   #51
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff 2: Hvordan åpner dere bløtkokte egg?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.


Helt feil.
Riktig rekkefølge: Salat, løk, paprika, agurk, mais, kjøttdeig, salsa og ost.

Som du roter!

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 00:52   #52
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff 2: Hvordan åpner dere bløtkokte egg?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Halshugger?! Sikker på at egget er KOKT og at det ikke er kyllingen du snakker om?



Det der er noe jeg har sagt side jeg var lita. Husker ikke hvor det kom fra, men jeg mistenker at min far var den som begynte å si det. Han pleide å si mye rart.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 05:27   #53
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff 2: Hvordan åpner dere bløtkokte egg?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Som du roter!

JEG roter?! Nei nå tuller du.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 12:56   #54
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff 2: Hvordan åpner dere bløtkokte egg?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Eeehh... er det noen som har et system for det?



Enig... Har viktigere ting å fylle hodet med enn hvordan jeg skal dandere tacoen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 13:27   #55
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff 2: Hvordan åpner dere bløtkokte egg?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Enig... Har viktigere ting å fylle hodet med enn hvordan jeg skal dandere tacoen.

I don't

Tortilla, rømme, kjøttdeig, saus, ost, salat, alt annet grønt. Smaker aller best om jeg greier å ikke søle. :nevrotisk:

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 15:04   #56
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff 2: Hvordan åpner dere bløtkokte egg?

Dere må jo ha osten over eller under den varme kjøttdeigen så den får smeltet litt. :skingrestemme:

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no