Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvordan ville du ha likt å bli omtalt som en "Milf"?
Det hadde tatt selvtilliten min til nye høyder og hadde reddet dagen min! 45 32,14%
Jeg hadde blitt fornærmet og følt det var nedlatende. 30 21,43%
Hva er i all verden er en "Milf"? 11 7,86%
Det er avhengig av hvem som hadde sagt det til meg... 54 38,57%
Deltakere: 140. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-13, 20:36   #81
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Jaha? Vel, det er jo bare å beklage. Jeg prøver å holde meg til å diskutere på sak, ikke person.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 20:39   #82
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg prøver å holde meg til å diskutere på sak, ikke person.

Jeg skjønner det, og er veldig enig i prinsippet, men jeg synes det er vanskelig når jeg opplever at det er meg og mine innlegg du slår ned på gang på gang, og det på en, synes jeg, unødvendig ufin måte.

Og med unødvendig mener jeg at du vrir og vrenger på noe jeg i utgangspunktet anser som uskyldige, "lettbente" og lett fjasete kommentarer om et nokså ubetydelig emne, og får det til å høres langt styggere ut enn det jeg liker (og langt fra det jeg mener!). Jeg skjønner ikke hvorfor du gjør det, og dermed blir jeg både provosert og usikker.


Sist redigert av Madicken : 28-02-13 kl 20:48.
Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 21:44   #83
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vel, det er jo bare å beklage.

Jeg føler også litt for å beklage. Jeg ble som sagt provosert, men det er uansett ingen grunn til å være såpass ufin som det jeg var.


Sist redigert av Madicken : 28-02-13 kl 21:50.
Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:12   #84
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Kompliment Men spørs litt fra hvem.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 20:11   #85
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Jeg håper vel at mannen min synes jeg er en milf.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 11:24   #86
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Det er fritt frem for den som vil å tenke at jeg er en MILF og/eller pulbar. Jeg går selvsagt ut i fra at folk er såpass veloppdragne og fintfølende at de ikke deler det med meg. Det er svært få settinger som jeg kan se for meg at det vil være passende å dele den type informasjon. Andre, mer velformulerte og komplimenter som gjerne ikke er direkte sexfokuserte, må mer en gjerne deles med meg.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 11:34   #87
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Er "Milf" et positiv eller negativt ladet uttrykk?

Jeg kan se for meg noen få tilfeller hvor jeg ville oppfattet Milf som et kompliment. Og så kan jeg tenke meg et hav av ganger hvor Milf ville blitt tatt opp som upassende, vulgært og lite passende.
Problemet med utrykket, for meg, er at man blir gjort til et objekt, og mister personligheten og dybden helt ved et slikt uttrykk.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no