Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nasjonaldemokratene (dt.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-07, 15:36   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Nasjonaldemokratene (dt.no)

Jeg ante faktisk ikke at det eksisterte noe slikt som dette: http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?A...YHET/102260443

Et parti så invandringsfientlig at de til og med vil utvise adopterte.

Hva er det egentlig som feiler slike mennesker? De må jo mangle noe vesentlig. Som f.eks. intelligens, empati, og ikke minst menneskelighet.

Makan!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 15:48   #2
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene

Det var ekstreme synspunkter.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 15:49   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene

Slike mennesker får meg til å ville opprette en og annen konsentrasjonsleir.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 15:53   #4
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene

Jeg vemmes over at det finnes mennesker som har sånne holdninger.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 16:08   #5
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene

Du verden, for noen barmhjertige og gjennomtenkte holdninger.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 18:41   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.809
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene

Jeg vet ikke helt om jeg skal bli redd eller vemmes, slik som Nolo gjør... Kanskje litt begge deler...
For en forskrudd holdninger til andre mennesker...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 18:48   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene

For noe motbydelige mennesker. Høres ut som meningsfellene til Hvit Valgallianse som prøvde seg på åttitallet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 18:52   #8
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene

Er det mulig?

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 18:55   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.809
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene

Jeg bare ser det for meg...

Lille nydelige B, adoptert fra Kina da hun var litt under 2 år -
oppvokst i Norge, med norske foreldre - så norsk som noen...

På 18-årsdagen får hun ultimatumet - flytt hjem til Kina eller finn deg i å være annenrangs borger!

Eller venninna mi, som ble adoptert allerede da hun var 4 dager gammel - hun er pokker meg til tider norskere enn jeg er...

For et forferdelig samfunn vi ville levd i om disse fikk råde...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 14:09   #10
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Tullinger!!!!

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 14:20   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Fullstendig vilt

Jeg hørte om dette på nærradioen og har lest det i lokalavisen (DT)
Først trodde jeg det måtte være tull, men skjønte at de mener faktisk dette

Det er mange mennesker med slike tanker på det stedet disse holder til
Om det er sant at de ikke har tilknytning til Vigrid, tror jeg mitt om
Det er ikke såå store stedet akkurat


En jente min nesteldste vanket litt med, er døpt eller konfirmert av han gale Tore Tvedt (Vigrid lederen)
Skal love jeg gjorde kort prosess med det vennskapet
Heldigvis skjønte min datter etter kort tid hva slags type jente dette var, hvilke holdninger hun hadde til det meste som var helt motsatt av hva min datter har

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 14:25   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Sitat:

Dette betyr at en person av utenlandsk opprinnelse som er adoptert ikke vil kunne bli norsk statsborger, men skal fram til fylte 18 år anses som borgere av Norge og inneha alle de rettigheter andre barn på samme alder har. Ved fylte 18 år skal vedkommende så få muligheten og hjelp fra norske myndigheter til å reise tilbake til sitt hjemland dersom det ikke er forhold der som tilsier at en hjemsendelse er umulig

Herregud! Ja, send ungdommene hjem til et ukjent land, et land de kanskje aldri har vært i og ikke har noen kjent forbindelse med, ingen slekt og venner (som de kjenner) ... Jeg blir kvalm!

De har vel ikke tenkt over hva dette evt. ville gjort med selve "adopsjonskonseptet" heller. Tviler på at så mange ville adoptert om de visste at barnet ville bli tvunget til å oppgi alt de kjente og bli tatt fra dem på 18-årsdagen.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 14:30   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.809
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De har vel ikke tenkt over hva dette evt. ville gjort med selve "adopsjonskonseptet" heller. Tviler på at så mange ville adoptert om de visste at barnet ville bli tvunget til å oppgi alt de kjente og bli tatt fra dem på 18-årsdagen.

Men det er kanskje nettopp dette de ønsker å oppnå - om ingen vil adoptere fra utlandet lenger, holder vi jo Norge rent og snøhvitt...

Jeg kjenner jeg får symptomer på omgangssyke her...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 14:31   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Men det er kanskje nettopp dette de ønsker å oppnå - om ingen vil adoptere fra utlandet lenger, holder vi jo Norge rent og snøhvitt...

:spy:

Lurer på om de noensinne spiser kinamat eller indisk.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 14:35   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.809
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

:spy:

Lurer på om de noensinne spiser kinamat eller indisk.

