Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sekk til fjellturer

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-14, 21:13   #21
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Høres ut som et bra kjøp!

Ja. Gleder meg til tur i morgen så jeg får prøvd den skikkelig i terreng
Oppdaget fort att 45-50L var for lite! Prisforskjellen var heller ikke så stor.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-14, 22:53   #22
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Denne tråden hadde jeg glemt, men kan jo oppdatere hva jeg endte opp med.

Det ble en Bergans Rondane 46 l og den var kjempegod.

Pakket mer enn jeg trengte for en dagstur første gang jeg prøvde den, og da jeg løftet den tenkte jeg at "søren, dette blir tungt. ". Og var jo noe skeptisk, siden jeg knapt nok har har hatt skikkelig tursekk på ryggen i voksen alder og slett ikke siden jeg opererte ryggen for et par år siden.

Vel, vel....fikk sekken på ryggen og der satt den som støpt. Gikk i 7 timer og merket ingenting til ryggvondt eller annet.

Men fant ut at jeg ønsket meg en mindre sekk for kortere turer (som jeg også kunne klart meg med første turen) og kjøpte en Osprey Sirrus 26 l som også var veldig god.

Så får vi se neste vår/sommer om jeg også trenger en større sekk, siden jeg har investert i et telt. Blir vel trangt i 46 literen for telt, sovepose, stormkjøkken osv...


Sist redigert av Liljekonvall : 09-12-14 kl 22:58.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-14, 08:36   #23
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Så får vi se neste vår/sommer om jeg også trenger en større sekk, siden jeg har investert i et telt. Blir vel trangt i 46 literen for telt, sovepose, stormkjøkken osv...

Selv om det går plassmessig, er det godt mulig det blir veldig lite behagelig å bære. Jeg har en 45 L som jeg pakket i da poden og jeg skulle på telttur en gang, og selv om det gikk, så er den sekken virkelig ikke laget for å bære 15 kg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-14, 08:41   #24
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Denne tråden hadde jeg glemt, men kan jo oppdatere hva jeg endte opp med.

Det ble en Bergans Rondane 46 l og den var kjempegod.

Pakket mer enn jeg trengte for en dagstur første gang jeg prøvde den, og da jeg løftet den tenkte jeg at "søren, dette blir tungt. ". Og var jo noe skeptisk, siden jeg knapt nok har har hatt skikkelig tursekk på ryggen i voksen alder og slett ikke siden jeg opererte ryggen for et par år siden.

Vel, vel....fikk sekken på ryggen og der satt den som støpt. Gikk i 7 timer og merket ingenting til ryggvondt eller annet.

Men fant ut at jeg ønsket meg en mindre sekk for kortere turer (som jeg også kunne klart meg med første turen) og kjøpte en Osprey Sirrus 26 l som også var veldig god.

Så får vi se neste vår/sommer om jeg også trenger en større sekk, siden jeg har investert i et telt. Blir vel trangt i 46 literen for telt, sovepose, stormkjøkken osv...

Så bra!
Fortsatt storfornøyd med min Bergans Glitterting. Siden du er så fornøyd med passformen til Bergans sekken du har nå, er kanskje det en grei oppgradering? Fantastisk bæresystem på disse sekkene. Lever godt med kroppen
Eneste jeg savner er noen lommer på magebeltet.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-14, 22:52   #25
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Så bra!
Fortsatt storfornøyd med min Bergans Glitterting. Siden du er så fornøyd med passformen til Bergans sekken du har nå, er kanskje det en grei oppgradering? Fantastisk bæresystem på disse sekkene. Lever godt med kroppen
Eneste jeg savner er noen lommer på magebeltet.

Ja, kommer nok til å holde meg til Bergans. Har sett på Glittertind og går nok for den eller Rondane 65l om/når jeg må ha større sekk. Men da jeg kjøpte Rondane sekken, hadde jeg ikke trodd jeg skulle bli så hekta på fjellet igjen at jeg gikk og kjøpte meg et telt.


