Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Liten sykkelkurv til å ha på styret

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-16, 22:36   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liten sykkelkurv til å ha på styret

Noen som vet om det går an å få tak i? Har nettopp byttet ut min blytunge bysykkel med en lettere hybridsykkel, og jeg savner kurven pg muligheten til å ha med seg litt. Jeg kan ikke fordra ryggsekk, så det er det ingen vits i å foreslå.

Jeg prøvde med den gamle sykkelkurven, og så jo fort at avstanden mellom styre og hjul var for kort. Men det burde da fins en liten nett kurv som passer på en sånn sykkel også?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 22:43   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liten sykkelkurv til å ha på styret

Kanskje du finner noe her: http://www.sykkelpikene.no/categorie...kurv-og-kasser

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 22:49   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten sykkelkurv til å ha på styret

Takk. Jeg kikket på den siden, men fant ikke helt ut av om det var noe som passet. Kan jo sende en mail og spørre.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 22:53   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liten sykkelkurv til å ha på styret

Jeg kjøpte en liten kurv på Biltema for noen år siden. Den passet ikke til sykkelen jeg hadde da, men kanskje den hadde passet nå. Jeg hang den oppi utslagsvasken i stedet, og har 3 flasker med vaskemiddel i.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 22:55   #5
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liten sykkelkurv til å ha på styret

Jeg kjøpte min Biltema, funker fint på min sykkel.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 22:55   #6
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liten sykkelkurv til å ha på styret

Jeg trodde ikke min var beregnet på barn, men den ligner denne:
http://www.biltema.no/no/Fritid/Sykl...rn-2000018946/



Grei pris i tilfelle bomkjøp, iallfall.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no