Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Joggesko

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-10, 12:27   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Joggesko

Noen som har kjøpt/funnet noen bra joggesko til ok pris i det siste? Synes joggesko er blitt skrekkelig dyyyrt... Budsjett er ikke høyest, så maks 1000,-. Må komme meg ut i løpetightsen, er blitt for baktung... og realiserer at det er 3-4 måneder til bikini-sesong....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 12:48   #2
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Joggesko

Litt dyrere enn ditt budsjett, men jeg synes Mizuno Wave Inspirer er suverene til mine (litt smale) føtter: http://www.xxl.no/sko/dame/loepesko/...5-dame-1057614
Er også veldig fornøyd med Nike, og de finnes jo i ulike prisklasser. Føtter er forskjellige, både med tanke på pronering og bredde, så du må prøve deg frem. XXL er rimelige og bra på løpesko.

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 12:55   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko

Jeg har kjøpt herlige Adidas løpesko på salg og er superfornøyd. Det finnes mange gode rester i butikkene nå. Jeg ga 499,- for noen som kostet 1800,- for tre måneder siden.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 13:02   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Joggesko

Skulle gjerne finne 1800-kroners sko til 500,- jeg også ... finner halvdårlige sko til fullpris ca 800,- bare jeg.....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 14:20   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko

Hva som er bra kommer veldig an på foten som skoen skal sitte på.

Til mine føtter er Nike zoom vomero 3+ en fantastisk sko. Den passer mine føtter perfekt. Jeg skulle ønske jeg fant dem på tilbud, men har ikke hatt hell med meg så langt. De koster 12-1400 normalt tror jeg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 17:37   #6
knøttet
liksom sporty
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
Innlegg: 329
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Joggesko

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hva som er bra kommer veldig an på foten som skoen skal sitte på.

Til mine føtter er Nike zoom vomero 3+ en fantastisk sko. Den passer mine føtter perfekt. Jeg skulle ønske jeg fant dem på tilbud, men har ikke hatt hell med meg så langt. De koster 12-1400 normalt tror jeg.

Ja, dette er en fin sko. Selv er min favoritt Asics Nimbus. Jeg har normal fot mot under pronasjon. Den får du vel for 1299,- Jeg har aldri funnet bedre sko for meg, og jeg har prøvd mange

Vet du hva slags fot du har HI? Mange liker også Nike Pegasus, den ligger vel på ca 1100,-

__________________
Gutta mine: '05 og '07
knøttet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 17:39   #7
knøttet
liksom sporty
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
Innlegg: 329
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Joggesko

http://www.gsport.no/Produkt/367271(...bus-10-w-dame/

Her har du Nimbus

__________________
Gutta mine: '05 og '07
knøttet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no