Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Er althorn stemt i ess?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-06, 19:02   #61
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er althorn stemt i ess?

Du mener B for F... Jo, det er i praksis det samme, men ikke i teorien.

  Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 19:17   #62
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er althorn stemt i ess?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Du mener B for F... Jo, det er i praksis det samme, men ikke i teorien.

Selvsagt mente jeg det. Lenge siden jeg har hatt musikk både i teori og praksis, gitt.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 20:50   #63
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er althorn stemt i ess?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

For er ikke kryss for F det samme som E? Det er iallefall det på fløyta mi, men så er den gammel og grå og kunne trengt litt kjærlighet.

Det er en underlig fløyte du har i så fall.

Kryss for F er Fiss. Den har du spilt mange, mange ganger. Kryss for E derimot, er det samme som F. (Det vil si: det er det ikke, men det låter likt (på piano)).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 06:09   #64
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er althorn stemt i ess?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er en underlig fløyte du har i så fall.

Kryss for F er Fiss. Den har du spilt mange, mange ganger. Kryss for E derimot, er det samme som F. (Det vil si: det er det ikke, men det låter likt (på piano)).

Som du kanskje ser så har Albertine allerede rettet på meg. Jeg mente selvsagt b for F, men det er jo ikke lett å huske slikt alltid.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 15:32   #65
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er althorn stemt i ess?

Adrienne, jeg handlet alt på Tåsen musikkhandel som ligger i Tåsenveien, rett ved Voldsløkka. God service og ikke så dyrt. Bra saker, ikke noe tull

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 11:49   #66
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er althorn stemt i ess?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Adrienne, jeg handlet alt på Tåsen musikkhandel som ligger i Tåsenveien, rett ved Voldsløkka. God service og ikke så dyrt. Bra saker, ikke noe tull

Takk! Har ikke helt bestemt meg om jeg vil meg så vondt at jeg gir poden masse musikkinstrumenter, men han synes det er så innmari morsomt med musikksamlingen de har hver onsdag i barnehagen. Så det blir nok musikkinstrumenter, ja.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 12:48   #67
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er althorn stemt i ess?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Takk! Har ikke helt bestemt meg om jeg vil meg så vondt at jeg gir poden masse musikkinstrumenter, men han synes det er så innmari morsomt med musikksamlingen de har hver onsdag i barnehagen. Så det blir nok musikkinstrumenter, ja.

Hvis han først skal ha noe å spille, hamre og slå på, er det ålreit at det er i god kvalitet, synes jeg. Da blir det bedre og mer behagelig lyd enn med billig-ræl.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 14:39   #68
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er althorn stemt i ess?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hvis han først skal ha noe å spille, hamre og slå på, er det ålreit at det er i god kvalitet, synes jeg. Da blir det bedre og mer behagelig lyd enn med billig-ræl.

Det er det jeg mener også. Skal det først være bråk og leven, så får det være ordentlig bråk og leven. Ikke noe surt, som f.eks. en xylofon fra Sprell, som noen jeg kjenner har.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 14:41   #69
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er althorn stemt i ess?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Ikke noe surt, som f.eks. en xylofon fra Sprell, som noen jeg kjenner har.


Jeg er veldig fornøyd med den xylofonen jeg kjøpte på musikkbutikken. men jeg har også kjøpt en xylofon på hokus-pokus.no, og den var ren. Gavemottakerens foreldre var veldig glade for det.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 15:20   #70
ingelas mamma
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 96
ingelas mamma er litt kul
Standard

Sv: Er althorn stemt i ess?

Dette var kjempegøy!!! Mer korps/musikk evt også korpsmusikk

ingelas mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 17:41   #71
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er althorn stemt i ess?

Jeg stikker bare innom for å fortelle at fremføringen gikk glimrende! De tre spilte så samstemt og fint atte. Verre var det med bølingen som skulle spille pinner. Tror ikke noen hadde lagt merke til om de hadde vært stemt i fess.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no