Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spiser dere på Michelin-restauranter?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-16, 16:47   #41
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes folk spanderer sånt på meg altfor sjelden.

Det kan nok kanskje nytte å gi inntrykk av at du ikke tror du ville likt den slags, for da vil folk gjerne vise deg at det ville du!

Men det funker gjerne best i forhold til vin. Tror ikke folk aner hvor mange vinglass man blir tilbudt om det blir kjent at man ikke drikker vin.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 16:57   #42
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det kan nok kanskje nytte å gi inntrykk av at du ikke tror du ville likt den slags, for da vil folk gjerne vise deg at det ville du!

Det toget har nok gått.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 17:02   #43
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Ja, og vi elsker det begge to. Men det må ikke bli for ofte, da mister det litt av den spesielle opplevelsen det er å gå på en fantastisk restraurant. (det, og at vi ikke har barnevakt så fryktelig ofte, da )

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 17:09   #44
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Noen som kunne slengt ut en pris på en typisk middag på Michelin-restaurant?
Blir litt nysgjerrig når det blir nevnt middager til prisen av ny stekeovn

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 17:13   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Denne tråden har selvsagt fått meg til å scanne Oslo for sommeråpne restauranter.

Da vi var på Maaemo (altså like før de fikk stjernene sine) kom det på like over 5000 kroner for to personer for både mat og vin. Det er dyrere nå.

Den kjipe opplevelsen i Barcelona kom på litt under 3000.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 17:14   #46
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Bamsemums, her.

Noen som kunne slengt ut en pris på en typisk middag på Michelin-restaurant?
Blir litt nysgjerrig når det blir nevnt middager til prisen av ny stekeovn

På det som nå er Stavangers eneste restaurant med Michelin-stjerne, så mener jeg dagens meny, med vin, kostet 2400 kr pr person.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 17:17   #47
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Jeg har aldri vært på en Michelinrestaurant, og i mitt tilfelle hadde det virkelig vært å kaste perler for svin om noen tok meg med på et slikt sted. For det første syns jeg det er bortkasta penger å betale ut av hvitøyet for mat som kommer i så små posjoner at jeg antakelig ikke hadde vært mett etterpå, jeg er sær i matveien og ville neppe spist mer enn er fåtall av rettene de kunne tilby, og jeg klarer, dessverre, ikke å se sjarmen i mat som serveres med "en mystikk av tåke medfølgende bølgeskvulp i ørepropper," eller andre slike spennende presentasjoner.

Jeg er rett og slett altfor glad i enkel, upretensiøs, mat til å finne glede i noe annet.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 17:18   #48
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

På det som nå er Stavangers eneste restaurant med Michelin-stjerne, så mener jeg dagens meny, med vin, kostet 2400 kr pr person.

Hvilken restaurant er det?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 17:19   #49
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Hvilken restaurant er det?

Renaa.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 17:28   #50
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har aldri vært på en Michelinrestaurant, og i mitt tilfelle hadde det virkelig vært å kaste perler for svin om noen tok meg med på et slikt sted. For det første syns jeg det er bortkasta penger å betale ut av hvitøyet for mat som kommer i så små posjoner at jeg antakelig ikke hadde vært mett etterpå, jeg er sær i matveien og ville neppe spist mer enn er fåtall av rettene de kunne tilby, og jeg klarer, dessverre, ikke å se sjarmen i mat som serveres med "en mystikk av tåke medfølgende bølgeskvulp i ørepropper," eller andre slike spennende presentasjoner.

Jeg er rett og slett altfor glad i enkel, upretensiøs, mat til å finne glede i noe annet.


Sånn ca dette. Og ikke drikker jeg vin til mat heller, jeg drikker egentlig ikke vin i det hele tatt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 17:38   #51
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Neida, for det finnes ingen restauranter med Michelin-stjerne i Krakow. Bare en med Bib Gourmand, og så en del som de anbefaler, uten å gi verken stjerner eller Bib.

