Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Droppe barneforsikring?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-08, 00:13   #41
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Det er et viktig poeng; det voksne barnet kan fortsette forsikringen uten ny helseerklæring, og det kan være verd en del. Vi har forsikret våre, og som resten som har; ikke pga helsetilbudet, men pga uføredekning og bistand i fbm fravært fra jobb pga foreldreoppfølgning.

Kva slags forsikring har de og kor hen?.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 00:14   #42
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Vi velger å ha våre tre forsikret av de samme grunnene som Teofelia nevner. Spesielt det punktet om at voksne barn med barneforsikring får livs-/uføreforsikring uten legeerklæring er viktig for meg. Spesielt etter mitt eget hjerneinfarkt hvor jeg heldigvis var forsikret gjennom sykepleieforbundet, og har beholdt den forsikringen etter at jeg meldte meg ut (fordi jeg neppe ville fått forsikring i et annet selskap).

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 00:16   #43
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.961
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Kva slags forsikring har de og kor hen?.

Har ikke dobbeltsjekket det nå, men mener det er Superforsikringen til Storebrand. Er i sistnevnte selskap, i allefall. Vi gjorde en nokså grundig vurdering for fem år siden, men har ikke gjort sjekken siden. Tror vi betaler ca 15-1600 i året, og har ingen rabatter.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 00:21   #44
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Har ikke dobbeltsjekket det nå, men mener det er Superforsikringen til Storebrand. Er i sistnevnte selskap, i allefall. Vi gjorde en nokså grundig vurdering for fem år siden, men har ikke gjort sjekken siden. Tror vi betaler ca 15-1600 i året, og har ingen rabatter.

Ok, Storebrand er nok nesten den einaste som har det med uførepensjon videre inkl i sjølve barneforsikringen. (utvida eller super forsikringa). Dei fleste andre har det som tillegg og det trur eg mange ikkje er klar over. Dumt hvis det er ein av dei viktigaste grunnane til at dei forsikrer. Gjensidige f.eks har ein eingongsubetaling (rundt 500 000) ved ung varig ufør (er visst veldig sjelden) inkl i standardforsikringen men uførepensjon er i tillegg og kostar ein del. Blir to ulike ting.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 00:27   #45
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Vi har forsikring for barnet, mest på grunn av

*dersom han blir ufør før han blir voksen, så kommer det godt med de ekstra millionene. Uførepensjon for unge voksne er ikke spesielt mye altså.

*Dersom han blir alvorlig syk så får vi tilskudd for hver dag som vi må være på sykehus.

Vi har altså ikke forsikring pga helsetilbudet, det er mer enn godt nok som det er, men støtteordningene for foreldre med alvorlige syke barn er etter mitt skjønn langt i fra bra nok til at jeg velger vekk forsikring, og jeg har sett mange familier slite økonomisk på grunn av det.

Men om noen har gode argumenter mot dette, så vil jeg gjerne høre, for jeg er langtfra noen ekspert på det.

Det får man selv om man ikke har forsikring.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 00:37   #46
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Jeg håper dere også har medisinskforsikring og ikke bare ulykkeforsikring på barna.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 10:29   #47
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Vi er i tenkeboksen ift barneforsikring nå. Beløpsmessig er selskapene noenlunde like. De skiller seg fra hverandre på hvilke sykdommer som dekkes, men selv de beste dekker ikke spesielt mange. Det er stort sett "småbeløp" som utbetales (30-150 000), bortsett fra selve uføredelen (medisinsk og/eller ulykke, alt etter selskap og dekningsgrad). Her er det fra 1.5 til 3 mill ved 100 % uførhet. Flott!

... bare det at det er UHYRE SKJELDEN at det settes en 100 % uføregrad på barn/ungdom.

Artikkel fra 2004, DinSide: http://www.dinside.no/okonomi/bankfi...art111156.html

Forskriften det henvises til ved fastsettelse av invalidegrad: http://www.lovdata.no/cgi-wift/ldles...0421-0373.html

Så da er spørsmålet - har man egentlig den dekningen man tror? Eller er dette en ripoff av dimensjoner?