Sist redigert av Liljekonvall : 10-12-14 kl 23:16.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-14, 23:15   #26
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Osprey sekken på 26 liter, er mer enn stor nok til dagstur, som f.eks Besseggen o.l., og den satt kjempefint å ryggen den også. Men er nok hakket mer glad i Bergans'n kjenner jeg.
I tillegg til å være ekstremt god å bære, har den mange kjekke løsninger. Veldig praktisk med full glidelåsåpning i front, samt bunninngang.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-14, 08:38   #27
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Osprey sekken på 26 liter, er mer enn stor nok til dagstur, som f.eks Besseggen o.l., og den satt kjempefint å ryggen den også. Men er nok hakket mer glad i Bergans'n kjenner jeg.
I tillegg til å være ekstremt god å bære, har den mange kjekke løsninger. Veldig praktisk med full glidelåsåpning i front, samt bunninngang.

Samme som Glittertind det Fint å slippe grave frem alt fra toppen!

Har ny dagstur/trening/jobbsekk påvei i posten nå!
15liter. Medfølger drikkesystem på 2L, lett (bare 680g), knalltøff farge (sjokkgrønn), lommer på begge hoftebeltene++. Skal vist komme i dag ifølge posten

Vedlagte bilder
Filtype: jpg ardent-green_1.jpg (129,7 KB, 67 visninger)
__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-14, 08:44   #28
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Ja, kommer nok til å holde meg til Bergans. Har sett på Glittertind og går nok for den eller Rondane 65l om/når jeg må ha større sekk. Men da jeg kjøpte Rondane sekken, hadde jeg ikke trodd jeg skulle bli så hekta på fjellet igjen at jeg gikk og kjøpte meg et telt.

Hvilket telt har du kjøpt? Jeg gjenoppdaget gleden med telting helt plutselig og har nå 3 forskjellige telt liggende.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-14, 08:50   #29
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Samme som Glittertind det Fint å slippe grave frem alt fra toppen!

Har ny dagstur/trening/jobbsekk påvei i posten nå!
15liter. Medfølger drikkesystem på 2L, lett (bare 680g), knalltøff farge (sjokkgrønn), lommer på begge hoftebeltene++. Skal vist komme i dag ifølge posten

Hvilken sekk er dette? Har en jente som skal gå Ungdomsbirken I mars og må ha 1,5 kg på ryggen. Kunne denne vært noe?

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-14, 11:52   #30
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Hvilken sekk er dette? Har en jente som skal gå Ungdomsbirken I mars og må ha 1,5 kg på ryggen. Kunne denne vært noe?

Dette er Haglöfs Ardent 15l. Får den også i 20l utgave. Ikke lenge siden den kom på markedet, så kan være litt vrien å få tak i i alle varianter. Jeg bestilte fra www.fjellsport.no Kan anbefale nettbutikken også.
Koster 1100kr, men må huske det er inkludert drikkesystem. Dette koster over 400 om man må kjøpe separat.
Den er laget for å sitte tett på kroppen, og brukes til sykling/jogging. Så vil tru den passer bra til Birken
Terrengsykkel.no har gjort en liten test av sekken.

http://www.terrengsykkel.no/Utstyr/T...ret-til-ryggen

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 02:07   #31
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvilket telt har du kjøpt? Jeg gjenoppdaget gleden med telting helt plutselig og har nå 3 forskjellige telt liggende.


Kjøpte et Bergans Compact 3-pers. telt.

Hva slags telt har du ?

(mulig jeg ønsker meg et lettere telt etterhvert, men i allefall greit å prøve ut om det blir mye telting framover. Har siklet litt både på Helsport og Fjellreven, men de er såpass kostbare, så det får heller bli engang i fremtiden.



