Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Roar Flåthen frir til LO-kvinnene (Dagsavisen.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 13:56   #1
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Roar Flåthen frir til LO-kvinnene (Dagsavisen.no)

Leste nettopp et intervju med Roar Flåthen i Dagsavisen.
Nå er jeg ikke mye glad i den fyren fra før, men nå er jeg nå en gang ikke i LOs rep.skap, så jeg får ikke gjort mye med valget.

Sitat:

Noe av det viktigste vi må gripe fatt i nå er måten vi organiserer arbeidet i helse- og omsorgssektoren, sier Flåthen. Den nye LO-lederen krever mye sterkere grep mot den utstrakte bruken av deltid og midlertidige ansettelser. Han vil også ha fart i regjeringens arbeid med å likestille skiftarbeid i industrien og turnus i helsevesenet, slik den lover i Soria Moria-erklæringen.

Jeg kjenner at jeg har litt problemer med å tro på industrimannen Flåthen ... Skulle nesten tro han stilte til presidentvalg med de uttalelsene der. Evt. at han er redd for at "noen" skal stemme mot ham i morgen. Ikke at der er andre kandidater, men dette er jo helt klart og tydelig frieri til den største av fagforeningene innen LO, som organiserer nettopp kvinner i helsevesenet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no