Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-07, 22:03   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!

Dette har jeg prøvd i andre fora med godt resultat, så hvorfor ikke prøve her også! Legg inn brevvennønskene deres her og se om dere får napp.
Jeg synes brevskriving er verdens beste hobby, og tok det opp da jeg var gravid i 2003 etter mange års pause. Jeg ser etter brevvenner som vil skrive lange brev på den gammeldagse måten (dvs. ikke e-mail) om alt mulig rart.
Jeg er 28 år, lærer i videregående, gift, har en sønn på snart fire år og er interessert i veldig mye rart, men kanskje særlig i musikk, språk, historie, kunst, fotball, bøker, Spania, Latin-Amerika og skravling.
Send en PM hvis du vil være min brevvenn.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 11:16   #2
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!

Ikke den helt store interessen foreløpig? Tråden er såklart åpen for de som vil ha e-mail- eller chattevenner også.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 11:26   #3
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!

Jeg vil bare være vennen din jeg gremli.

Sørgelig få som får ordentlige brev fra meg dessverre. Men noen kloke damer på msn-lista mi skader ikke. hiint hint.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 11:27   #4
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!

Hva er galt med mail?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 11:37   #5
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!

Øh, les mitt innlegg nr 2, Pastill... Personlig har jeg ikke så mye til overs for e-mail, bruker det mest til korte beskjeder og i jobbsammenheng. Jeg synes det er mye mer hyggelig å skrive brev for hånd. Men det går på smak og behag.

tink: Se prikk!

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 11:50   #6
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Øh, les mitt innlegg nr 2, Pastill... Personlig har jeg ikke så mye til overs for e-mail, bruker det mest til korte beskjeder og i jobbsammenheng. Jeg synes det er mye mer hyggelig å skrive brev for hånd. Men det går på smak og behag.

tink: Se prikk!

Jeg har lest det

Bare kan ikke skjønne at det er morsommere å gjøre det mer vanskelig og dyrere. Brev er brev uansett og det er mail eller ikke. Budskap er budskap. For meg i allefall.
Men vi trenger ikke være like altså. Men jeg syntes det er så styr å huske på å kjøpe frimerker, ta med å poste osv. Ser ikke noe sjarm overhodet

Men lykke til på jakten

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 11:54   #7
maske
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 45
maske har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!

Kan godt tenke meg å få brevvenner jeg også

Jeg er 24 år, er samboer (og forlovet) og har 2 barn (3 og 4,5 år). Jobber innen helsesektoren.

__________________
Shamanamading!
maske er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 11:58   #8
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg har lest det

Bare kan ikke skjønne at det er morsommere å gjøre det mer vanskelig og dyrere. Brev er brev uansett og det er mail eller ikke. Budskap er budskap. For meg i allefall.
Men vi trenger ikke være like altså. Men jeg syntes det er så styr å huske på å kjøpe frimerker, ta med å poste osv. Ser ikke noe sjarm overhodet

Men lykke til på jakten

Så usympatisk av deg å komme inn i en sånn tråd bare for å diskutere. Jeg har merkelig nok ingen problemer verken med å få kjøpt frimerker eller med å putte brev i postkassa, og jeg synes det å skrive brev på pc er upersonlig. Dessuten samler jeg på alle de flotte, fargerike frimerkene jeg mottar fra hele verden. Men nå skal jeg slutte å forsvare hobbyen min overfor deg.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo

Sist redigert av Gremli Skremli : 27-02-07 kl 12:03.
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 15:26   #9
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.


tink: Se prikk!



Ellers skjønner jeg godt forskjellen på et ekte brev og en epost. Jeg bare kjenner mine egne begrensninger.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 17:57   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!

Anbefaler å skrive brev med Gremli - Å få et tykt, håndskrevet og interessant brev er supert!..og forstår godt om hun etterlyser flere i og med noen brevvenner (uten å nevne navn ) Er halvveis i ett brev på 3 uka eller noe sånn....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 20:53   #11
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!

Det er kvaliteten på brevet som er det viktigste, ikke hvor fort det blir skrevet. Takk for anbefaling!

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 16:54   #12
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!

Jeg hadde lyst til å bli brevvenn med deg, jeg. Men fikk aldri noe brev

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 20:53   #13
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!

Åh jeg husker jeg hadde opp mot 50 (!) brevvenner da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen. Så forsvant de en etter en. Av og til får jeg SnailMail nå også, og det er så utrolig deilig å finne noe annet enn regninger og formelle brev i postkassa

..uten at jeg egentlig ser at jeg har tid til å skrive noen brev selv nå, så jeg lister meg ut igjen....

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 00:20   #14
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Jeg hadde lyst til å bli brevvenn med deg, jeg. Men fikk aldri noe brev

Ja, Gremliskremli. Nå kan du jo svare at "ja, det stemmer det. Skriver med en gang, jeg"

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 00:34   #15
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker du deg en brevvenn? Her er brevvenntråden!

Jeg vil mye heller ta en kaffe med deg, Gremli, enn å skrive brev. :lat:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no