Tannbehandling og dagpenger ved sykehusopphold er greit å ta med seg. Men 1500 kroner året per barn i 18 år blir fort penger det også, i vårt tilfelle 81 000 kroner. Man kan sitte noen dager på sykehus for den summen. Et par porselenskroner skulle det også være rom for.

Jeg sier ikke at man ikke skal forsikre, men man bør gå gundig gjennom hva men egentlig er forsikret mot, og hvilke ytelser man kan forvente hvis noe skulle skje.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 11:03   #48
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Vi har ikke barneforsikring, på grunn av det som er nevnt over her. Men jeg visste ikke det om videreføring av uføreforsikring, så vi må nok vurdere det nok en gang.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 11:27   #49
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Jeg er inhabil siden jeg jobber i forsikringsselskap, men jeg vil bare presisere dette. Det Elisabeth Realfsen sa var at man kunne droppe barneforsikringen for hvis man hadde en trygg og god økonomi så kunne man selv dekke uforutsette utgifter hvis uhellet var ute.

Poenget er at vi ikke har så trygg og god økonomi at vi kan dekke dette selv hvis uhellet er ute. Derfor har vi forsikring.

Samt av de årsakene som esme nevner.

mjk: det stemmer at noen forsikringsordninger er sånn at man kan forsette å beholde ordningen selv om barnet har blitt sykt i oppveksten uten ny legeerklæring. Men dette er på langt nær alle, så du må undersøke før du tegner forsikring.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 16:45   #50
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Vi har ikke barneforsikring på våre, av samme grunner som det ble snakket om i "tv2 hjelper deg". Dessuten er lillesøster født i uke 27, og jeg har rett og slett ikke undersøkt om hun kan få forsikring noe sted, men jeg har forstått at andre har hatt problemer med å forsikre sine premature barn. Og så synes jeg nesten ikke at vi kan forsikre storesøster når ikke lillesøster har forsikring... Det er jo urettferdig! Men dette skal jeg jammen tenke litt mer på, gitt.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 16:47   #51
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Hva med ACE-forsikring? Den kan du velge selv om man har kroniske sykdommer og/eller funksjonshemming.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 19:17   #52
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.809
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Hva med ACE-forsikring? Den kan du velge selv om man har kroniske sykdommer og/eller funksjonshemming.

Hva er ACE-forsikring? Og er det bare for barn?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 19:59   #53
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Her kan du lese om den. http://www.barnetrygghet.no/

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 20:05   #54
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Vi har barneforsikring, gjennom Gjensidige. Tror den er sånn barn ekstra forsikring også.
Jeg kjenner at vi har råd til dette.

Det var jo nettopp i avisa, om en gutt som fikk ødelagt tennene i skolen, og måtte ha behandling i mange år for å få det på stell igjen. Der det viste seg at skoleforsikringen kun dekket max 50 000 kr, og at foreldrene måtte ut med rundt 80 000 kr fordi de ikke hadde tilleggsforsikring?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 20:31   #55
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Vi har ikke barneforsikring på våre, av samme grunner som det ble snakket om i "tv2 hjelper deg". Dessuten er lillesøster født i uke 27, og jeg har rett og slett ikke undersøkt om hun kan få forsikring noe sted, men jeg har forstått at andre har hatt problemer med å forsikre sine premature barn. Og så synes jeg nesten ikke at vi kan forsikre storesøster når ikke lillesøster har forsikring... Det er jo urettferdig! Men dette skal jeg jammen tenke litt mer på, gitt.

Dersom dere har mulighet til å få forsikret barna gjennom LO-favør, så slipper dere å levere helseerklæring på barna.
Mellomste her har fått forsikring der, selv om han er født med et syndrom som gjør han både sterkt nærsynt, hørselshemmet, hadde store problemer med pusten det første året mm.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 21:16   #56
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Vi har ikke barneforsikring på våre, av samme grunner som det ble snakket om i "tv2 hjelper deg". Dessuten er lillesøster født i uke 27, og jeg har rett og slett ikke undersøkt om hun kan få forsikring noe sted, men jeg har forstått at andre har hatt problemer med å forsikre sine premature barn. Og så synes jeg nesten ikke at vi kan forsikre storesøster når ikke lillesøster har forsikring... Det er jo urettferdig! Men dette skal jeg jammen tenke litt mer på, gitt.

