Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Barn bør ikke begynne i barnehage før de er to år

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-09, 15:03   #121
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.978
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn bør ikke begynne i barnehage før de er to år

Jeg leste innlegget til Lars Smith i avisa i dag. Jeg er veldig på bølgelengde med det han skriver i dag. Det avviker jo en del fra det som stod på trykk forrige gang. Skyldes det journalister som ønsker å være litt ekstra tabloide; eller?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 11:47   #122
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barn bør ikke begynne i barnehage før de er to år

Da mine to eldste barn gikk i barnehage var de der 9-10 timer hver dag. Jeg hadde konstant dårlig samvittighet. Husker at mellomste stadig sovnet i sofaen før barnetv og vi spiste middag kl. 1830. Jeg var i en veldig vond sirkel og svært fortvilet over hele situasjonen. Økonomisk hadde vi ingen mulighet til at jeg kunne jobbe mindre akkurat da. Etter to år, og da minste var 2,5 år kunne jeg redusere med en time om dagen. Den timen var god. Da kunne jeg gå fra jobb kl. 15 (vintertid), kl.1430 (sommertid). Den timen gjorde en utrolig stor forskjell.

Ideelt sett syns jeg 6 timer er mer enn nok for barn under 3 år.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no