Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hold-in-underkjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-11, 09:33   #1
Line123
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 21
Line123 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hold-in-underkjole

Har en undekjole som er tettsittende¨til julebordet. Finnes det en litt penere underkjole med hold inn og hvor får jeg tak i en slik?

Line123 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 11:19   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Lindex har kjoler

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 12:08   #3
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Jeg har fra Linex.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 12:20   #4
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Her er det i hvert fall noen:

http://www.buyhelse.no/Avdelinger/He...FcMl3godnX37FQ

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 14:09   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Har sett at KappAhl har fått noe hold-inn-undertøysgreier også.

Dere som har prøvd slikt - rapportér gjerne om hva som funker og hva som ikke gjør det!
(trenger slikt til julebordet)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 14:51   #6
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Jeg har ikke råd om hold-in underkjoler, men har et hold-in-spørsmål: Jeg skal også ha tettsittende kjole på julebordet og så at det ble nødvendig med hold-in. Kjøpte meg en sånn hold inn-singlet, men hva med puppene? De blir jo helt flatklemte, jo! Jeg vil ha flat mage, ikke flat(ere) pupper!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 15:02   #7
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.858
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Hva med hold in truse da?

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 15:04   #8
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Har prøvd, men den ruller og da får jeg valk rett under puppene. Har prøvd to forskjellige hold-inn truser. De holder seg inne, men ikke oppe. Ikke hele kvelden, i alle fall.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 15:09   #9
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har ikke råd om hold-in underkjoler, men har et hold-in-spørsmål: Jeg skal også ha tettsittende kjole på julebordet og så at det ble nødvendig med hold-in. Kjøpte meg en sånn hold inn-singlet, men hva med puppene? De blir jo helt flatklemte, jo! Jeg vil ha flat mage, ikke flat(ere) pupper!

Korsett. Ikke (nødvendigvis) i Marie Antoinette-sjangeren, men sånne som man får kjøpt på ordentlige undertøysforretninger.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 15:15   #10
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Korsett. Ikke (nødvendigvis) i Marie Antoinette-sjangeren, men sånne som man får kjøpt på ordentlige undertøysforretninger.

Jeg har ordentlig korsett, men fettet blir jo presset oppover slik at man faar slike lekre valker paa ryggen og under armene

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 15:18   #11
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Jeg har ordentlig korsett, men fettet blir jo presset oppover slik at man faar slike lekre valker paa ryggen og under armene

Men er det ikke for trangt da, rett og slett?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 16:47   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hold-in-underkjole


Denne er fra Lindex. Koster 299 (og nå er det 20 %) - Den kan vel umulig rulle oppover, tenker jeg (og vurderer å kjøpe meg)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 19:20   #13
Trultesnippen
Fersk trulte
 
Trultesnippen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 192
Trultesnippen er litt kul
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.


Denne er fra Lindex. Koster 299 (og nå er det 20 %) - Den kan vel umulig rulle oppover, tenker jeg (og vurderer å kjøpe meg)

Den var fin!

Men hvor mye hold in er det i en slik kjole da?
*hold-in-novise*

__________________
Trultesnippen og gutta
Trultesnippen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 20:59   #14
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Vekker er den ikke, men den er god:

http://www.figleaves.com/uk/product....e=&colour=Nude

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 21:38   #15
lilium3
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Asker
Innlegg: 137
lilium3 er litt kul
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Sjekk at det er skikkelig gummikant nederst som gjør at den holder seg nede. Kjøpte en hold-in i all hast i sommer og brukte en hel fest på å dra i en underholde som krøp oppover og oppover

Snart skal kjolen på igjen og jeg må ut på hold-in shopping. Får se på Lindex, ellers har visst Triumph sin fått bra kritikk

__________________
*********************************
Lilium3 og turbotrollene 01-04-04


"Never run faster than your guardian angel can fly..."
lilium3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 21:46   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Vekker er den ikke, men den er god:

http://www.figleaves.com/uk/product....e=&colour=Nude

Hvordan går man på do med en sånn på? Og på stigende promille utover kvelden? Jeg frykter full skjærings...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 21:48   #17
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Opprinnelig lagt inn av lilium3, her.

Får se på Lindex, ellers har visst Triumph sin fått bra kritikk

Jeg prøvde å prøve noe sånt fra Triumph ifjor en gang, men ga opp.

Nei, kanskje valkene må få lov å ha fritt fall på julebordet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 22:50   #18
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.


Denne er fra Lindex. Koster 299 (og nå er det 20 %) - Den kan vel umulig rulle oppover, tenker jeg (og vurderer å kjøpe meg)

Den har jeg også.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 08:37   #19
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Den har jeg også.

Og den sitter der den skal hele velden?

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 08:39   #20
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Jeg har en ting fra ellos. Brukte den under brudekjolen og å flere ganger etter det.den er genial.
Ser de har fått den i kortere modell og


Så en sånn test på sånn her i et blad, husker ikke hvilket og da kom den fra de her egelske bertene som er på tven og veldog populærer for å kle opp damer,den ble slakta.
Var en truse fra Lindex som vant og en topp fra en annen plass

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no