I tillegg har jeg investert i herlige nye dunsoveposer (jeg hadde ikke, og 10-åringen sin begynte å bli liten).

Gleder meg til mange fine turer framover.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 02:20   #32
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Dette er Haglöfs Ardent 15l. Får den også i 20l utgave. Ikke lenge siden den kom på markedet, så kan være litt vrien å få tak i i alle varianter. Jeg bestilte fra www.fjellsport.no Kan anbefale nettbutikken også.
Koster 1100kr, men må huske det er inkludert drikkesystem. Dette koster over 400 om man må kjøpe separat.
Den er laget for å sitte tett på kroppen, og brukes til sykling/jogging. Så vil tru den passer bra til Birken
Terrengsykkel.no har gjort en liten test av sekken.

http://www.terrengsykkel.no/Utstyr/T...ret-til-ryggen




Den så veldig fin ut. Har selv en Camelbak, som jeg bruker på korte turer med jentungen. Når vi skal ha med drikke og litt å spise og kanskje en ekstra jakke.

Ellers har jeg brukt den til terrengsykling når jeg er ute på lengre turer, både til drikke og en ekstra jakke o.l.

Kjempekjekt med drikkesystem, ja. Drikkesystemet jeg har i denne sekken, har jeg tenkt å bruke i de andre sekkene mine også.

Fjellsport.no kan jeg også anbefale på det varmeste.
Bestilte 2 soveposer sent tirsdag kveld og de kom i posten i dag, torsdag.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 07:48   #33
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Kjøpte et Bergans Compact 3-pers. telt.

Hva slags telt har du ?

(mulig jeg ønsker meg et lettere telt etterhvert, men i allefall greit å prøve ut om det blir mye telting framover. Har siklet litt både på Helsport og Fjellreven, men de er såpass kostbare, så det får heller bli engang i fremtiden.

Jeg har også Bergans Compact 3,men det blir aldri brukt mer. Har også et Helsport 2-telt og Bergans Wiglo. Sistnevnte er det mest geniale jeg har vært borti når vi er to barn og to voksne. Men det er jo ganske tungt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 08:35   #34
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Denne står på min ønskeliste, tar 50 liter og bare 850 gram egenvekt.



Skulle gjerne hatt dette teltet også. 1850 gram og plass til fire.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 08:45   #35
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Den så veldig fin ut. Har selv en Camelbak, som jeg bruker på korte turer med jentungen. Når vi skal ha med drikke og litt å spise og kanskje en ekstra jakke.

Ellers har jeg brukt den til terrengsykling når jeg er ute på lengre turer, både til drikke og en ekstra jakke o.l.

Kjempekjekt med drikkesystem, ja. Drikkesystemet jeg har i denne sekken, har jeg tenkt å bruke i de andre sekkene mine også.

Fjellsport.no kan jeg også anbefale på det varmeste.
Bestilte 2 soveposer sent tirsdag kveld og de kom i posten i dag, torsdag.

Bestilte også på tirsdag. Fikk ny melding bare 2 timer etter bestilling, om att ordren var behandlet og klar for sending. Knallbra
Skulle egentlig hatt sekken i går, men fikk beskjed av Posten om att dem hadde rotet med pakken min, så kommer kanskje i dag....

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 17:14   #36
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Pakken kom i dag, og med denne fulgte det en rabattkode som gir 15% avslag på neste ordre. Jeg blir ikke å bruke denne, så rop ut om noen vil benytte seg av den

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 20:30   #37
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Skulle gjerne hatt dette teltet også. 1850 gram og plass til fire.

Det var utrolig kult! Jeg prøver å finne vannsøyle - tåler det en skikkelig regnskur?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-14, 12:16   #38
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sekk til fjellturer

Noen som har tips til turkjøkken?
Heller nå mot en Primus Eta Power, men er helt fersk
og åpen for tips/andre forslag.

Og liggeunderlag ? Noen med erfaringer
fra Exped Synmat?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no