Vet du - jeg tror faktisk disse menneskene er så blåøyde at de spiser det med god samvittighet - uten å reflektere over hva de gjør...

:tiltrotildissefolkajegnei:

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 19:10   #16
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

:spy:

Lurer på om de noensinne spiser kinamat eller indisk.

Nei, det skal jeg love deg at de ikke gjør, for utenlandsk mat kaller de antakeligvis katte-mat!

Slike mennesker er så snevre i menneskesynet sitt at de sjelden eller aldri reiser noe annet sted enn i Norge (kanskje en fleske-tur til Danmark, eller en sigarett-tur til Sverige)

Dette er mennesker som ikke har kunnskap om verden utenfor sin egen lille snevre, menneskefientlige. De er uintelligente, de er kryp, de er så regelrett harry og intolerante at det burde vært skuddpremie på dem!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 19:14   #17
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Her kan det leses mer om tullingenes politiske budskap:

Til skrekk og advarsel:

http://www.demokratene.info/

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 20:04   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.809
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Jeg begynte å lese partiprogrammet til Demokratene... men jeg ga opp, for jeg fikk så vond smak i munnen...

Jeg lurer forresten på - hvorfor i all verden kaller alle partier som strider mot enhver form for demokrati seg noe med "demokarti" i?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 20:30   #19
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Herregud! Ja, send ungdommene hjem til et ukjent land, et land de kanskje aldri har vært i og ikke har noen kjent forbindelse med, ingen slekt og venner (som de kjenner) ... Jeg blir kvalm!

De har vel ikke tenkt over hva dette evt. ville gjort med selve "adopsjonskonseptet" heller. Tviler på at så mange ville adoptert om de visste at barnet ville bli tvunget til å oppgi alt de kjente og bli tatt fra dem på 18-årsdagen.

...eller om noen i det hele tatt ville adoptert barn til Norge, om det var slike regler som gjaldt. Sinnsvakt, rett og slett. Og selv om vi bare kan le det bort, så er det nok en del adopterte, i den mest sårbare alderen, som tar dette inn over seg og blir lei seg

I grunnen kjenner jeg at jeg blir skikkelig irritert over at sånne folk blir påspandert spalteplass og oppmerksomhet Møkkafolk! Annenrangsborgere kan de virkelig være selv!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 16:58   #20
Wolfen
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 3
Wolfen kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Det er veldig interessant å lese deres meninger og hva dere skriver. Jeg synes det er skremmende dersom dere alle er foreldre og sitter med slike synspunkter som dere har.

At man er uenige i de meningene Nasjonaldemokratene, Demokratene eller andre politiske organisasjoner står for er jo det helt greit og man kan enkelt og greit la være å stemme på dem eller på noen annen måte støtte dem, men det å sitte å dømme andre folks synspunkter og meninger ut fra hva en selv mener og synes blir for dumt og barnslig.

I et demokrati er det meningen at man skal kunne ha forskjellige synspunkter og at man fritt skal kunne ytre sine meninger. Under muhammed krisen ble det ganske godt bevist hvor sårbar vår ytringsfrihet er og da synes jeg det er mer skremmende med mannesker som dere som tar våre demokratiske rettigheter så forgitt at dere sitter å snakker om bruk av alt fra sensur og bruk av vold til opprettelse av konsentrasjons leirer.

En av dere skriver hun har en datter som hun ba bryte vennskapet til sin venninne fordi venninnen hadde en tilknytning til ”vigrid”. Personlig mener jeg vigrid er en tullette og barnslig organisasjon, men jeg synes moren til denne jenta reagerer på feil måte.

Hvorfor ikke invitere sin datters venninne hjem og prate med henne? Finne ut hvorfor hun er medlem i en organisasjon som vigrid og fortelle henne hva man mener om vigrid og hvorfor man mener det man gjør.

Nei her er moren redd og synes det er lettere å fordømme en ung jente istedenfor å forsøke å prate med henne. Om dette skyldes mangel av kunnskap om hva vigrid er eller usikkerhet på hva en selv mener skal være usagt.

Dere snakker her om hvor slemme Nasjonaldemokratene er osv, men viss man ser på NDs sider er det ikke noe som tilsier de fordømmer noen slik dere gjør.

Dere skriver dere er så åpne og medmenneskelige osv men allikevel er det ingen av dere som greier å akseptere at andre kan ha et annet politisk syn her i landet en det dere selv har.

Se på dere selv og tenk dere om.

Wolfen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no