Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelpe meg!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-07, 11:24   #1
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Hjelpe meg!

Vi skal jo gå i Jotunheimen om et par uker... Og den ruta vi skal gå innebærer at vi må gå over en ISBRE!!!!!!!! Jeg hadde ingen planer om noen isbre. Jeg er jo livredd sånt..

Men vi må gå den veien, for det var der det var ledige hytter. Og isbreen var visst bare en km lang der vi skal gå over.

Tror dere vi overlever?

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 12:07   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelpe meg!

Hvis det er en oppmerket løype skulle det går greit. God tur.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 12:11   #3
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Hjelpe meg!

Det går sikkert fint, høres gøy ut. God tur.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 12:12   #4
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelpe meg!

Jeg har akkurat gått over en bre og jeg lever ennå!

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 12:16   #5
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelpe meg!

Gå med en brefører!

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 21:16   #6
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Hjelpe meg!

dere går godt sikret og alt kommer til å gå bra om uhell skulle skje. hør med dem om andre uhell som har skjedd der.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 21:18   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.428
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg!

Heldiggrisen!!

:dødsmisunnelig:

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 21:28   #8
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.980
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg!

Gå merket løype, så går det nok helt sikkert bra.

Hvilken bre dreier det seg om?

Ring og hør med Turistforeningen hvis du føler deg usikker, de er oppdatert på forhold og hva man må ta hensyn til.

God tur!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 21:46   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg!

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Vi skal jo gå i Jotunheimen om et par uker... Og den ruta vi skal gå innebærer at vi må gå over en ISBRE!!!!!!!! Jeg hadde ingen planer om noen isbre. Jeg er jo livredd sånt..

Men vi må gå den veien, for det var der det var ledige hytter. Og isbreen var visst bare en km lang der vi skal gå over.

Tror dere vi overlever?



Det kommer til å gå bedre enn best, og alle vil ha det gøy, og du vil være så stolt etterpå,
og 1 km isbre er ingenting.


(Jeg vil være med )

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 22:49   #10
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg!

Besseggen og Galdhøpiggen. Forbi Juvasshytta og opp. Der er breen. :angst:

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 09:10   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.428
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg!

De har breførere på Juvass med daglige turer over Styggebreen. No problem. Ring dit først og snakk med dem og avtal tidspunkt! De folka går der hver dag hele sesongen, og vet hva de driver med. Og de har utstyret du trenger. Opp til Galdhøpiggen går det reneste 17.maitog hver dag hele sommeren og hver helg hele høsten, både fra Spiterstulen og Juvasshytta.

God tur!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 01-08-07 kl 09:18.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 19:09   #12
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelpe meg!

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Besseggen og Galdhøpiggen. Forbi Juvasshytta og opp. Der er breen. :angst:

Jeg har gått der. De har breførere og tau (hvis jeg husker helt riktig). Null problem.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 21:33   #13
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.772
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg!

Det er en flott tur! Jeg antar at dere skal gå med brefører og at dere får utdelt isbrodder. Gled deg!

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 17:53   #14
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.980
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg!

Dere må gå med brefører over Styggebreen, ved Besseggen er det vel ikke noen store breer så vidt jeg kan huske.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 19:42   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.428
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg!

Nei, Besseggen er totalt brefri

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 20:45   #16
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelpe meg!

Å, du får helt sikkert en fantastisk flott tur. Gled deg!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 23:33   #17
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelpe meg!

Syns det hørtes spennende ut jeg, da. Håper du blir kvitt skrekken og får en fantastisk tur! Det vil jo være synd hvis hele bre-opplevelsen bare blir preget av frykt...

Lykke til - og god tur!

  Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 10:59   #18
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg!

Nå er det bare noen dager igjen til jeg reiser. Jeg gleder meg. Vi skal forresten gå i fjellene på Hardangervidda i stedet. Passer meg utmerket.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 11:01   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg!

Et lite tips: Ikke bruk seilerstøvler. :erfaren:

Riktig god tur! (Nå ser jeg at det trolig ikke ble noen bre allikevel, og det er kanskje like greit.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 11:04   #20
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Et lite tips: Ikke bruk seilerstøvler. :erfaren:

Riktig god tur! (Nå ser jeg at det trolig ikke ble noen bre allikevel, og det er kanskje like greit.)

Absolutt ingen bre. Blir panisk bare ved tanken. Goretexsko er det beste å gå i. Ikke blir man våt og ikke kald.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no