Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hold-in-underkjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-11, 08:40   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.943
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Jeg kjøper det jeg kaller pansertruser. De går fra rett under puppen, og da slipper jeg valken under der. Har kjøpt på Lindex og synes de er overraskende effektive. Det er ikke skrekkelig behagelig, men jeg går svært lite på do med slike truser, så absolutt alt holdes på plass.

Skal vurdere en sånn kjole, tror jeg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 08:41   #22
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Har nettopp kjøpt meg en genial underkjole fra Triumph! Pure Sensation heter den, jeg er strålende fornøyd. Den er fin, holder inn skikkelig samtidlig som det ikke "tyter" valker noen steder. Funker veldig bra over brystene også. Her er link:

http://www.triumph.com/no/no/4260.html

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 08:51   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.943
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Men de er jo så bittesmå i bh-størrelsen. Eller i hvert fall altfor små til meg; bruker FF.

Og puppene mine er jeg jo fornøyd med, så de vil jeg jo ikke gjøre mindre.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 08:56   #24
lilium3
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Asker
Innlegg: 137
lilium3 er litt kul
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Opprinnelig lagt inn av Shane, her.

Har nettopp kjøpt meg en genial underkjole fra Triumph! Pure Sensation heter den, jeg er strålende fornøyd. Den er fin, holder inn skikkelig samtidlig som det ikke "tyter" valker noen steder. Funker veldig bra over brystene også. Her er link:

http://www.triumph.com/no/no/4260.html

Men holder den seg på plass hele kvelden? Har også en som sitter som et skudd, men den kryper oppover, oppover, oppover

__________________
*********************************
Lilium3 og turbotrollene 01-04-04


"Never run faster than your guardian angel can fly..."
lilium3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 09:03   #25
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Jeg har kjøpt en lite flatterende body hos Ellos som funker bra på meg. Den er veldig lite sexy, men den gjør jobben sin.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 09:07   #26
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Opprinnelig lagt inn av lilium3, her.

Men holder den seg på plass hele kvelden? Har også en som sitter som et skudd, men den kryper oppover, oppover, oppover

Den sitter ja! Jeg var litt skeptisk ifht det, men det gikk veldig fint.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 11:25   #27
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.462
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Hm, tror jeg må innom Lindex og ta en titt. Den ruller ikke opp, altså?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 11:43   #28
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Hater at de ruller oppover

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 11:51   #29
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Hvordan velger man str på slike ting? Har hørt rykter om at man burde velge en str mindre enn man bruker til vanlig, stemmer det? Får man tak i noe i str xs noe sted? Produsentene har ikke skjønt at etter x antall svangerskap kan man ha mye som henger uten at man bruker større str.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 12:33   #30
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Det lurer jeg også på. Jeg bruker L til vanlig, men synes ikke effekten var optimal med L i hold-in-singlet. Bør man egentlig gå ned en størrelse? De skal jo sitte ordentlig stramt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 12:41   #31
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Jeg var på en Triumph-butikk og fikk hjelp til å finne riktig str av de som jobber der

Trinny & Susannah har visstnok sånt stram-inn undertøy som skal være veldig bra, men vet ikke hvor det selges.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 17:12   #32
emma71
utfordrer ikke
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 688
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Jeg har den hold-in-kjolen fra Lindex og på meg kryper den oppover. Jeg innbiller meg at det er fordi jeg har på nylonstrømper under og at den bittelille gummikanten da ikke får skikkelig feste. Størrelsesmessig har jeg kjøpt den samme som jeg bruker ellers og hold-in-effekten er ikke så veldig merkbar da, burde absolutt kjøpt en størrelse mindre. Men den glatter ut valker allikevel, så det blir penere med den under en litt ettersittende kjole.
I tillegg har jeg de høye hold-in-trusene fra Lindex, og de er veldig gode! Går helt opp til bh-kanten og dermed ingen valker man ikke allerede får av en bh-kant.

__________________
Mamma til storebror, født jan 06 og lillesøster, født april 09.
emma71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 17:33   #33
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Og den sitter der den skal hele velden?

Jepp! Det er en sånn silikonring nederst som gjør at den sitter der den skal.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 17:35   #34
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Opprinnelig lagt inn av Shane, her.


Trinny & Susannah har visstnok sånt stram-inn undertøy som skal være veldig bra, men vet ikke hvor det selges.

er den jeg mente med den testen jeg leste i et blad. var 10 eller 15 damer som prøvde og alle syntes at det undertøyet var det dårligste

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 18:31   #35
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Men kan man spise julemat, bøtte innpå med alkohol og danse i slike?
Eller funker de slik at du begrenser deg på alle måter også der?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 20:45   #36
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Men kan man spise julemat, bøtte innpå med alkohol og danse i slike?
Eller funker de slik at du begrenser deg på alle måter også der?


Jeg har prøvd alle tre tingene du beskriver, og det funket som bare rakkern

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 20:51   #37
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

De gangene jeg har gått på fest i holdin-utstyr har jeg ikke hatt det så gøy eller behagelig eller orket å spise eller drikke så mye, egentlig. Moderat strømpebukse går greit, men skikkelig stramme ting gir meg litt dåne-korsett-feelingen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 21:30   #38
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg kjøper det jeg kaller pansertruser. De går fra rett under puppen, og da slipper jeg valken under der. Har kjøpt på Lindex og synes de er overraskende effektive. Det er ikke skrekkelig behagelig, men jeg går svært lite på do med slike truser, så absolutt alt holdes på plass.

Skal vurdere en sånn kjole, tror jeg.

Går man på Lindex da og spør etter pansertruser?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 22:20   #39
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

:abonnerer: Hilsen har-nettopp-kjøpt-kanskje-hakket-for-stram-kjole-til-julebord.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 22:37   #40
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.627
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hold-in-underkjole

Rulling er noe dritt!

Og bulker og fett som tyter over kanten er enda mer dritt!

Prøv Missas WonderSuit - garantert ingen rulling eller bulking!


På tilbud denne uken. Kommer snart til et julebord nær deg.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no