Jeg har vært på Studio Qulinarne i Krakow og vi bestilte en 4 retters med tilhørende vin satt sammen av dem. Det var fortreffelig - ungene syntes også maten var utrolig god. Jeg syntes den var veldig bra - med eller uten stjerne.
http://www.viamichelin.com/web/Resta...e-344295-41102

Jeg spiser på Michelin restauranter og bestiller gjerne i forkant anbefalt meny den dagen - har opplevd god service og god mat. Men vi er gjerne grupper med reiseledere.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 17:42   #52
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Ja. Dvs ikke ofte pga økonomiske årsaker, men elsker det begge to. Koser oss med mange timer ved bordet og synes det er spennende med nye smaksopplevelser. Velger mat/vin-utskeielser foran det meste annet om vi skal koste på oss noe stas.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 17:50   #53
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Jeg er glad I god mat, og vin drikker jeg nesten bare når jeg får servert god mat . Men jeg orker ikke bruke flere tusen på fritert bjørkeløv, skum og andre sære saker servert på fat av gammelt låvemateriale.
Jeg forstår riktignok at det er snakk om kunst, og det er jo helt fantastisk å se at folk får så mye ut av slike opplevelser. Det er bare ikke for meg...

Restauranter som serverer klassisk vellaget mat derimot. Det setter jeg stor pris på. 5000,- for to personer er er riktignok mye mer enn det jeg er villig til å betale.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 18:02   #54
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har vært på Studio Qulinarne i Krakow og vi bestilte en 4 retters med tilhørende vin satt sammen av dem. Det var fortreffelig - ungene syntes også maten var utrolig god. Jeg syntes den var veldig bra - med eller uten stjerne.
http://www.viamichelin.com/web/Resta...e-344295-41102

Der har jeg vært to ganger. Den er bra, den. Men jeg synes det er riktig at den ikke har stjerne. :streng:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 18:22   #55
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Bamsemums, her.

Noen som kunne slengt ut en pris på en typisk middag på Michelin-restaurant?
Blir litt nysgjerrig når det blir nevnt middager til prisen av ny stekeovn

Jeg tror Maaemo ligger på 5000+ pr. person, men det er jo en trestjerners restaurant. Jeg hadde ikke bestilt bord på en 1-stjernes uten å ha 3000 pr. pers på budsjettet. Det skal sies at jeg ikke er oppdatert på pris i noen særlig grad.

Jeg kunne ikke tenke meg å gå på en eksklusiv restaurant alene, så vanligvis er det jo to personer jeg må budsjettere med.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 18:32   #56
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Jeg har vært på flere i forbindelse med jobbreiser og mannens jobbreiser (hvor jeg har vært vedheng). Det er hyggelig, men som en som er allergisk mot både fisk, skalldyr og nøtter så blir opplevelsen litt avkortet.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 19:01   #57
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Før i tiden pleide mannen og jeg å dra på stjernerestauranter på bursdager og sånt. Men nå skjer det nesten aldri lenger, unntatt en del med jobb. Jeg vil heller på upscale sushirestauranter om vi skal flotte oss. Jeg er ikke matglad, unntatt sånn mat som vi får på Sawan og Hanami og den slags steder. Blir det for fransk og dystert så fenger det lite. Jeg var på en urtråkig tostjerners i London. Kjedelig, yet another snobberestaurant. Men så kom George og Barbara Bush (heter hun det? Kona til senior?). DA først ble det minneverdig for meg. )

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 19:31   #58
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Ja, eg har spist på fleire med stjerner eller Bib, både i Norge og utland. Og eg elske det, elske det, elske det. Det er nesten mine best anvendte pengar utover hus, straum og sånt

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 19:41   #59
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Ja, eg har spist på fleire med stjerner eller Bib, både i Norge og utland. Og eg elske det, elske det, elske det. Det er nesten mine best anvendte pengar utover hus, straum og sånt

Yup, samme her. Var på en fantastisk en i sommer, et stykke utenfor Bordeaux.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 20:13   #60
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Før i tiden pleide mannen og jeg å dra på stjernerestauranter på bursdager og sånt. Men nå skjer det nesten aldri lenger, unntatt en del med jobb. Jeg vil heller på upscale sushirestauranter om vi skal flotte oss. Jeg er ikke matglad, unntatt sånn mat som vi får på Sawan og Hanami og den slags steder. Blir det for fransk og dystert så fenger det lite. Jeg var på en urtråkig tostjerners i London. Kjedelig, yet another snobberestaurant. Men så kom George og Barbara Bush (heter hun det? Kona til senior?). DA først ble det minneverdig for meg. )

Sawan.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no