Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvordan ville du ha likt å bli omtalt som en "Milf"?
Det hadde tatt selvtilliten min til nye høyder og hadde reddet dagen min! 45 32,14%
Jeg hadde blitt fornærmet og følt det var nedlatende. 30 21,43%
Hva er i all verden er en "Milf"? 11 7,86%
Det er avhengig av hvem som hadde sagt det til meg... 54 38,57%
Deltakere: 140. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-13, 18:42   #21
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Det er ikke et uttrykk jeg forholder meg til engang.

Ikke jeg heller før jeg entret nettdating-arenaen som 34 åring...Jeg måtte google det første gangen jeg hørte det

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:45   #22
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Det ville i hvert fall etterlatt meg med et varig negativt bilde av personen som sa det. (Da får de heller kalle meg forskerbabe, ass.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:47   #23
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Veldig pinlig uttrykk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 19:03   #24
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Veldig pinlig uttrykk.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 19:21   #25
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Veldig pinlig uttrykk.

Ja.
Hadde det ikke vært så frowned upon, ville jeg vært fristet til å kalle det harry .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 19:46   #26
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

... men jeg blir jo ikke fornærma. Bare kvalm.

Nei, fornærmet ville ikke jeg heller blitt. Bare hoderystende og øyerullende oppgitt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 19:54   #27
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, fornærmet ville ikke jeg heller blitt. Bare hoderystende og øyerullende oppgitt.

Jepp.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 20:26   #28
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Jeg har blitt kalt det noen ganger, av eldste sine guttevenner (de er 16). Jeg hater det! Vet det ikke er vondt ment, heller det motsatte, men liker det ikke likevel.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 20:47   #29
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Håh - når man har nådd min alder er det definitivt et positivt og morsomt uttrykk.

Nei. Jeg er ganske sikkert eldre enn deg og jeg kommer aldri til å nå den alderen der jeg ser dette som et positivt uttrykk. Det spiller kun på sex og intet annet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 20:48   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes det er et fryktelig harry og vulgært uttrykk, og kan ikke se for meg at noen skulle kunne si det på en måte som gjorde at jeg satte pris på å høre det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 21:00   #31
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Hvis noen hadde sagt det til meg regner jeg med at det hadde vært i en litt humoristisk setting, og hadde sikkert blitt like glad for det som da jeg ble spurt om leg på polet da jeg var 38.

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 21:01   #32
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Jeg er vant til at det blir brukt mer humoristisk mellom venninner, gjerne etter et par glass vin.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 21:32   #33
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Nei. Jeg er ganske sikkert eldre enn deg og jeg kommer aldri til å nå den alderen der jeg ser dette som et positivt uttrykk. Det spiller kun på sex og intet annet.

Ja og så? Vulgært er det men jeg hadde humret om noen hadde sagt det likevel. Men jeg hadde hellet ikke syns det hadde vært greit hvis mine barns venner hadde sagt dette. Men det skal mer til for å gi meg anusmunn.Jeg er nemlig i den alderen da den plutselig dukker opp og det vil jeg ikke ha....

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 21:38   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Anusmunn, faktisk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 22:05   #35
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Jeg skulle inn og kommentere at jeg syns uttrykket er noe vulgært. Men så kom Mamari inn og overgikk så det smalt i vulgaritet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 22:09   #36
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

På et annet forum har jeg lært om kaviarstjerne og nå anusmunn. Den ene bak og den andre forran. Fascinerende og smått sjokkerende.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 22:11   #37
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg skulle inn og kommentere at jeg syns uttrykket er noe vulgært. Men så kom Mamari inn og overgikk så det smalt i vulgaritet.

Noe sånt herfra også.

Jeg har dog til gode å høre det bli sagt. Men husker en lapp som hang utenfor et møterom på barneskolen hvor det var foreldremøte, med påskriften "MILF heaven!" Da var det morsomt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 22:11   #38
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

anusmunn.Jeg er nemlig i den alderen da den plutselig dukker opp og det vil jeg ikke ha....

Dette utrykket har jeg ALDRI hørt tidligere
Vet ikke helt hvilken smiley som passer best på reaksjonen min... , eller

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 22:12   #39
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Sorry hvis det fremkalte bilder i hodet.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 22:21   #40
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Jeg synes det er et teit og nedlatende ord.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no