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Dersom dere har mulighet til å få forsikret barna gjennom LO-favør, så slipper dere å levere helseerklæring på barna.
Mellomste her har fått forsikring der, selv om han er født med et syndrom som gjør han både sterkt nærsynt, hørselshemmet, hadde store problemer med pusten det første året mm.

Dette er første barneforsikringstråden jeg har lest som inneholder noen gode argumenter. Alle andre spiller bare på samvittighet.

Jeg er litt med Sokk, her. Tviler på at noen vil gi lille skatt, som hadde alvorlig asfyksi ved fødselen, forsikring. Vi er ikke LO-medlemmer heller.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 21:26   #57
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Vi er i tenkeboksen ift barneforsikring nå. Beløpsmessig er selskapene noenlunde like. De skiller seg fra hverandre på hvilke sykdommer som dekkes, men selv de beste dekker ikke spesielt mange. Det er stort sett "småbeløp" som utbetales (30-150 000), bortsett fra selve uføredelen (medisinsk og/eller ulykke, alt etter selskap og dekningsgrad). Her er det fra 1.5 til 3 mill ved 100 % uførhet. Flott!

... bare det at det er UHYRE SKJELDEN at det settes en 100 % uføregrad på barn/ungdom.

Artikkel fra 2004, DinSide: http://www.dinside.no/okonomi/bankfi...art111156.html

Forskriften det henvises til ved fastsettelse av invalidegrad: http://www.lovdata.no/cgi-wift/ldles...0421-0373.html

Så da er spørsmålet - har man egentlig den dekningen man tror? Eller er dette en ripoff av dimensjoner?

Tannbehandling og dagpenger ved sykehusopphold er greit å ta med seg. Men 1500 kroner året per barn i 18 år blir fort penger det også, i vårt tilfelle 81 000 kroner. Man kan sitte noen dager på sykehus for den summen. Et par porselenskroner skulle det også være rom for.

Jeg sier ikke at man ikke skal forsikre, men man bør gå gundig gjennom hva men egentlig er forsikret mot, og hvilke ytelser man kan forvente hvis noe skulle skje.

Det er helt riktig at det er nesten aldri at det blir satt 100% medisinsk invaliditet, det som er viktig er at man sjekker at forsikringen dekker erhvervsmessig uførhet, for det er slett ikke sjelden. Jeg tror ikke alle forsikringer dekker erhvervsmessig uførhet, men det kan godt være at jeg tar feil på.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 21:27   #58
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Vi har ikke barneforsikring, og ut fra hva jeg har lest på nett betyr det at vi er mer glad i innboet vårt.

Men altså; grunnen er at barn utrolig sjelden blir erklært 100 % invalide - og da får man som regel heller ingen penger. I tillegg har vi familie med god økonomi som kan trå til. Da Junior var prematur og trengte pustehjelp fikk vi begge pleiepenger for å kunne være tilstede (samme som full lønn/sykepenger) - og barn har alltid krav på at en forelder er tilstede på sykehus - begge ved alvorlig sykdom, da altså med pleiepenger. Fikk skjema på sykehuset og null kjipt byråkrati. Tilogmed kost og losji fikk vi dekket, enda vi bor 20 min fra sykehuset. Penger ved dødsfall ser jeg ikke det store poenget med or mitt vedkomne, annet enn for oss voksne som tjener penger og betaler lån.

Jeg ser poenget med å sikre barnet senere uførepensjon som voksen, men da er de jo bundet til dette firmaet resten av livet for å holde polisen i live?

At vi antakelig heller ikke får forsikiring pga født for tidlig er en annen sak.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 21:42   #59
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Vi har denne forsikringen https://www.gjensidige.no/no/0/Priva...orsikring#2060

Barn PLUSS.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 22:03   #60
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Droppe barneforsikring?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Dette er første barneforsikringstråden jeg har lest som inneholder noen gode argumenter. Alle andre spiller bare på samvittighet.

Jeg er litt med Sokk, her. Tviler på at noen vil gi lille skatt, som hadde alvorlig asfyksi ved fødselen, forsikring. Vi er ikke LO-medlemmer heller.

ACE krever ikke helseattest og vil gi også barn med handikapp forsikring.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no