Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-08, 13:18   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.937
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!

Denne filmsnutten er helt genial!! Varer et kvarter men så går de virkelig gjennom alle "fallgruvene" og tipsene også.

Jeg fant den hos bravissimo.com (fikk pakke fra dem i posten i dag, og ble inspirert til å kjøpe eh, mer )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 03:02   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Veldig bra ! Det hadde vært fint med litt ekstra info om hvilke stiler som kler hvilke overkroppstyper best, og hvordan de forskjellige stiler gir forskjellig form til bysten. Bortsett ifra utringningen krever forskjellige topper forskjellige "underlag". Elsker f.eks. selv balconette stilen, men det kan fort bli litt Dolly under utringede topper, og under tunika/empiresnitt topper får det en til å se gravid/melkesprengt ut.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 08:06   #3
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.245
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Suveren link, takk!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 19:26   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Kjempefin link! Det eneste som er dumt er at de ikke har laget enn for de med små pupper. Det er også vanskelig å finne riktig størrelse da.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 21:36   #5
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Denne filmsnutten var helt super!
Jeg har stort sett gått gravid, eller ammet, de siste tre årene, og undertøy har vært et svært nedprioritert område i kleshaugen min. I dag kom skattepengene, og med filmsnutten friskt i minne trampet jeg avgårde og handlet undertøy for 1500 kroner - inkl flere behagelige bh-er i en størrelse jeg aldri hadde gjettet var riktig for meg.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 22:05   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Kjempefin link! Det eneste som er dumt er at de ikke har laget enn for de med små pupper. Det er også vanskelig å finne riktig størrelse da.

Kan ikke tipsene anvendes nedover i str også? (Jeg venter på at filmen skal laste ned. Det gikk litt tregt. – Mange som er innom samtidig kanskje?)

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 22:11   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Kan ikke tipsene anvendes nedover i str også? (Jeg venter på at filmen skal laste ned. Det gikk litt tregt. – Mange som er innom samtidig kanskje?)

Joda, men hun som var testperson hadde ganske store pupper. Og så er problemstillingene til de med små pupper litt annerledes enn for de med store. Vi trenger ikke bekymre oss for vektbelastning og stropper som gnager, med jeg har problemer med å finne en bred nok cup som ikke stikker for langt ut. Problemet er at puppene mine er vide i omkrets men stikker ikke så mye ut (jess de hørtes lekre ut )

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 08:15   #8
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.937
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Dytter litt på denne igjen, jeg!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 08:31   #9
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.855
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Denne må jeg se på når jeg kommer hjem. Så lurt!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 08:42   #10
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

WOW! Nå fikk jeg faktisk lyst å ut å prøve BHer. Noe som forøvrig er det verste jeg vet

TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 11:40   #11
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Nå fikk jeg lyst til å skifte ut ALLE bh'ene mine!!

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 11:52   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.192
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Tusen takk for linken, m^3. Jeg ble inspirert til å gå og kjøpe meg flere nye BH-er, og det var utrolig så mye bedre de ble enn de gamle.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 12:00   #13
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Jeg har ikke sett linken ennå, skal sjekke den siden. Men jeg gikk inn i en ordentlig undertøysbutikk for en stund siden. Da målte de meg og fant helt rett type og str BH for meg. Jeg hadde i alle år brukt 85B, så viste det seg at det var 75DD som var rett for meg. Så så feil kan en ta. Merker nå at puppene blir løftet litt høyere opp. Så nå gjenstår det bare å bytte ut alle de "feile" Bh`ene mine. Og det koster.....


Sist redigert av Pelikan : 03-07-08 kl 12:20.
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 12:01   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.341
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Jeg har ikke sett filmen (og tror ikke jeg skal gjøre det akkurat nå ), men må allikevel melde om at jeg, inspirert av FP, gikk til det skritt og testa ut om den universale "opp en str. i cup, ned en str. rundt ryggen" stemte på meg også. Og joggu.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 13:20   #15
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har ikke sett filmen (og tror ikke jeg skal gjøre det akkurat nå ), men må allikevel melde om at jeg, inspirert av FP, gikk til det skritt og testa ut om den universale "opp en str. i cup, ned en str. rundt ryggen" stemte på meg også. Og joggu.

Blir det ikke stramt rundt ryggen da, med medfølgende ekstravalker? Liker ikke pupper på ryggen....

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 13:25   #16
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.192
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Blir det ikke stramt rundt ryggen da, med medfølgende ekstravalker?

Poenget er at veldig mange går med BH-er som er feil størrelse. Det er mange som har for liten cup-størrelse, og dermed må de øke vidden på BH-en for at den ikke skal stramme. Hvis man går opp i riktig cup-størrelse, trenger man mindre vidde rundt ryggen fordi hele puppen får plass i i BH-koppen. (Veldig lekker beskrivelse der, ja. ) Hvis man får valker rundt stroppene, er ikke BH-en riktig størrelse (og omvendt: hvis BH-en er riktig størrelse, får man ikke valker rundt stroppene).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 13:33   #17
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.341
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Blir det ikke stramt rundt ryggen da, med medfølgende ekstravalker? Liker ikke pupper på ryggen....

Nope. Jeg burde egentlig gått ned et hakk til rundt ryggen, men det er det ikke så lett å finne.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 13:43   #18
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.192
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nope. Jeg burde egentlig gått ned et hakk til rundt ryggen, men det er det ikke så lett å finne.

Finnes det ikke BH-er med polstring rundt ryggen, altså? Jeg aner et hull i markedet.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 13:46   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.341
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Finnes det ikke BH-er med polstring rundt ryggen, altså? Jeg aner et hull i markedet.



Jupp. Dvs, det finnes sikkert på disse fancy, dyre butikkene dere linker til hele tiden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 13:50   #20
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.192
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!

Og badedrakter med padding på magen. For dem som ønsker å snobbe nedover. :full av ideer:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no