Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: En dameundersøkelse: Er du kjole- eller buksedame?
Kjoledame, går definitivt mest (eller bare) i kjoler/skjørt 30 14,22%
Buksedame, går definitivt mest (eller bare) i bukser 70 33,18%
Mest kjoledame, men bruker også bukser en del 24 11,37%
Mest buksedame, men bruker også kjoler/skjørt en del 50 23,70%
Jeg bruker bukser og kjoler/skjørt omtrent halvt om halvt 30 14,22%
Jeg er mann, men brenner etter å se svarene 0 0%
Noe annet som amishbluen ikke har greid å se for seg 7 3,32%
Deltakere: 211. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-11, 16:18   #41
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

Jeg bruker kjole/tunika og bukse nesten hele tiden. Less is more har aldri helt slått an hos meg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 16:41   #42
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

Tenkte akkurat på det, det der med kjole og bukse har jeg aldri skjønt meg på. Tunika og en helt smal bukse er en ting, men en udiskutabel kjole? Til bukse? Why?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 17:11   #43
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

Jeg kan jo ikke stemme noe som helst. Tights er ikke bukse. Og jeg går ikke i kjole. Så det.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 17:41   #44
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

I hodet mitt er jeg kjoledame, men i praksis blir det stort sett bukser til daglig.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 17:51   #45
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Tenkte akkurat på det, det der med kjole og bukse har jeg aldri skjønt meg på. Tunika og en helt smal bukse er en ting, men en udiskutabel kjole? Til bukse? Why?

Jeg bruker smal bukse, da. Det er mest fordi jeg liker kjoler, men synes jeg har lite pene ben. Men det blir mest tunikakjoleaktige greier jeg bruker, da.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 17:59   #46
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

Kjoledame som bruker bukser innimellom. Skjørt brukes sjelden, finner nesten aldri noen som passer i livet. Jeg er tynn og rett i livet og skjørt ramler stort sett av. Bukser brukes i overgangsperiodene om høst og vår når støvletter eller små sommersko ikke er aktuelt.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 18:25   #47
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

50/50 ca. Men det er nå. For 3 år siden hadde jeg nesten bare bukser på meg. Når vi bodde i Miami så var det så deilig å bruke skjørt så da ble det en vane.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 18:39   #48
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

AmishFOF melder seg. Jeg bruker ikke bukser i det hele tatt.

  Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 18:45   #49
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

Buksedame. Men, jeg øver på å bli flinkere til å bruke kjole/skjørt i helgene.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 19:16   #50
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

Kjoledame.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 19:41   #51
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

Jeg tipper jeg bruker kjoler/skjørt 50% av dagene, kanskje litt mer.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 19:46   #52
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 769
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

Buksedame.
Skjørt og kjole bare til festlige anledninger

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 19:47   #53
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

Ja takk, begge deler.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 19:49   #54
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

Bruker nok mest bukser, men det blir en del kjoler/skjørt og. Også bruker jeg en del tunika over bukse, tights eller strømpebukser.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 20:07   #55
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

Mest buksedame, men skulle gjerne vært mer kjoledame. Jeg har rett og slett ikke legger som fortjener å flashes. Hvis jeg bruker kjole til hverdags, er det som regel en som kan brukes over jeans.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 20:11   #56
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

Deffinitivt buksedame.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 21:08   #57
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

Jeg bruker skjørt eller kjole et par-tre dager i uka på jobb. Men kan også ha lange jeansperioder. Prøver å bli flinkere til å pynte meg litt til hverdags også, og har helt klart blitt inspirert her inne på FP til å bruker mer kjoler.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 21:21   #58
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

Jøss! Ble foreløpig overrasket over at buksedamene var i flertall. i shoppingtråden er det veldig mye skjørt og kjoler, mener jeg å få fornemmelsen av.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 22:35   #59
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

Opprinnelig lagt inn av Schous, her.

Jøss! Ble foreløpig overrasket over at buksedamene var i flertall. i shoppingtråden er det veldig mye skjørt og kjoler, mener jeg å få fornemmelsen av.

Det er de som bruker skjørt og kjole som shopper!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 22:05   #60
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Er du kjole- eller buksedame?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg bruker kjole/tunika og bukse nesten hele tiden. Less is more har aldri helt slått an hos meg.

Jeg også. Jeg er veldig glad i å gå med kjole, men kjenner meg noen ganger litt lite påkledd når jeg går med det, så da blir det gjerne bukse i tillegg. Ikke nødvendigvis det stiligste, men så lenge jeg trives med det får det være greit.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no