Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

"Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-10, 09:49   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Jeg har kjøpt meg en bukse i tynt dongerstoff fra Only. Den er vid og "ballongbuksefasong" (altså, strikk nede) Ingen lommer og utrolig behagelig.

Mr. Che synes den er horribel. Det er sjelden han har noen formening om at det jeg har på meg er stygt - men denne buksa har tydeligvis rørt ved han. Han synes som sagt den er så forferdelig. Hvorfor? Fordi den ikke har baklommer og fordi den har strikk nede.

Er det veldig stygt - eller er Mr. Che bare en halvgammel nordtrønder uten peil? Jeg synes nemlig at de er ganske fine - og vurderer å kjøpe meg en til

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 09:56   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Bildeeksempel?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 10:04   #3
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Jeg syns det er stilig. Men man bør bruke noe litt tettsittende oventil syns jeg, ellers blir det bare uformelig og rart.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 10:07   #4
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.842
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Halvgammel nordtrønder uten peil.
Jeg har kjøpt en som er baggy, med snøring i beina, men "stram og sexy" over stumpen. Jeg synes den er fin, og utrolig behagelig. Jeg må ha minst en til, tror jeg. Jeg brukte den, med kjole/tunika over, på personalfest, og fikk masser av komplimenter for antrekk.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 10:07   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Stilig!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 10:12   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Denne er ikke direkte "stram og stilig over rumpa" - den er ganske flabbete. (litt sånn som lin blir når den er brukt i sånn ca to sekund ) - har den vært det, så har han nok hatt en helt annen innstilling.

FInner forøvrig ikke bilde. - og klart bruker jeg relativt tight topp. (eller: valkevennlig om ikke annet)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 10:14   #7
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Ikke stilig, er min personlige mening. Jeg synes slike bukser ser forferdelige ut.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 10:14   #8
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Jeg synes det kan være stilig, slett ikke alle kler slike bukser og mannen min hater slike og andre lignende kreasjoner; haremsbukser mm. Han synes det ser ut som om folk har dritt på seg, så jeg har rent styrt unna til nå - han reagerer så kraftig at det ikke er verdt det!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 10:19   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Ikke stilig, er min personlige mening. Jeg synes slike bukser ser forferdelige ut.

Samme her. Men sikkert helt greit på "rett" person, jeg må nesten se bilde. Men i utgangspunktet er det veldig langt fra min smak ja.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 10:21   #10
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Jeg har inntrykk av at de fleste damer synes det er stilig og de fleste menn synes den er stygg. Sannsynligvis for lite kvinnelig svung over den.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 10:26   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Kan være. Det er jo så innmari behagelig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 10:29   #12
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Mannen min syns de ser grusomme ut. Jeg syns noen av de er kule, mens andre blir for bomsete.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 10:31   #13
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Kanskje ikke så vakkert, men utrolig behagelig - og det er det som teller. Jeg har selv en sånn bukse og den er min beste venn!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 10:33   #14
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Det kommer an på kroppen som har den på. Jeg kan ikke ha det, for det skjuler den delen av kroppen min som er ganske slank, og får meg til å se like bred ut hele veien ned.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 10:58   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Jeg har en posete Vero Moda-jeans, og liker den. Og det gjør han derre trønderen jeg henger med i ny og ne også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 11:00   #16
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Mitt inntrykk er at menn stort sett hater alle plagg som kvinner synes er behagelige. Når det er sagt, har jeg også en sånn bukse, bare at min er fra Lindex. Mannen syntes, overraskende nok, at den er helt ok, sikkert fordi den er en avveksling fra det jeg går i til vanlig. Men jeg er ganske liten, så jeg passer alltid på å bruke smale topper til vide bukser for å ikke drukne i klærne. Og gjerne sko med litt hæl på.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 11:05   #17
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Jeg liger baggyjeans, men gjerne tight over rumpen da. Og ening i den som sa at tight overdel må til. Det har jeg lært av Joika.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 14:40   #18
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Jeg synes slike bukser er stilige,men ikke alle kler dem, akkurat som ikke alle kler thighs f.eks. Jeg prøvde en slik selv på B-young for en stund siden, som var kjempedeilig, men den var dessverre for kort til meg. Er fortsatt på utkikk etter en som er lang nok i bena.
Om mannen ikke synes den ikke er så fin så bryr jeg meg ikke, jeg har bedre smak enn han!


Sist redigert av Smoothie : 23-06-10 kl 14:53.
Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 14:51   #19
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Jeg har en som er vid "over alt" og en som er stram rundt hoftene og vid i bena. Sistnevnte er veldig mye finere på, mens førstnevnte faktisk kunne brukes hele graviditeten. Jeg har en teori om man gjerne bør være smalest rundt midjen for at slike bukser skal være pene på? Jeg synes til og med jeg blir slankere i den som er stram øverst.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 15:02   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Baggy" jeans - stilig eller fryktelig?

Jeg syns ikke stilig er riktig ord, men på riktig kropp kan det være greit. Det er ikke et plagg jeg legger merke til verken den ene eller andre veien, egentlig. Det er bare helt vanlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no