Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-18, 13:35   #241
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden

Snørr og hoste.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 01-06-18, 14:15   #242
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden

At den fargen jeg vil ha på hengekøya ikke er i butikken (ilandsproblem)

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 01-06-18, 14:43   #243
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Mensen. Klar for å bli kvitt hele dritten.

Nananana, den er jeg ferdig med for over to år siden. jeg skjønner godt hva du mener og var kjempeglad for at det var noe som ble borte tidlig.


Jeg gruffer over arbeidslysten min i dag, den har ikke giddet møte meg på jobben. Når jeg finner den så blir det en alvorsamtale og anmerkning i boka.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 01-06-18, 14:47   #244
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg gruffer over arbeidslysten min i dag, den har ikke giddet møte meg på jobben. Når jeg finner den så blir det en alvorsamtale og anmerkning i boka.

Den har trolig slått seg sammen med min, og sitter i sola et sted og ler seg ihjel. Si ifra hvis du ser dem.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 01-06-18, 14:48   #245
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Mensensyklusen min blir jo bare kortere og kortere!

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 01-06-18, 15:03   #246
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Nærmer vi oss besteforeldreportalen nå?
Syns det blir stadig mer om manglende mens pga alder enn pga graviditeter....

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 01-06-18, 15:17   #247
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Nærmer vi oss besteforeldreportalen nå?
Syns det blir stadig mer om manglende mens pga alder enn pga graviditeter....

Jeg får mensen oftere og oftere

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 01-06-18, 16:08   #248
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.972
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden

At bare en butikktur i sandaler gjorde at jeg nå har smerter i begge hofter.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 01-06-18, 18:26   #249
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden

At jeg må ut og kjøpe meg klær.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 01-06-18, 18:28   #250
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Nærmer vi oss besteforeldreportalen nå?
Syns det blir stadig mer om manglende mens pga alder enn pga graviditeter....

Kanskje det skulle stått (Beste)Foreldreportalen?
Men snakk for rei sjæl - jeg er bare 35 og har sikkert mange gode år med mensen foran meg.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå  
Gammel 01-06-18, 19:10   #251
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Haha, er ferdig her også. Gammel. Siste gang i oktober så håper den ikke dukker opp igjen for min del. Men hetetoktene har overtatt her.
Jeg holdt på å kommentere noe om synkende skjelett når dere skrev om høyde i en kjoletråd i går men turte ikke.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 01-06-18, 20:58   #252
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden

Ferdig med mensen, ingen hetetokter, men bare 9 grader.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 01-06-18, 23:04   #253
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.972
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden

Overtråkk

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 02-06-18, 13:46   #254
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Jeg er mildt sagt rasende på hovedtreneren til sønnen min. Av mange grunner. Akkurat nå mest fordi han kjeftet på ungen min for å ha på seg feil t-shirt på trening. Han hadde tatt på seg en lys en, og ikke den sorte han pleier å ha på. Det var jeg som sa at det sikkert var bedre med en lys i denne sola og varmen. Og så får han kjeft, på en trening.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 02-06-18, 19:59   #255
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er mildt sagt rasende på hovedtreneren til sønnen min. Av mange grunner. Akkurat nå mest fordi han kjeftet på ungen min for å ha på seg feil t-shirt på trening. Han hadde tatt på seg en lys en, og ikke den sorte han pleier å ha på. Det var jeg som sa at det sikkert var bedre med en lys i denne sola og varmen. Og så får han kjeft, på en trening.

I alle dager. De må få vel få ha på seg akkurat hva de vil på trening??? Finnes vel ikke noen regler for det?

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 02-06-18, 20:13   #256
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.972
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden

I all verden da, Anne C. Må da vel få ha på seg det man vil på trening vel!?
Hadde nok også kommentert fargevalget hvis poden hadde tatt på seg svart på dager som nå.

X altså. Fikk nå en frustrert, sinna og lei seg guttunge som ikke fant det han påstod faren hadde lagt fram. X mener at han ikke har sagt at han har lagt fram noe. X har selvsagt valgt å dra ut "på byen" i dag fra kl.17.30 og har knapt nok hatt tid til å hjelpe guttungen med å finne tingene.
Nå var det til meg da, men syns det var vel sent å spørre om jeg hadde det 18.30 når x ikke er hjemme igjen før guttungen har lagt seg.
Skjønner jo hvorfor guttungen aldri finner noe som helst hos faren, det er null system. Skjønner ikke problemet med at eldste sitt skap inneholder hans klær, minsten sitt med hans klær og x har sitt på eget rom. Eldste sitt inneholdt litt av alles så jeg i dag.

Vet jeg ikke burde gruffe over sånt altså. Men det er alltid jeg som sitter der med ungen som er fra seg av sinne og frustrasjon.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 02-06-18, 20:40   #257
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er mildt sagt rasende på hovedtreneren til sønnen min. Av mange grunner. Akkurat nå mest fordi han kjeftet på ungen min for å ha på seg feil t-shirt på trening. Han hadde tatt på seg en lys en, og ikke den sorte han pleier å ha på. Det var jeg som sa at det sikkert var bedre med en lys i denne sola og varmen. Og så får han kjeft, på en trening.

Karatetrening?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 02-06-18, 21:08   #258
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden

At jeg, igjen, har klart å utsette eksamenslesing til aller, aller siste liten..... Jeg får snart hjertestans av meg selv.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 02-06-18, 22:32   #259
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Karatetrening?

Fotball

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 02-06-18, 22:34   #260
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

I alle dager. De må få vel få ha på seg akkurat hva de vil på trening??? Finnes vel ikke noen regler for det?

Han turte ikke annet enn å ta på en svart en i dag. Det er altså fotballtrening vi snakker om her. Ute, i stekende sol, rundt 30 grader.

Anne C er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no