Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem av dere har kontrollen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-07, 17:47   #21
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Mulig eg bomme totalt her no, men eg tenke at det kanskje ikkje er uten grunn at desse menna ikkje har oversikt? Har dei fått lov å prøve seg, fått lov å prøve skaffe seg ei oversikt? For lets face it, en dør ikkje av å måtte kjøpe et brød på Shell fordi ingen har huska det, låne en dl sukker av naboen eller få lapp i barnehagen om at barnet mangle skift.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 17:52   #22
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Det meste har vi begge kontroll på. Bleier, matvarer og merker og slikt. Det er mulig jeg har best overoppsyn, men jeg nekter å være ene-kontrollør. Foressten, bleier fikser som oftest han. Jeg er enig med Haugtussas insinuasjon. Dersom vi fikser og ordner alt gjør vi det jo unødvendig for dem å fikse og huske tingene selv.

Han har ansvar for oppvaskmaskin og det som må vaskes for hånd, jeg har ansvar for klesvask og det som hører med. Det hender titt og ofte at vi bytter oppgaver eller at han blir lei av å se på klærne som henger til tørk på sjette dagen og legger de i skapet for meg. Da ser jeg gjennom fingrene med at han har blandet singletter og kortermede topper

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 17:55   #23
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Bleier og mat har han full kontroll på. Klesstørrelsen til ungene, hva de trenger av klær til ulike tider og hvor dette skal skaffes(arve, kjøpe, finne frem fra glemselen) har jeg roen på.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 18:00   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Teomannen har kontroll på det aller meste av husting (mangler det Zalo eller hvitløk, for eksempel). Han er også den som vet hvor alle sammen har lagt tingene sine til en hver tid. ("Vesken din ligger på plassen sin i gangen, kjære.")

Jeg er den eneste som har kontroll på klær. Det er bare så vidt han klarer å kjenne igjen sine egne klær, til og med, og jeg finner til stadighet mine klær, Frøknas klær og Blobbens klær i hverandres klesskap. "At du ikke kan se forskjell på et par sokker i str. 39 og 31, kan jeg til en viss grad forstå, men at du ikke kan se forskjell på en t-skjorte i str 46 og str. 116 …!?!" "Er det åpenbart at 116 er en mindre størrelse enn 46 altså? " ( )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 18:16   #25
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

På noen områder kan mannen min kanskje være sånn, mens jeg kan være tilsvarende sosete på andre områder. Men sånn generelt har vi oversikten begge to.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 18:23   #26
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Begynte å lese tråden fordi jeg trodde det var TVens fjernkontroll dere snaket om. Den har nemlig jeg kontroll over

Men så var det alt det andre da. Etter mer enn 20 år sammen har enkelte ting begynt å feste seg i hodet hans. Nå vet han at står det fiberbakst er det ikke det samme som grovbrødmel, nemlig. Når det gjelder familiens klær tror jeg ingen har kontroll, i hvert fall ikke jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 18:26   #27
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Selvfølgelig har mannen like god kontroll (minst) som meg. Er ikke det vanlig?

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 18:29   #28
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Selvfølgelig har mannen like god kontroll (minst) som meg. Er ikke det vanlig?

Jada, klart det . Han vet alt om meltyper, kosmetikk og hudpleie og jeg vet alt om duppedingser til PC, telefonene og you name it

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 18:34   #29
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har nok MEST kontroll, for å si det sånn. Det er jeg som handler inn som regel også, og vasker tøy.

Men han vet hva hun spiser av mat, bruker av klær og størrelse på bleier ja Det at jeg gjør det meste av disse tingene har med arbeidsfordeling i heimen å gjøre.

Jeg trenger ikke fortelle han noe om han skal være alene med henne ei helg nei.

Samme hos oss

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 18:36   #30
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Det pleide å være meg som visste det meste om ting og tang i dagliglivet, men etter at mannen har vært hjemme i 6 mnd så har det endret seg. Og takk og lov for det, for jeg begynte å bli lei av det.

Det er bra tips det altså: dersom dere skal ha et barn til, og er lei av å være den som skal ha overoppsynet og mannen bare "hjelper" til: la ham få lang permisjonstid, de trenger ofte mange måneder før det snur.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 18:36   #31
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Jeg har full kontroll her hjemme. Mannen min har lite eller ingen kontroll. Jeg kan sende mannen min på butikken med huskelapp, og han kan komme hjem med totalt andre ting enn det som i utgangspunktet sto på lappen.
Men jeg syns at det er en del av sjarmen hans at han er sånn. Jeg liker å ha kontroll, så da så.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 18:36   #32
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Opprinnelig lagt inn av SiwH, her.

