Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Lekesnowboard

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-10, 15:03   #1
Proffa
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2
Proffa har et hav av muligheter foran seg
Tommel opp

Lekesnowboard

Det er ikke noen av dere som vet hvor de selger Leke snowboard ( i plastikk). Det er første gang han skal prøve, så tenkte før jeg sender han ned bakken med et "ekte" snowboard så kunne han få prøve og leke seg litt med det leke snowboardet. Vet at Frost har solgt disse, samt flere lekebutikker. Men jeg finner det ikke noen plasser...

Noen som har tips, noen å selge???

Proffa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 15:04   #2
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leke Snowboard

Vi kjøpte for noen uker siden et på Extra Leker til kr 199,-. Ungene mine fikk helt dilla på det og klarte det utrolig bra.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 15:24   #3
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Leke Snowboard

Frost sine er vel ikke lekebrett? De er forresten ganske dyre i forhold til andre merker.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 15:27   #4
Proffa
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2
Proffa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Lekesnowboard

Takk for tipset, da skal jeg sjekke ut den lekebutikken

Frost har både ekte snowboard og leke snowboard til rundt 500 kr! Men alt er utsolgt vettu, slik er det når det blir en god vinter!!

Proffa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 15:32   #5
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lekesnowboard

Jeg kjøpte skikkelig snowboardpakke til Emily til jul for 1499,-. Jeg hadde ikke betalt 500,- for et leke-plastikkbrett. Da hadde jeg heller kjøpt en skikkelig snowboardpakke. Evt. hadde jeg droppet skoene, det går an å stå med vanlige sko i små bakker i hvertfall. Men det er vel utsolgt for de små brettene overalt.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 16:03   #6
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lekesnowboard

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Jeg kjøpte skikkelig snowboardpakke til Emily til jul for 1499,-. Jeg hadde ikke betalt 500,- for et leke-plastikkbrett. Da hadde jeg heller kjøpt en skikkelig snowboardpakke. Evt. hadde jeg droppet skoene, det går an å stå med vanlige sko i små bakker i hvertfall. Men det er vel utsolgt for de små brettene overalt.

Anbefaler IKKE å ha ordentlig snowboard med vanlige sko. Skoene og binningene er formet sånn at man skal stå støtt. Det gjør man ikke med vanlige sko i ordentlige binningen. Vært der gjort det og fikk et knee øddelagt

Turbo har frost sitt plastik brett bare for å leke med og øve seg, han liker det men er ikke trygg i lange bakker derfor har jeg ikke ett vits med ordentlig enda.
Oftest har han cheroxene i, for de som passer best i binningene. de er lette å få stramme å passe godt om foten. Men dette er ikke optimalt. Eks ikke i en slaombakke, eller "fjell"side men ned en liten bakke er det helt greit

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 16:03   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekesnowboard

Jeg fikk tak i fjorårets Frostbrett på salg til kr 300,- + bindinger (kr 600,-) til jentene i rosa rett før vinterferien, men lillebror kan arve bindingene senere. Nettbutikken til Intersport har det samme tilbudet som jeg kjøpte av ordentlig snowboard. Det har det også i blått, men der har de ikke igjen minste størrelsen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 19:15   #8
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lekesnowboard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Anbefaler IKKE å ha ordentlig snowboard med vanlige sko. Skoene og binningene er formet sånn at man skal stå støtt. Det gjør man ikke med vanlige sko i ordentlige binningen. Vært der gjort det og fikk et knee øddelagt

Turbo har frost sitt plastik brett bare for å leke med og øve seg, han liker det men er ikke trygg i lange bakker derfor har jeg ikke ett vits med ordentlig enda.
Oftest har han cheroxene i, for de som passer best i binningene. de er lette å få stramme å passe godt om foten. Men dette er ikke optimalt. Eks ikke i en slaombakke, eller "fjell"side men ned en liten bakke er det helt greit

Jeg også mente i en vanlig bakke, ikke i et skikkelig trekk eller slalombakke.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
leke snowboard


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no