Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Øren skole i Drammen nekter barna å bruke nisselue

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-11, 12:34   #41
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øren skole i Drammen nekter barna å bruke nisselue

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Mye mulig det var ment som en gest til de norske minoriteter som ikke feirer jul - likevel - bomskudd herfra og til månen. Den jevne hverdagsrasist kommer aldri til å legge skylda på noen andre enn muslimer uansett.

Og noe sier meg at de barna som nisselueforbudet opprinnelig, i følge rektor, skulle være til glede for, aldri har bedt om noe nisselueforbud i utgangspunktet de heller.

Enig med deg jeg.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 12:38   #42
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Øren skole i Drammen nekter barna å bruke nisselue

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Mye mulig det var ment som en gest til de norske minoriteter som ikke feirer jul - likevel - bomskudd herfra og til månen. Den jevne hverdagsrasist kommer aldri til å legge skylda på noen andre enn muslimer uansett.

(Min utheving)
Enig. Og det ser man i kommentarfeltet og.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 13:05   #43
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øren skole i Drammen nekter barna å bruke nisselue

Nå høyrde eg på radioen at det er ei kristen minoritetsgruppe som har krevd dette forbodet mot nisselue. For meg ser det ut som ei "sette på spissen"- greie av typen "Ok, muslimar og humanetikarar krev nøytralitet, då skal jammen vi og kreve nøytralitet". Eg har sjølv vekse opp i eit konservativt miljø, kor vi ikkje pynte med nisser til jul, fordi nissane tok fokus frå "den eigentlege julebodskapen". Så det forundrer meg ikkje at dette blir svaret på nøytralitetskrava som stadig blir stilde. På mange måtar markerer dei jo at der er omtrent umogleg å vere nøytral. Samtidig er det jo heilt feil arena å markere dette på!

Men korfor i skal muslimane få skulda for dette også, då...? Stakkars folk.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no