Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Maling av soverom - Hvor lenge må man vente før man kan sove der?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-09, 22:12   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maling av soverom - Hvor lenge må man vente før man kan sove der?

Vi skal male soverommet til lillebror. Det skal bli kombinert sove- og lekerom (og kanskje vi får overtalt storebror til å flytte dit også) - Hvor lenge må rommet stå til lufting før lillebror kan flytte inn igjen?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 22:15   #2
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Maling av soverom - Hvor lenge må man vente før man kan sove der?

Svar på spørsmålet ditt har jeg ikke - men jeg tenkte å anbefale Sens fra Jotun. Den er fri for malingslukt og løsemidler, og avgir ingen skadelig avdamping.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 22:21   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maling av soverom - Hvor lenge må man vente før man kan sove der?

Ja, jeg tenkte litt på den. Men kan man sove i et relativt nymalt rom som er malt med denne?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 22:29   #4
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Maling av soverom - Hvor lenge må man vente før man kan sove der?

Om det de sier om den stemmer så skal man kunne det, ja. Vi har malt guttenes rom med den, og den lukter omtrent ikke, ikke engang mens man maler. Et annet pluss er at den tørker veldig fort, så når man er ferdig med vegg nr fire kan man begynne rett på'an igjen.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 22:42   #5
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Maling av soverom - Hvor lenge må man vente før man kan sove der?

Vanligvis sier de vel 3-4 uker for en baby. Hvordan det er med Sens vet jeg ikke.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 14:14   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maling av soverom - Hvor lenge må man vente før man kan sove der?

Om det er slik at sense ikke avgir NOEN gasser, så kan man vel ligge der relativt raskt vil jeg tro *ser mørkt på å ha poden på rommet vårt i 3 uker, for han sover så dårlig med folk i rommet*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 14:26   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maling av soverom - Hvor lenge må man vente før man kan sove der?

Vi har grunnet bøttekottdoen vår med Sens, og det er ikke noe lukt.
Det lille som var av lukt forsvant lynkjapt. Og vi har en liten do uten andre luftemuligheter enn åpen dør.

Jeg prøvde å lese på spannet, men det sto ikke noe tid der ...

Men: det tar 4 uker før den er herdet. Så det vil vel si at det i løpet av de 4 ukene kan være avgasser av et og annet slag?

Ring Jotun!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 15:11   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maling av soverom - Hvor lenge må man vente før man kan sove der?

Det står bare at den er helt fri for avgasser + at de skryter av at den er godkjent av NAAF og Svanemerket.

Jeg får vel heller ta kontakt med dem ja.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no