Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Navleloforskning og illustrasjoner

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-09, 09:01   #21
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Ser av artikkelen av jeg nok er mindre utsatt for navlelo. Har ikke den naturlige behåringen i sånn sirkel rundt. Jeg er nok veldig, veldig heldig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 09:52   #22
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Er du så helt sikker?
Det forskes jo på de mest utrolige ting og det med finansiering. Det er mange som er villige til å støtte sære prosjekter.

Sikker kan man jo ikke være. Men det faktum at han bare forsker på sin egen navlelo tyder ikke på at dette er et særlig seriøst prosjekt. Jeg tror at noen som skulle finansiere denne forskningen nok ville krevd navleloleveranser fra flere personer. Mannen er kjemiker, og det er godt mulig at han har tilnærmet fri tilgang til både mikroskop og annet utstyr som må til for å analysere lodottene, helt uavhengig av om han har et finansiert prosjekt eller ikke.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 09:56   #23
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Sikker kan man jo ikke være. Men det faktum at han bare forsker på sin egen navlelo tyder ikke på at dette er et særlig seriøst prosjekt. Jeg tror at noen som skulle finansiere denne forskningen nok ville krevd navleloleveranser fra flere personer. Mannen er kjemiker, og det er godt mulig at han har tilnærmet fri tilgang til både mikroskop og annet utstyr som må til for å analysere lodottene, helt uavhengig av om han har et finansiert prosjekt eller ikke.

Joda, den ser jeg helt klart. Samtidig kjenner jeg til et par fascinerende prosjekter av samme karakter som blir finansiert. Men nok om det.

Når det er mannens navlelo burde i grunnen den hersens tabloide avisen vise en manns navel med dertil hørende navlelo. Det er vel desverre slik at den avisen det henvises til vil ha flest mulig hits på siden dermed blir det kvinnemager, for de vil jo alle mennene se på (kanskje noen kvinner også for å ikke ekskludere noen).

  Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 09:58   #24
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Joda, den ser jeg helt klart. Samtidig kjenner jeg til et par fascinerende prosjekter av samme karakter som blir finansiert. Men nok om det.

Nå blir jeg nysgjerrig. Lyst til å fortelle?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Når det er mannens navlelo burde i grunnen den hersens tabloide avisen vise en manns navel med dertil hørende navlelo. Det er vel desverre slik at den avisen det henvises til vil ha flest mulig hits på siden dermed blir det kvinnemager, for de vil jo alle mennene se på (kanskje noen kvinner også for å ikke ekskludere noen).

Det er nettopp dette som var poenget mitt i hovedinnlegget. Dette skjer rundt oss hele tiden.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 11:22   #25
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Nå blir jeg nysgjerrig. Lyst til å fortelle?
Det er nettopp dette som var poenget mitt i hovedinnlegget. Dette skjer rundt oss hele tiden.

Tror du vi blir litt "immune" mot alle de bare magene og pupene som strutter hist og her i tidvis upassende sammenheng?

  Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 11:31   #26
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Forske på navlelo

Jeg kan desverre ikke skryte på meg navlelo.
Tror aldri jeg har oppdaget fenomenet i min navel faktisk.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no