Jada, klart det . Han vet alt om meltyper, kosmetikk og hudpleie og jeg vet alt om duppedingser til PC, telefonene og you name it

Ja akkurat!
Sånn blir det når mannen har bodd for seg og har vokst opp med søstre.Når jeg har bodd for meg selv og har arvet teknisk innsikt fra far så blir det som du sier.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 18:48   #33
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Her har jeg full kontroll, og syns det er greit...

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 18:51   #34
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Det er bra tips det altså: dersom dere skal ha et barn til, og er lei av å være den som skal ha overoppsynet og mannen bare "hjelper" til: la ham få lang permisjonstid, de trenger ofte mange måneder før det snur.

Da får jeg håpe at 3,5 måneder holder - han startet i dag.

Nei da, Blåmann er faktisk ikke så aller verst på dette feltet, selv om det selvfølgelig (etter min oppfatning) er jeg som har klart best oversikt. Det gjelder ikke minst klær. Må innrømme at jeg er litt spent på hvilke habitter Liv vil bli å se i denne høsten.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:03   #35
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

I følge fru Wilh Wilhelmsen lider nok jeg av en genfeil, for jeg har ikke kontroll på noe av det som foregår i heimen. Det har ikke alltid vært slik. Men p.t. er det mannen som vasker klær, lager middag, rydder, lager matpakke til guttungen, henter og leverer i barnehage osv. Jeg føler meg elendig på dette feltet nå. Jeg er ikke kvinnelig, tydeligvis, for jeg evner ikke multitasking. Nå jobber jeg - og da duger jeg ikke som husmor.

Jeg må skjerpe meg. Alvorlig talt. Nå skal jeg bare slappe av i tyve minutter, så skal jeg hive meg rundt og rydde huset. Puh. Det hørtes slitsomt ut. (Må legge til at jeg har litt å gå på altså, for jeg har seriøst rula gata tidligere på hjemmefronten. Det går opp og ned her i huset, tydeligvis.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:10   #36
KristinS
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 281
KristinS er litt kul
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Er vel jeg som har mest kontroll på mat og klær hjemme. Men mannen er informert.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:16   #37
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Ja akkurat!
Sånn blir det når mannen har bodd for seg og har vokst opp med søstre.Når jeg har bodd for meg selv og har arvet teknisk innsikt fra far så blir det som du sier.

Heldiggris både for deg selv og for ham. Hos oss har jeg gitt opp duppedingsene, utenom mine egne, og han har gitt opp mat og hudpleie. Det er nok av ting han kan bra uansett.

Tilbakeblikk: Klærne hos oss legges pent brettet i en haug og så får vi hver for oss (fem stykker) gå og hente det vi eier. INGEN kan ha kontroll på singletter og T-skjorter og underbukser i en familie med tre hunkjønn (13, 15, 43) og to hannkjønn (11, 44).

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:16   #38
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Vi har 50/50 eierskap i AS Hjemmet. Mannen har full kontroll på alt som heter husvask og klesvask. Jeg styrer handlelisten. Jeg foretrekker å handle mat, han foretrekker å bestemme når, hvor og hvordan huset skal rengjøres. Jeg klarer helt fint å vaske. Han klarer helt fint å handle. Men når han handler så kjøper han det som står på handlelappen. Er det utsolgt så finner han ikke alternativene. Og står det mel er det ren bingo hvilken meltype som ligger i handleposen (selv om jeg har forklart ca. 1000 ganger at mel=siktet, fin hvetemel). Hvis jeg styrer støvsuger og vaskekost dukker det garantert opp en hybelelefant midt på stuegulvet 35 sekunder etter jeg vred opp den siste vaskekluten. Hvis det er mannen som vasker er det gjerne strøkent i minst et døgn. Jeg kan fint farge hvitvasken grårosa og krympe ullgenserene til mannen slik at de passer Snupp. Det skjer ikke når mannen vasker klær.

Mannen er for øvrig genial på "shoppe klær til sin fru"-fronten. Og han klarer fint å kle på Snupp med riktig mengde og størrelse, han bare foretrekker at jeg plukker ut hva han skal ha på seg.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:16   #39
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Jeg har en engasjert og driftig mann som har minst like mye kontroll som meg.
Bleiestørrelser, mat etc.
Han vet til og med størrelsen på undertøyet mitt, så han kan overraske meg med noe pent til jul eller bursdag...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:17   #40
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem av dere har kontrollen?

Mannen har mer kontroll enn meg på typiske kvinnelige sysler tror jeg. Han har mer kontroll på vasking, matlaging, baking og lignende. Jeg er mer organisator som skriver handlelister, lager matplaner, pakkelister etc.. Men sånn i det store og det hele tror jeg vi kan og vet det meste av hjemlige sysler, begge vet hvordan vaskemaskinen brukes og hvilken bleiestørrelse poden bruker for tiden. Den største skjevheten ligger vel i at han er handy på alle områder - både de typisk kvinnelige og mannlige tingene. Jeg er generelt ganske uhandy.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no